دانلود کتاب صوتی ۴۰ فکر سمی با صدای حمیده کریمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۴۰ فکر سمی اثر کیلفورد لازاروس

دانلود و خرید کتاب صوتی ۴۰ فکر سمی

معرفی کتاب صوتی ۴۰ فکر سمی

کتاب صوتی ۴۰ فکر سمی نوشته کیلفورد لازاروس و آرنولد لازاروس و آلن فی است که با ترجمه الهام آرام‌نیا و شمس‌الدین حسینی صدای حمیده کریمی در انتشارات ماه آوا منتشر شده است.

درباره کتاب ۴۰ فکر سمی

اگر سفرتان را از مسیری اشتباه شروع کنید، گم خواهید شد. چنین مسأله‌ای در مورد سفر زندگی نیز صدق می‌کند. در اطراف ما آن قدر باورهای نادرست و اطلاعات بی‌معنا وجود دارد که نقشه‌ای ناقص برای طی مسیر به دستمان دهد. در نتیجه، در مسیرهایی که به ناکجاآباد منتهی می‌شود، قرار می‌گیریم. اغلب در الگوهایی گرفتار می‌شویم که در ما تنش، افسردگی، اضطراب، گناه و عصبانیت ایجاد می‌کند.

این عقاید اشتباه، این باورهای نادرست سمی اصلی که رنج و عذابی روان‌شناختی خلق می‌کنند، چه هستند؟ چه باورها و عقایدی ما را از داشتن زندگی توأم با شادمانی و موفقیت باز می‌دارند؟ در این کتاب چهل فکر سمی مطرح می‌شود که در بین مراجعان ما شایع‌تر بوده‌ است. اشخاصی که از این باورهای نادرست پیروی می‌کنند، بی‌جهت از آشفتگی هیجانی و مشکلات وسیع روان‌شناختی رنج می‌برند. 

اگر به همه‌ یا تعدادی از این باورهای نادرست معتقدید، از شما می‌خواهیم به دقت باورهایی را که در این کتاب مطرح شده‌اند، مدنظر قرار دهید و دوباره به گونه‌ای روش‌مند درباره‌ این باورهای سمی بیندیشید و آن‌ها را حذف کنید. برخی از باورهای نادرست به طور کامل هم غلط نیستند – اما چون تا حدودی حقیقت دارند یا نیمه حقیقی هستند، اغلب آن‌ها را خطرناک می‌سازند.

باورهای نادرست فراوانند. این کتاب تنها به آن باورهایی می‌پردازد که باعث رنج و عذاب هیجانی و اختلالات روان‌شناختی می‌شود. با شنیدن و به کار بردن مطالب این کتاب تا حدودی قادر خواهید شد یکی دو یا چندین باور نادرست سمی‌تان را شناسایی کنید که باعث شده‌اند بدون دلیل ناراحت و ناراضی باشید. اما مهم‌تر این است که با به کار بردن پادزهرهای مختلف مطرح در این کتاب، می‌توانید افکارتان را سم‌زدایی کنید و مسیر را برای زندگی متعادل‌تر و از نظر روان‌شناختی سالم‌تر و ارضاکننده‌تر، هموار سازید. 

شنیدن کتاب ۴۰ فکر سمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به‌دنبال آرامش هستند پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب ۴۰ فکر سمی

از نظر ما، این چهل فکر افکاری نادرست و سمی‌ا‌ند. در حالی که این کتاب را می‌خوانید، توجه خاصی به استدلال‌هایی کنید که در مقابل باورهایی آمده است که آن‌ها را معتبر یا صحیح می‌دانید. آیا استدلال‌های ما باعث می‌شوند که نظریه‌تان را دوباره بازبینی و بررسی کنید؟ ما امیدواریم که این کار را بکنید. برخی از باورهای سمی نادرست از بقیه آسیب‌زاتر هستند، اما ما معتقدیم که همه‌ی آن‌ها می‌توانند پیامدهای آسیب‌زا و مخربی داشته باشند. اگرچه ممکن است برخی نمونه‌ها را تا حدودی افراطی بیابید (آن‌ها اغلب از اشخاص خیلی ناراحت یا آشفته گرفته شده‌اند) ، درک کنید که هر میزان استدلال نادرست (تفکر نادرست) می‌تواند پیامدهای منفی بلندمدتی داشته باشد. احساس خوب (تعادل هیجانی) و زندگی مؤثر به طور وسیعی به تفکر روشن، منطقی، عاقلانه و درست بستگی دارد. هر طور فکر کنید، همان‌گونه احساس و عمل خواهید کرد.

به نظر ما، بررسی افکارتان درباره‌ی اینکه عملکرد زندگی چگونه است و تجدیدنظر درباره‌ی افکاری که شما را عصبانی می‌کنند، بسیار ارزشمند است. شما می‌توانید نگرشتان را تغییر دهید، و وقتی نگرشتان باورهای سمی موجود در این کتاب است، شما را به تغییر دادن آن‌ها تشویق می‌کنیم. در واقع، به نام سلامت روانی خوب، از شما می‌خواهیم این توصیه‌ی ساده را دنبال کنید: هر فکر سمی را به دقت در نظر بگیرید، سپس یک لحظه هم آن را باور نکنید! 

نظرات کاربران

کاربر 3797328
۱۴۰۰/۱۰/۱۱

حتما این کتاب رو گوش کنید بسیار مفید است

زمان

۴ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۲۶۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۲۶۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۴,۶۰۰
تومان