دانلود کتاب صوتی چگونه خوش‌بین باشیم؟ با صدای کاوه یانقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه خوش‌بین باشیم؟ اثر گروه نویسندگان سایت هاو کن یو

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه خوش‌بین باشیم؟

معرفی کتاب صوتی چگونه خوش‌بین باشیم؟

کتاب صوتی چگونه خوش‌بین باشیم؟ یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در نوین کتاب گویا تولید صوتی است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی گروه نویسندگان هاو کن یو و صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب چگونه خوش‌بین باشیم؟

چگونه خوش بین باشیم؟ کلمه خوش‌بین به چه معنی است؟ چطور می‌شود نسبت به جهان دید مثبت‌تری داشت؟ در این مقاله از هاو کن یو روش‌هایی که از شما یک فرد خوش بین می سازد را یاد می‌گیرید.

گاهی اوقات  اتفاقات بدی که اطراف ما پیش می‌آید، خوشحال بودن را سخت و یا حتی غیرممکن می‌کند. اگر تصمیم‌ بگیریم کمی واقع بین باشیم هر چه در جهان پیش می‌رویم حس بدبینی و اندوه در ما انسان قوی و قوی‌تر می‌شود و خوش بینی کم کم از بین می‌رود. برای ایرانی‌ها شاید این اتفاق‌ سخت‌تر هم باشد. این کتاب به شما کمک می‌کند افکار بد را از خودتان دور کنید و با افکار مثبت به سراغ زندگی بروید.

کتاب صوتی چگونه خوش‌بین باشیم؟ به شما کمک می‌کند تا زندگی را شیرین‌تر ببینید.

شنیدن کتاب چگونه خوش‌بین باشیم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به موفقیت بیشتر در کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چگونه خوش‌بین باشیم؟

شما در زندگی حق انتخاب دارید. می‌توانید یک روز را به نظافت خانه یا مطالعه اختصاص دهید، می‌توانید برای ناهار به بیرون بروید، یا اینکه در خانه آشپزی کنید. در نهایت می‌توانید تصمیم بگیرید که خوش بین باشید یا اینکه همانطور که هستید، بمانید. برای اینکه در این دنیای پر از انرژی منفی، خوش بین باشید، باید تصمیم بگیرید که مثبت اندیش باشید و خوش بین زندگی کنید.

از کسانی که انرژی مثبت را از بین می‌برد، دوری کنید

شاید این گروه انسان‌ها را «غرغرو» یا حتی «سمی» بدانید، در هر صورت، این افراد انرژی مثبت موجود در فضا را از بین می‌برند. این افراد خیال می‌کنند گردش روزگار بخاطر وجود آنهاست و معمولا هیچ گونه حس همدردی با دیگران ندارند. این که بین خودتان و افرادی که می‌خواهند برای همیشه در رنج و ناراحتی خود باقی بمانند، حد و مرزی قایل شوید، خیلی مهم است. تعیین این حد و مرز می‌تواند به این صورت باشد: مثلا به دوستتان که افکار بدبینانه دارد بگویید: من دقت کرده ام هروقت پیشنهادی برای بهبود شرایطت می‌کنم، تو اصرار داری که این کار عملی نیست. در این صورت من مطمئن نیستم بتوانم به تو کمک کنم. یا این که فاصله‌تان را با نزدیکانی که همیشه اصرار دارند پیش بینی‌هایشان درمورد به پایان رسیدن دنیا را با شما در میان بگذارند، کمی بیشتر کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۳ دقیقه

حجم

۱۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳ دقیقه

حجم

۱۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
۱,۴۰۰
۳۰%
تومان