دانلود کتاب صوتی باراک اوباما با صدای کاظم طباطبایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی باراک اوباما اثر هسر لر وگنر

دانلود و خرید کتاب صوتی باراک اوباما

نویسنده:هسر لر وگنر
انتشارات:واوخوان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی باراک اوباما

کتاب صوتی باراک اوباما اثری از هسر لر وگنر با ترجمه مژده مقدس است. این کتاب درباره زندگی باراک حسین اوباما، چهل و چهارمین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا است. نسخه صوتی این کتاب را با صدای گرم کاظم طباطبایی می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی باراک اوباما

باراک حسین اوباما در۴ اوت ۱۹۶۱ در هونولولو، مرکز ایالت هاوایی متولد شد. او فرزند یک مهاجر کنیایی سیاه‌پوست و یک زن سفیدپوست از اهالی ویچیتا در ایالت کانزاس است. هرچند پدر و پدرخوانده او هر دو مسلمان بودند اما او مسیحی است. نامش را از نام پدرش گرفته است. باراک در زبان سواحیلی متبرک شده توسط خداوند است. او در سال ۱۹۹۲ با میشل اوباما ازدواج کرد و دو فرزند به نام‌های مالیا آن و ساشا دارد. میشل اوباما چندی پیش با انتشار کتاب «شدن» که به سرعت در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان قرار گرفت از زندگی خود صحبت کرد و از دوران تحصیلش، آشنایی با ازدواج تا بانوی اول آمریکا بودن به مدت هشت سال گفت.

باراک اوباما در دانشگاه کلمبیا در رشته حقوق تحصیل کرد و تا مقطع دکترا پیش رفت. او از سال ۲۰۰۷، با برپایی کارزار انتخاباتی برای ریاست‌جمهوری، خود را به‌عنوان نامزد حزب دموکرات و به‌عنوان یک چهره سیاسی ملی در آمریکا شناساند. اوباما از زمان کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۰۸ آمریکا، پایان دادن به جنگ عراق را مطرح کرد. از تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۰۹ تا ۲۰ ژانویه ۲۰۱۷ به عنوان رئیس جمهور آمریکا فعالیت کرد. دوره ریاست جمهوری او پس از جرج بوش و پیش از دونالد ترامپ بود.

او یکی از افرادی بود که در سال ۲۰۰۹ موفق به دریافت جایزه صلح نوبل شد. کمیته نروژی صلح نوبل به علت «تلاش فوق‌العاده برای تقویت دیپلماسی بین‌المللی و ترغیب به همکاری میان مردم» جایزه صلح نوبل سال را باراک اوباما اهدا کرد. هفته‌نامه تایم در شماره ۲ مه ۲۰۰۸، پنجمین فهرست سالانه «بانفوذترین زنان و مردان جهان» را منتشر کرد. در این رده‌بندی، اوباما در مقام سوم در رده «بانفوذترین رهبران کشورها و انقلابیون» جای داشت. مجله تایم همچنین در آخرین شماره سال ۲۰۰۸ باراک اوباما، رئیس‌جمهور منتخب ایالات متحده، را به عنوان شخص سال انتخاب کرد.

هسر لر وگنر در این کتاب صوتی از زندگی اوباما می‌گوید. از زمانی که هویت او شکل گرفت تا روزهایی که به عنوان ریاست جمهوری قدرتمندترین کشور جهان مشغول کار و فعالیت بود. 

کتاب صوتی باراک اوباما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

علاقه‌مندان به کتاب‌های زندگینامه را به شنیدن کتاب صوتی باراک اوباما دعوت می‌کنیم. اگر دوست دارید با زندگی رئیس جمهور آمریکا که جایزه صلح نوبل را از آن خود کرد آشنا شوید، این کتاب یک گزینه خوب برای شما است. 

نظرات کاربران

پریسا شمع
۱۴۰۱/۰۴/۲۸

برخی مباحث خیلی جالب بود ولی با این حال با در نظر گرفتن کلیت کار مطمئن نیستم بخوام پیشنهادش کنم! ...

کاربر ۴۷۹۳۴۷۲
۱۴۰۱/۰۶/۰۲

دمکرات های آمریکا دروغگو ترین و بی وجدان ترین انسان های روی زمین هستند مدتی رسانه های غربی خودشون کشتند تا این فرد مجهول الهویه رو به یک قهرمان پوشالی دون کیشوت وار تبدیل کنند هیچ کار مثبتی توی هشت

- بیشتر

زمان

۲ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۲۴۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۲۴۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان