دانلود کتاب صوتی زمان موعود با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی زمان موعود

زمان موعود نام یکی از سخن‌رانی‌های جول اوستین کشیش معروف کلیسای بزرگ لیکوود است. جول اوستین در این سخنرانی درباره باو صحبت می‌کند. باورهایی که ممکن است وقتی با تلاش به آنها نرسیم، دچار ناامیدی شویم.

در زندگی همه ما چیزهایی هست که دستیابی به آنها را باور کرده‌ایم. رویاهایی داریم یا مشکلاتی که می‌خواهیم برطرف شوند. اما بعد از مدتی که زمان زیادی می‌گذرد و به آن نمی رسیم شروع به ناامید شدن می‌کنیم و سعی می‌کنیم خواسته‌مان را فراموش کنیم چون فکر می‌کنیم خیلی دیر شده و دیگر امیدی نیست اما خداوند شما و هدفتان را فراموش نکرده است.  او آن چیزی را که در دلتان انداخته است، جزو برنامه‌هایش نگه داشته و به زودی به خواسته‌‌هایتان می‌رسید. روز موعود از خیلی پیشتر مشخص شده است...

این سخنرانی جذاب از جول اوستین شما را به اندیشیدن به چرایی‌های زندگی و حکمت خداوند دعوت می‌کند.

 شنیدن کتاب روز موعود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر دچار ناامیدی مطلق شدیده‌اید و یا چراهای زیادی در زندگی دارید، گوش کردن به این کتاب را فراموش نکنید.

 درباره جول اوستین

جول اوستین، کشیش کلیسای بزرگ لیکوود این روزها خیلی معروف شده است. سخن‌رانی های معنوی و مذهبی او این روزها توجه بسیاری از مردم را به خودش معطوف کرده است. رویکرد این کشیش به مسائل معنوی جهت‌گیری خاصی ندارد بلکه برای همه از هر دینی آرامش‌بخش و امید دهنده است.

 جول اوستین با نام کامل جول اسکات اوستین در پنجم مارس سال ۱۹۶۳ به دنیا آمده است. او یک واعظ، کشیش تلویزیونی، نویسنده و کشیش ارشد در کلیسای لیک وود است. این کلیسا بزرگترین کلیسای پروتستان  شهر هیوستن ایالت تگزاس آمریکا است. خطابه‌های تلویزیونی اوستین را بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته  از سراسر جهان و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه در بیش از ۱۰۰ کشور می‌بینند. جول اوستین نویسنده هفت کتاب پر فروش نیویورک تایمز است. آثار دیگر اوستین هم همه با بینشی جدید به مردم و مخاطبان کمک می‌کند تا در رویارویی با مشکلات زندگی، خودشان را قوی کنند.

او همسر ویکتوریا اوستین است. مردم جهان او را با نام مستعار کشیش خنده رو می‌شناسند.


معرفی نویسنده
عکس جوئل اوستین
جوئل اوستین

جول اوستین را در ایران با نام جوئل اوستین هم می‌شناسند. او تصوری که عامه‌ی مردم در دنیا از یک کشیش داشتند را بر هم زد و با لبخندی دلنشین، آرامش، اتکا بر خود و خداوند بین مردم محبوبیت پیدا کرد. هنوز که هنوز است کسی با دیدن یک مرد خوش‌اخلاق و خوش‌پوش به یاد کلیساهای پروتستان نمی‌افتد، اما جول اوستین این تصور را شکست و تبدیل به یک کشیش ثروتمند شد که با آرامش و همدلی با مخاطبانش صحبت می‌کند!

نظرات کاربران

کاربر ۲۹۵۷۲۳۱
۱۳۹۹/۱۲/۳۰

اتااا

زمان

۳۶ دقیقه

حجم

۵۰٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۶ دقیقه

حجم

۵۰٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان