دانلود کتاب صوتی ویزا برای حال خوب با صدای مهدیه ایرجی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ویزا برای حال خوب اثر فرانک کلابی

دانلود و خرید کتاب صوتی ویزا برای حال خوب

معرفی کتاب صوتی ویزا برای حال خوب

کتاب صوتی ویزا برای حال خوب نوشتهٔ فرانک کلابی است. مهدیه ایرجی و سارا تهرانی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده‌اند و انتشارات گیوا آن را منتشر کرده است؛ کتابی دربردارندهٔ یک اثر معاصر و ایرانی با درون‌مایهٔ روان‌شناسانه از مجموعهٔ «پاسپورت خوشبختی».

درباره کتاب صوتی ویزا برای حال خوب

کتاب صوتی ویزا برای حال خوب را اثری متعهد به ارزش‌های انسانی دانسته‌اند که در آن به ما آموزه‌های انگیزشی برای داشتن زندگی زناشویی بهتر ارائه داده است. مجموعهٔ «پاسپورت خوشبختی» در چند جلد نوشته شده است. فرانک کلابی در هر یک از این جلدها به یکی از محورهای ارتباطی و هنجاری پرداخته است. کتاب «پاسپورت خوشبختی؛ ویزا برای حال خوب» جلد نخست این مجموعه محسوب می‌شود. این کتاب به ما گفته است که هنگام مواجهه با مشکلات چگونه از افکار منفی فاصله بگیریم و روحیهٔ خود را بهبود ببخشیم.

جلدهای مجموعهٔ «پاسپورت خوشبختی» عبارتند از «ویزا برای اتاق خواب»، «ویزا برای رابطهٔ عاشقانه»، «ویزا برای حال خوب‏‫» و «ویزا برای مجردها». روابط زن و مرد، موضوع این مجموعه است.

شنیدن کتاب صوتی ویزا برای حال خوب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ناداستان ایرانی با درون‌مایه‌های روان‌شناسانه پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی ویزا برای حال خوب

«مثل طاعون می‌ماند. گاهی همین‌طور پشت هم بد می‌آوریم، انگار قبیله‌ی بدشگون‌ها به ما حمله می‌کنند. صبح آفتاب‌نزده، در حال رانندگی هستید، ماشینی بوق‌بوق‌کنان بغل به بغل ماشین شما حرکت می‌کند. نگاهی به او می‌اندازید. بال‌بال می‌زند و می‌خواهد با اشاره چیزی به شما بفهماند. او به لاستیک ماشین شما اشاره می‌کند، ماشین را یک گوشه متوقف می‌کنید و سراغ همان محلی که راننده بال‌بال می‌زد، می‌روید. ‌ای دل غافل، پنچر کردید. وسط بزرگراه، تا چشم کار می‌کند فقط جاده است و هوای ابری و ماشین‌هایی که دل‌شان رحم ندارد بایستند و دستی به ماشین ببرند. دست‌به‌کار می‌شوید و جک را بیرون می‌آورید و لاستیک ماشین را عوض می‌کنید.

کم‌کم باران شروع می‌شود. یک نگاهی به آسمان می‌اندازید و با خدا خصوصی چند کلمه حرف ردوبدل می‌کنید. اما خدا توجهی به حرف شما نمی‌کند و باران نازل می‌شود. شما تند و تند پیچ‌ها را سفت می‌کنید، جک و لاستیک پنچر را می‌اندازید پشت صندوق و گازش را می‌گیرید. باران نیست که انگار آسمان را لوله‌کشی کرده‌اند. موش آب‌کشیده وارد شرکت می‌شوید. آبدارچی چایی را روی میز می‌گذارد و اخبار شرکت را یواشکی در چند ثانیه برای شما بازگو می‌کند. گاوتان در حال زاییدن است. باری که ارسال کرده ‌بودید، به مقصد نرسیده. دیروز آخر وقت مجبور شدید با اصرار یکی از مشتری‌ها، باری را بدون هماهنگی، ارسال کنید. حالا شتر با بارش گم شده است. گوشی را بر‌می‌دارید، مشتری پاسخ نمی‌دهد. خودتان می‌دانید بدون هماهنگی بار را ترخیص کرده‌اید و حالا مسئول کل خسارت آن هم دقیقاً خود شما هستید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۱۳۹٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۱۳۹٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۹,۹۰۰
تومان