دانلود کتاب صوتی رازهای مدیریت با صدای مینا علیپوری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رازهای مدیریت اثر مایکل هیث

دانلود و خرید کتاب صوتی رازهای مدیریت

معرفی کتاب صوتی رازهای مدیریت

کتاب صوتی رازهای مدیریت نوشته مایکل هیث است که با ترجمه سعید نجم روشن و صدای مینا علیپوری منتشر شده است. کتاب صوتی رازهای مدیریت به شما یاد می‌دهد چطور یک مدیر موفق باشید.

درباره کتاب رازهای مدیریت

یک مدیر چه رفتاری باید با دیگران داشته باشد و خودش را چه‌طور باید مدیریت کند؟

 یک شرکت، مدیرانتخاب می‌کند تا به واسطه او بتواند به آرمان‌ها و هدف‌های خود برسد. مایکل هیث اندوخته تجربی و عملی را با بیانی موجز در این کتاب بیان می‌کند. این کتاب روان و آسان است و کمک می‌کند پیشرفت کنید. این کتاب منبعی برای تمام مدیران است.  

فصل اول کتاب به شما به عنوان یک مدیر یاد می‌دهد در مرحله اول خودتان را مدیریت کنید، در فصل دوم به شما یاد می‌دهد افرادتان را توانمند کنید زیرا مجموعه و شرکت شما با افراد توانمند پیشرفت می‌کند، در فصل سوم می‌آموزید چشمه جاری دشت کسب و کارتان باشید و خلاق باشید. در فصل چهارم یاد می‌گیرید که باید  در همه وجوه ارتباط برقرار کنید و بتوانید با ارتباط سازنده مجموعه‌تان را به سمت پیشرفت ببرید.، فصل پنجم به عنوان یک مدیر یاد می‌گیرید بهترین‌ها را استخدام کنید تا بتوانید پیشرفت مجموعه‌تان را با نیروهای تازه تضمین کنید، فصل ششم مرحله بعد از استخدام است و شما را همراهی می‌کند تا یک تیم عالی بسازید و فصل اخر شما را برای مدیریت بودجه راهنمایی می‌کند. 

مدیر باید مطمئن باشد تیم برای مواجهه با آینده چالش‌برانگیزی که ترسیم کرده، کاملاً آماده خواهد بود و تدارکات لازم را پیش‌بینی کرده باشد. اعتماد به نفس آن‌ها تقویت می‌شود و اراده آن‌ها مستحکم می‌گردد و از طریق توسعه و آموزش به مهارت‌های جدیدی تجهیز می‌شوند.

«شما باید آینده را پیش‌بینی کنید و تیم‌تان را برای مواجهه با آن آماده کنید». 

این کتاب به تمام مدیران در تمام سطوح و دانشجویان مدیریت کمک می‌کند دید بهتری داشته باشند و بتوانند درست و دقیق تصمیم بگیرند.

شنیدن کتاب رازهای مدیریت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به مدیریت، مدیران و دانشجویان مدیریت پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

elahe136
۱۴۰۱/۰۱/۲۱

کتاب بسیار خوبی بود...کاملا ساده سریح و کاربردی بود من از شنیدنش لذت بردم... با گوش دادن به این کتاب و عمل به اون درواقع انگار ۱۰ سال مدیر یشرکت بودید و تجربه کسب کردید(برای من که دائما تو محیط های

- بیشتر
کاربر 7810026
۱۴۰۲/۱۰/۱۲

عالی

حسین محمدی
۱۴۰۲/۰۹/۰۸

جدای ازمطالب جالب وبدردبخورمتاسفانه کیفیت صدابرداری واجرای گوینده خوب نبود

davood63
۱۴۰۱/۰۵/۲۵

کتاب بسیار خوبی بود

Saeed Sherafat
۱۴۰۱/۰۲/۱۹

نسبت به قیمت خود کتاب و مدت زمان صوتی بودن کتاب ، گران میباشد

زمان

۱ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۲۰۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۲۰۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
تومان