دانلود کتاب صوتی ده کتاب واقعا ضروری خلاقیت با صدای محمدرضا علی‌اکبری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ده کتاب واقعا ضروری خلاقیت اثر دیوید کاکس

دانلود و خرید کتاب صوتی ده کتاب واقعا ضروری خلاقیت

معرفی کتاب صوتی ده کتاب واقعا ضروری خلاقیت

کتاب صوتی ده کتاب واقعا ضروری خلاقیت نوشته دیوید کاکس است. او در این کتاب ده نمونه از بهترین کتاب‌هایی را معرفی می‌کند که جز بهترین کتاب‌های نوشته شده درباره خلاقیت هستند. 

این کتاب صوتی را با ترجمه فیرزوه زارع فراشبندی و خسرو زارع فراشبندی و با صدای محمدرضا علی اکبری می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی ده کتاب واقعا ضروری خلاقیت

دیوید کاکس در کتاب صوتی ده کتاب واقعا ضروری خلاقیت ده کتابی را معرفی می‌کند که در زمینه خلاقیت نوشته شده‌اند. اما چرا آشنایی با چنین کتاب‌هایی مهم است؟ اصلا چرا باید کتاب‌هایی را که درباره خلاقیت نوشته می‌شوند بخوانیم؟ آیا خلاقیت یک موهبت ذاتی است که با مطالعه کتاب و آشنا شدن با جنبه‌های گوناگون آن کمکی به رشدش نمی‌کند؟ اگر اینطور فکر می‌کنید حتما به کتاب‌هایی که در این فهرست آمده‌اند سری بزنید. 

خلاقیت یکی از موضوعات اساسی امروز است. فرقی نمی‌کند در زندگی شخصی خود پروژه‌ای داشته باشید، مشغول درس خواندن باشید یا به کاری مشغول باشید. در هر صورت به خلاقیت احتیاج دارید. شما باید خلاقیت را بشناسید. با روش‌های پرورش خلاقیت آشنا شوید و مهارت‌هایی را در خودتان پرورش دهید که به شما کمک می‌کند تا به فرد خلاقی تبدیل شود. افراد خلاق هیچ مرز و محدوده‌ای نمی‌شناسند و به راحتی می‌توانند تمام محدودیت‌ها را به موقعیتی برای پیشرفت تبدیل کنند. 

کتاب‌های که دیوید کاکس در این اثر معرفی می‌کند نمونه‌ای از کتاب‌های کلاسیک و امروزی هستند و بر ابعاد و جنبه‌های عملی خلاقیت و پرورش آن تاکید دارد. به عنوان نمونه، اولین کتابی که معرفی می‌شود کتاب قانون‌های خلاقیت نوشته‌ی آرتور کستلر است. 

چرا خواندن چنین اثری می‌تواند به ما کمک کند تا خلاق باشیم؟ این کتاب خلاقیت را رمزگشایی و تولد جرقه‌ خلاقیت را ثبت کند. علاوه بر این، حکایت‌های پرباری دارد که از فرایند تولید خلاقیت نیز صحبت می‌کنند.

کتاب صوتی ده کتاب واقعا ضروری خلاقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی ده کتاب واقعا ضروری خلاقیت به شما کمک می‌کند تا با بهترین مطالبی که در زمینه خلاقیت نوشته شده‌اند، آشنا شوید. اگر دوست دارید با خلاقیت، قوانین خلاقیت، چگونگی بروز و پرورش خلاقیت آشنا شوید و یا برای کارتان به آن نیاز دارید این کتاب را گوش کنید و فهرست عالی خودتان را بسازید.

درباره دیوید کاکس

دیوید کاکس یک مشاور کسب و کار خلاق است. او از دهه ۱۹۷۰ آغاز به کار کرده است و در این مسیر موفق شده است تا به کسب و کارهای بسیاری کمک کند و در ایجادشان نقش داشته باشد. دیوید کاکس در دانشگاه در رشته هنرهای زیبا تحصیل کرد و متوجه گرایشش به خلاقیت شد و آن را پرورش داد. علاوه بر این با گذراندن دوره‌های NLP و داشتن مجوز به کار روانشناسی بالینی مشغول بود. کتاب تفکر خلاق یکی از آثار مهم و شناخته شده دیوید کاکس است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۴ دقیقه

حجم

۱۶٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۴ دقیقه

حجم

۱۶٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان