دانلود کتاب صوتی اخبار با صدای رضا عمرانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اخبار اثر آلن دو باتن

دانلود و خرید کتاب صوتی اخبار

معرفی کتاب صوتی اخبار

کتاب صوتی اخبار: راهنمای کاربر اثری از آلن دو باتن، نویسنده و فیلسوف انگلیسی است. او در این کتاب از موضوع مهمی صحبت می‌کند که نقل امروزه تمام محافل است: اخبار، اخبار مهمی که ما آن‌ را دنبال می‌کنیم و بر تمام ابعاد و جنبه‌های زندگی ما سایه انداخته است. 

نسخه صوتی این کتاب را با ترجمه مریم تقدیسی و صدای گرم رضا عمرانی می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی اخبار

ما اخبار را دنبال می‌کنیم. برای تصمیم‌گیری‌های مهممان اول اخبار را چک می‌کنیم، وقتی از خواب بیدار می‌شویم اول به سراغ اخبار می‌رویم و این کار با وجود در دست داشتن تلفن‌های هوشمند، برنامه‌های مختلف اجتماعی و همچنین اینترنت در هر لحظه امکان‌پذیر است. اما دلیل اعتیاد ما به اخبار چیست؟ آلن دو باتن معتقد است که تمام این مسائل به نگاه ما به اخبار و نحوه راهبری ما در زندگی‌مان برمی‌گردد. 

چرا داستان‌های فاجعه باری که می‌شنویم اینقدر پرطرفدار می شوند؟ چرا ما به زندگی عاشقانه افراد مشهور و جزئیات روابط آن‌ها اینقدر توجه می‌کنیم؟ اتفاقاتی که در سرزمین‌های دور رخ می‌دهند و بی اعتنایی سیاستمداران در زمینه‌های مختلف به چه دلیلی برای ما جالب است؟ او این سوالات را مطرح می‌کند تا پاسخی برای این دو پرسش پیدا کند: ما از اخبار چه می‌خواهیم؟ دنبال کردن اخبار چه سودی به حال ما دارد. 

هر بخش این کتاب با یک خبر از یکی از رسانه‌های خبری بزرگ جهان آغاز شده و در داخل متن هم، به کرات از خبرهایی که رسانه‌ها منتشر کرده‌اند، به عنوان شاهد و مثال، استفاده شده است. در نهایت آلن دو باتن این موضوع را مطرح می‌کند که ما باید در کنار استفاده‌ حرفه‌ای و اگاهانه از اخبار، اهمیت خبر گرفتن از خود را هم به‌ یاد داشته باشیم و فراموش نکنیم که مهم‌ترین خبر، خبر  داشتن از خود و احوال خود است. می‌توانید مطمئن باشید که بعد از شنیدن کتاب صوتی اخبار، نگاهتان نسبت به این مساله تغییر می‌کند. 

کتاب صوتی اخبار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

آژانس‌های خبری، تولید کنندگان اخبار و مردم عادی که همیشه در پی چک کردن اخبار هستند، از مخاطبان اصلی این کتاب به شمار می‌روند. 

درباره آلن دو باتن

آلن دو باتن در ۲۰ دسامبر ۱۹۶۹ متولد شد. او یک نویسنده، فیلسوف و مجری تلویزیون ساکن بریتانیا است. او در سال ۲۰۰۳ ازدواج کرده است و دو فرزند پسر دارد.

در سال ۲۰۰۸ او یکی از اعضای هیئت مؤسس یک سازمان جدید آموزشی با نام مدرسه زندگی بود. آلن دو باتن دوره دکتری فلسفه را در دانشگاه هاروارد آغاز کرد ولی برای نوشتن کتب فلسفی به زبان ساده، آن را نیمه کاره رها کرد. اولین کتاب آلن دو باتن به نام جستارهایی در باب عشق، در سال ۱۹۹۳ زمانی که او ۲۴ سال داشت، منتشر شد. کتابی که خیلی زود در لیست کتاب‌های پر فروش قرار گرفت و بیش از دو میلیون نسخه از آن به فروش رفت.

بسیاری از آثار آلن دو باتن به فارسی ترجمه و منتشر شده‌اند. تسلی بخشی‌های فلسفه، جستارهایی در باب عشق، سیر عشق، هنر سیر و سفر، در باب اعتماد به نفس و پروست چگونه می‌تواند زندگی شما را دگرگون کند، از آن جمله‌اند.

درباره رضا عمرانی 

رضا عمرانی، بازیگر تئاتر، کارگردان رادیو تئاتر، بازیگر،کارگردان و گوینده رادیو است و در حال حاضر به عنوان مشاور هنری و مدیر تیم تولید شرکت تولید کتاب صوتی ماه آوا فعالیت می‌کند. او برادر علی عمرانی، بازیگر تئاتر و سینما و گوینده رادیو است. 

نظرات کاربران

کاربر 3277093
۱۴۰۲/۱۰/۰۵

کتاب خوبیه، ما از اولین نسل‌هایی هستیم که تکنولوژی اجازه می‌ده در لحظه از اخبار استفاده کنیم و دستورالعملی برای فیلتر این همه اطلاعات و اخبار وجود نداره که افسرده و درمانده نشیم، وجود چنین کتاب‌هایی می‌تونه راهنما باشه، خوانش کتاب

- بیشتر

زمان

۶ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۳۶۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۳۶۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۴۰۰
تومان