دانلود کتاب صوتی راز با صدای نازیما حسینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راز اثر نازیما حسینی

دانلود و خرید کتاب صوتی راز

معرفی کتاب صوتی راز

کتاب صوتی راز مشهورترین اثر راندا برن، کتابی شنیدنی است که به شما کمک می‌کند تا به تمام چیزهایی که در زندگی می‌خواهید، دست پیدا کنید. این اثر را با ترجمه نازنین ابراهیمی و صدای آرمان سلطان‌زاده و نازیما حسینی می‌شنوید.

این کتاب به ۴۴ زبان ترجمه شده و ۲۱ میلیون نسخه فروش داشته است. می‌توان کتاب راز را نسخه مکتوب فیلم راز دانست که در سال ۲۰۰۶ ساخته شد و مورد توجه چهره‌های رسانه‌ای مشهور از جمله اپرا وینفری الن دی‌جنرس و لری کینگ قرار گرفت.

درباره کتاب صوتی راز

راندا برن در کتاب راز از زندگی بیست و چهار معلم شگفت‌انگیز راز صحبت می‌کند. آن‌ها از راز می‌گویند و اینکه چطور توسط این راز توانسته‌اند زندگی‌شان را تغییر دهند. هرچند در این کتاب و البته در فیلم راز بیست و چهار انسان مختلف صحبت می‌کنند، اما حرف همه آن‌ها یکی است: تمام کائنات بهم پیوسته‌اند. افکار ما به راحتی می‌تواند بر زندگی خودمان، محیط اطراف و افراد پیرامونمان تاثیر بگذارد. به همین دلیل است که باید مثبت اندیشی را بیاموزیم و این کاری است که کتاب راز برای ما انجام می‌دهد.

علاوه بر این، کتاب راز بر قدرت جادویی افکار مثبت متکی است. البته در این کتاب شما یاد می‌گیرید که چطور می‌توانید قدرتتان در استفاده از اندیشه مثبت بالا ببرید و آن را در جهت رسیدن به اهدافتان استفاده کنید. 

کتاب صوتی راز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی راز را به تمام افرادی که دوست دارند با کمک افکار مثبت به موفقیت دست یابند، پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره راندا برن

راندا برن نویسنده معروف و تهیه‌کننده ۲۶ اوت ۱۹۴۵ در ملبورن متولد شد. او را در دنیا به دلیل نوشتن کتاب راز و کتاب‌هایی که بعد از آن و در ادامه راز منتشر کرد می‌شناسند. مجله تایم در سال ۲۰۰۷ راندا برن را به عنوان تاثیرگذارترین فرد دنیا معرفی کرد. علاوه بر این، زمانی که اپرا وینفری، از او دعوت کرد تا به برنامه مشهورش بیاید، میزان شهرت او چند برابر شد. آثار دیگر راندا برن عبارتند از راز، آموزه‌های روزانه راز، راز شکرگزاری، قانون جذب، قهرمان، تقویم معجزه ۱۳۹۳، راز هستی، قدرت، معجزه و معجزه سپاس‌گزاری.

معرفی نویسنده
عکس راندا برن
راندا برن

راندا برن در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. او یک مجری رادیویی بود و پس از اینکه چندین شکست متوالی در زندگی شخصی‌اش تجربه کرد، دچار افسردگی شدیدی شد. این افسردگی او را به سمت خواندن کتاب‌هایی مثل «علم ثروتمند شدن» اثری از «والاس واتلز» سوق داد. پس از آن به نوشتن کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق در زندگی روی آورد. با توجه به محتوایی که جمع‌آوری کرده بود، در سال ۲۰۰۶ کار کردن روی کتاب راز را به پایان رساند و آن را منتشر کرد. چاپ شدن کتاب راز همانا و به پا کردن سر و صدا هم همانا! فروش کتاب راندا برن آنقدر زیاد بود که راندا را به فکر ساختن یک فیلم مستند پر و پیمان بر اساس محتوای کتاب انداخت. بعد از اینکه مستند راز ساخته و پخش شد، شهرت راندا از مرزهای استرالیا عبور کرد و به سرعت عجیبی به کشورهای دیگر رسید.

نظرات کاربران

ermia
۱۳۹۹/۱۰/۰۶

یه حدیث قدسی هست که میگه به خدای خود خوش گمان باش زیرا من در گرو گمان بنده ام با او رفتار میکنم قانون جذب هم همینو میگه عالیه من قبلا امتحانش کرده بودم حالا میخوام دوباره در موردش بخونم

امـــیر
۱۴۰۰/۱۰/۰۴

من کتاب راز رو دارم فیلم تصویریش رو بارها دیدم راز یعنی هر چی که بهش فکر کنی بهت میده هر چی که دارم از برکت راز بوده ده ساله با راز اشنا شدم و تغیرات بسیار خوبی در زندگیم

- بیشتر
ghazal
۱۴۰۰/۰۱/۲۱

خب تا زمانی که کتاب خوبی نخوانده باشید ، بله بسیار کتاب خوبیست فقط کافیست یک کتاب خوب از نویسنده ای خوب بخونید ، من اوایل به این چیز ها اعتقاد داشتم تااین که کمی بزرگ تر شدم و کتاب

- بیشتر
فاطمه
۱۴۰۰/۰۶/۱۱

کتاب عالیه توصیه میکنم من ازش نتیجه گرفتم و همیشه تو زندگیم به کار میبندم عالی و کاریردی صبور باشین نتیجه میگیرین

مریم درخشانی
۱۴۰۰/۰۶/۰۷

واقعا ابن کتاب عالی عالی عالیه متشکرم از شما به خاطر گذاشتن این کتاب در لیست

محمد حسن
۱۳۹۹/۰۹/۲۶

خیلی عالی ....این کتاب رومن خوندم چون کتاب جذابی هست دوباره دانلود کردم مستند هم داره

غزالە
۱۴۰۲/۱۰/۱۹

خوبع

کاربر 7064241
۱۴۰۲/۰۶/۳۰

سلام کتاب خیلی خوبیه ولی یک مشکلی ک کلا این طاقچه داره باید حتما نت فورجی باشه من ک راننده سنگین هستم در جاده میخام گوش بدم نت ضعیفه نمیشه،اگ میشد ک دانلود کنیم کتاب رو بعد از خرید خوب

- بیشتر
maryam
۱۴۰۲/۰۶/۲۱

یه کتاب عالی و آرام بخش

کاربر 6220474
۱۴۰۲/۰۲/۱۷

گوینده بسیار عالی داستان عالی

زمان

۵ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۳۲۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۳۲۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۲,۰۰۰
تومان