دانلود کتاب صوتی سه ‌شنبه‌ ها با موری با صدای کاوه یانقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سه ‌شنبه‌ ها با موری اثر میچ البوم

دانلود و خرید کتاب صوتی سه ‌شنبه‌ ها با موری

نویسنده:میچ البوم
گوینده:کاوه یانقی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۱۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی سه ‌شنبه‌ ها با موری

کتاب صوتی سه‌ شنبه‌ ها با موری داستان مشهور از میچ آلبوم با ترجمه مهدی قراچه داغی است. داستان، شرح و روایت انس گرفتن شاگردی با یکی از استادانش است. دیدارهای آن‌ها به کلاس درسی بدل می‌شود که سرشار از درس‌هایی برای زندگی و رسیدن به کمال است. 

میک جکسون در سال ۱۹۹۹ فیلمی با اقتباس از همین کتاب و با همین نام ساخت. جک لمون و هنک آزاریا در این فیلم به ایفای نقش پرداختند و جوایز و افتخارات بسیاری را از آن خود کردند. 

درباره کتاب صوتی سه‌ شنبه ‌ها با موری

سه شنبه ها با موری، روایتی شیرین و سرشار از یادگیری از انس گرفتن استاد پیری با شاگردش در آخرین روزهای عمرش است. پروفسور شوارتز موری به بیماری ای ال اس دچار است. این بیماری‌ به تدریج بدن را از کار می‌اندازد و سلول‌ها و بافت‌های ماهیچه‌ای را تخریب می‌کند. شاگردش، هر سه شنبه به دیدن او می‌رود، پای صحبت‌هایش می‌نشیند و از او درس زندگی کردن را فرامی‌گیرد. 

سه شنبه ها با موری برای شاگرد تبدیل به کلاس درسی می‌شود که بسیار عمیق است. هرچند امتحانی در پی ندارد اما مفاهیم و موضوعاتی در آن مطرح می‌شود که برای یک عمر زندگی به کار می‌آید. شواترز مودی و شاگردش درباره چیزهای مختلفی صحبت می‌کنند: از دنیا، مرگ، زندگی، خانواده، فرهنگ، بخشش و دانایی گرفته تا ازدواج. هر مفهوم و مبحثی که بتواند درباره زیستن و چگونگی زیستن با کیفیت، نکته‌ای برای یاد دادن داشته باشد، موضوع صحبت آن‌ها است. استاد و شاگرد در کنار هم در مسیری قدم می‌گذارند که به سوی کمال انسانی می‌رود.

شوارتز موری از زندگی کردن خسته نمی‌شود. با اینکه می‌داند به پایان عمرش نزدیک می‌شود اما همچنان مشتاق آموختن، لذت بردن از چیزهای کوچک در زندگی و نزدیک شدن به کمال است.

این کتاب برای اولین بار در سال ۱۹۹۷ منتشر شد و تاکنون بارها و بارها تجدید چاپ شده است. علاوه بر این، بعد از انتشار به سرعت جایش را در فهرست تاثیرگذارترین و پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز پیدا کرد. 

کتاب صوتی سه‌ شنبه ‌ها با موری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

سه شنبه ها با موری داستانی زیبا است که برای تمام کسانی است که به داستان‌های عمیق که از زندگی حرف بزنند، علاقه دارد. اگر آن را خوانده‌اید، حالا با شنیدن نسخه صوتی این داستان با صدای گرم و زیبای کاوه یانقی، تجربه متفاوتی برای خود رقم بزنید.

درباره میچ آلبوم

میچ دیوید آلبوم ۲۳ می سال ۱۹۵۸ در نیوجرسی آمریکا به دنیا آمد. او نویسنده آمریکایی و روزنامه‌نگار، فیلمنامه‌نویس، نمایشنامه نویس، مجری رادیو و تلویزیون و نوازنده است. اما او را بیشتر به خاطر داستان‌های الهام بخشش می‌شناسند.

کتاب‌های میچ آلبوم بیش از ۳۵ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته شده‌اند. از میان آثار معروف او که به زبان فارسی ترجمه شده و از استقبال خوبی هم برخوردار شده، می‌توان به در بهشت پنج نفر منتظر شما هستند، نفر بعدی که در بهشت ملاقات می کنید، سه شنبه ‌ها با موری و به اولین تماس تلفنی از بهشت اشاره کرد.

میچ آلبوم در حال حاضر به همراه همسر خود جینین سابینو در شهر دیترویت ایالت میشیگان زندگی می‌کند.

درباره مهدی قراچه داغی 

مهدی قراچه‌ داغی، متولد سال ۱۳۲۶ در کاشان است. قراچه‌ داغی مترجم کتاب‌های روان‌شناسی، تربیت کودک و نوجوان، کسب‌وکار، اقتصاد و رمان است. وی از سال ۱۳۵۱ ترجمه کتاب را آغاز کرده‌است و تا زمان نگارش این مقاله، ۵۱۰ عنوان کتاب را ترجمه کرده‌است، که از میان آن‌ها بیش از ۳۵۰ عنوان در حوزه روان‌شناسی بوده‌است.

نظرات کاربران

کاربر ۱۰۵۹۱۲۲
۱۴۰۰/۱۲/۲۸

کتاب تاثیر گذار و زیبایی بود. گویندگی هم خوب و بی نقص بود. البته برای من خیلی جنبه ی آموزنده نداشت ولی ارزش یکبار گوش کردن رو داره. نویسنده بیشتر سعی داشت احساسات خواننده رو برانگیزه تا بیان آموزه های

- بیشتر

زمان

۴ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۲۵۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۲۵۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۳,۰۰۰
۴۴,۱۰۰
۳۰%
تومان