دانلود کتاب صوتی چگونه صبح زود بیدار شویم؟ با صدای کاوه یانقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه صبح زود بیدار شویم؟ اثر گروه نویسندگان سایت هاو کن یو

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه صبح زود بیدار شویم؟

معرفی کتاب صوتی چگونه صبح زود بیدار شویم؟

کتاب صوتی چگونه صبح زود بیدار شویم؟ یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در نوین کتاب گویا تولید صوتی است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی گروه نویسندگان هاو کن یو و صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب چگونه چگونه صبح زود بیدار شویم؟

چگونه صبح زود بیدار شویم؟ یکی از عادت های تمامی افراد موفق صبح زود از خواب بیدار شدن است. گویا با کمی تنبلی کردن و دیر از خواب بیدار شدن بخش مهمی از روز را از دست می‌دهیم و از تمامی افراد جامعه و رقیبان جا می‌مانیم. واقعا چرا باید صبح زود از خواب بیدار شویم و اگر تصمیم به صبح زود بیدار شدن گرفتیم چگونه در خود عادت سحر خیز بودن و صبح زود بیدار شدن را به وجود بیاوریم؟ با ما در این مقاله از هاو کن یو همراه باشید.

کتاب صوتی چگونه صبح زود بیدار شویم؟ به شما کمک می‌کند تا صبح‌ها زودتر از خواب بیدار شوید و زندگی را پر انرژی‌تر شروع کنید. 

شنیدن کتاب چگونه صبح زود بیدار شویم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به موفقیت بیشتر در کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چگونه صبح زود بیدار شویم؟

بهترین متد برای تغییر ساعت خواب بدن روش پله ای و قدم به قدم است. اما منظور از روش پله ای چیست؟ فرض کنید هر روز صبح عادت دارید که ساعت ۱۰ یا ۱۱ قبل از ظهر از خواب بیدار شوید. (یا حتی ۸ بیدار می‌شوید و می‌خواهید آن را به ۶ نزدیک کنید) همه ما می‌دانیم که ساعت ۱۰ بیدار شدن به طور کلی باعث نابود کردن روز کاری شما خواهد شد. پس باید تغییری در ساعات خواب خود به وجود بیاورید. اینکه تصمیم بگیرید به یکباره ساعت ۱۱ را به ۶ صبح تبدیل کنید عملا غیر ممکن و اگر هم یک یا دو روز این کار را انجام دهید بلند مدت از آن تبعیت نخواهید کرد چرا که جسمی و روحی آمادگی آن را ندارید.

اما در روش پله ای به این صورت عمل می کنیم که: ۲ هفته را به عنوان دو هفته ی هدف در نظر بگیرید در این ۱۴ روز روزانه هر رزو و به مرور ۱۰-۱۵ دقیقه زودتر بیدار شوید. اگر همین کار را به مدت ۱۴ روز متوالی انجام دهید در پایان هفته دوم ۳ ساعت و نیم عادت خواب خود را جلو انداخته اید. در صورت نیاز این تکنیک را به ۳ هفته یا حتی یک ماه ارتقا دهید.

این تکنیک بایستی در دوره طولانی مدت انجام شود. در صورتی که در یک روز ۳ ساعت زودتر از خواب بیدار شوید، سردرد و بی حوصلگی به سراغتان می آید و احتمالا روز بعد به همان عادت دیر از خواب بیدار شدن بر میگردید. پس برای تاثیر طولانی مدت بایستی بدن را کم کم و با آرامش تغییر داد.

نکته مهم اینجاست که یک فرد بالغ باید ۶ الی ۸ ساعت خواب مفید داشته باشد. پس برنامه ریزی برای به موقع خوابیدن و تا دیر وقت بیدار نماندن هم مکمل این هدف و برنامه ریزی شما خواهد بود.

نظرات کاربران

مرجان
۱۴۰۰/۱۰/۲۸

کتاب مختصر و مفیده در طی خوردن یک صبحانه هم میتونید اونو بشنوید ولی در ذهن تو اثر نمیگذاره و نیاز به گوش دادن مدام و شاید خواندن کتابی مشابه باشه مثل صبح میلونری یا باشگاه 5 صبحی ها

NargesMousavi
۱۴۰۰/۰۶/۱۲

بد نبود خوب بود خلاصه و البته برای من چیز جدیدی نداشت.

محمدرضا
۱۴۰۰/۰۵/۰۹

سلام پادکست خیلی خوبیه و به نظر من نسبت به قیمتش عالیه. حتما گوش بدین. هر چند زمانش کم بود اما توی همین چهارده دقیقه خیلی نکات خوبی را مورد استفاده قرار داده بود و توصیه می کنم که بخرین و گوش

- بیشتر
درسا بیات
۱۳۹۹/۱۱/۱۷

خوب بود

زمان

۱۴ دقیقه

حجم

۱۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۴ دقیقه

حجم

۱۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
تومان