دانلود و خرید کتاب راز راندا برن ترجمه نازنین ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راز اثر راندا برن

کتاب راز

نویسنده:راندا برن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۹۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب راز

کتاب «راز» مهمترین اثر راندا برن(-۱۹۴۵)، نویسنده و سخنران انگیزشی استرالیایی است. این کتاب دیدگاه‌های متضاد بسیاری را در جهان برانگیخت.

درباره کتاب راز

درباره کتاب راز بارها و بارها شنیده‌ایم. ممکن است با ترجمه‌های مختلف آن آشنا شده باشید و یا فیلمش را تماشا کرده‌ باشید. اما این راز مهم چیست و چرا مردم در سراسر دنیا از این راه آگاه نیستند؟

راندا برن در این کتاب به ما توضیح می‌دهد که ما می‌توانیم با کمک افکار و اندیشه‌های مثبت، هرچه را می‌خواهیم به دست بیاوریم. اما چنین چیزی چطور ممکن است؟

این کتاب بر اساس یک قانون قدیمی به نام قانون جذب نوشته شده است: افکار ما قدرت بسیاری دارند. افکار مثبت به راحتی می‌توانند چیزهای مثبت و خوب مانند موفقیت و ثروت را به سمت ما جذب کنند و از طرف دیگر افکار منفی هم به راحتی ما را به سمت بعد منفی زندگی مانند از دست دادن ثروت و ... سوق می‌دهند.

از آنجایی که تمام کائنات به هم پیوسته‌ هستند، ما می‌توانیم با کمک افکارمان دنیای خود و همچنین دنیای محیط پیرامونمان را تحت تاثیر قرار دهیم. برای اینکه بتوانیم چنین کاری را انجام دهیم لازم است که مثبت اندیشی را فرا بگیریم. این چیزی است که در این کتاب می‌آموزیم.

راندا برن مخاطبان را با بیست و چهار معلم شگفت انگیز که از این راز آگاهند، آشنا می‌کند و از روزی می‌گوید که با این کتاب و با این راز آشنا شد. او در همان دوران آشنایی با راز، زندگی سختی را تجربه می‌کند. پدرش را از دست داده بود. روابطی پر تنش با دوستان و آشنایانش داشت و به طور کلی تمام روزهایش را با اندوه و البته ناامیدی می‌گذراند. او با کمک راز موفق شد تا زندگی‌اش را نجات دهد.

زمانی که کتاب راز را می‌ش نوید، درباره مثبت اندیشی یاد می‌گیرید. اما در نهایت باید به قدرت افکار هم ایمان و اعتماد داشته باشد. نقدهایی هم بر این اثر وارد شده است. اگر طرفدار پر و پا قرص شواهد و مدارک علمی هستید، ممکن است قانون شبه علمی جذب، شما را آنطور که باید و شاید به خودش جذب نکند.

درباره راندا برن

راندا برن، نویسنده، تهیه‌کننده و برنامه‌ساز تلویزیونی در سال ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا زاده شد. راندا برن به واسطه کتاب و فیلم «راز» به شهرت جهانی رسید. کتاب‌های بعدی او، قدرت، جادو و قدرت تصور هِنری، هم به نوعی تحت تاثیر این کتاب هستند. آخرین کتاب راندا برن با نام «راز، چگونه زندگی مرا دگرگون کرد» هم به گونه‌ای بیانگر تاثیر این کتاب در مسیر حرفه‌ای راندا برن است. کتاب راز زمانی که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد، در طول یک سال، ۱۹ میلیون نسخه از آن به فروش رسید.

در سال ۲۰۰۷، برن در لیست ۱۰۰ فردی قرار گرفت که به گزینش مجله تایم، در شکل دادن جهان تاثیر داشته‌اند. موفقیت تجاری و شهرت جهانی راندا برن از زمانی که در برنامه تلویزیونی اپرا وینفری حضور پیدا کرد، سرعت گرفت.

راندا برن

فلسفه و آموزش محوری راندا برن این است که باور داشتن به شما اجازه می‌دهد به آرزوها و خواسته‌هایتان برسید. هر چند منتقدانی نیز وجود دارند که برخی جنبه‌های نظر او را غیرعلمی می‌دانند. این کتاب جزو لیست پیشنهادی کوین ترودو برای کتاب‌هایی که باید خواند ، است.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

آگاهی از راز روزگار مرا کاملاً دگرگون کرد. پدرم مردی بسیار منفی‌گرا بود که اعتقاد داشت کسانی که پول دارند بقیه را چاپیده‌اند، یا هر کسی که پول دارد حتماً به طریقی سر دیگران کلاه گذاشته است. در نتیجه من هم با همان عقاید بزرگ شدم. خیال می‌کردم که آره …«اگر پول داشته باشی، آدم بدی هستی» یا «فقط آدم‌های بد جنس پولدار می‌شوند » یا «پول که علف هرز نیست همین‌طوری سبز شود» یا «خیال می‌کنی من کی هستم؟ ثروتمندترین مرد دنیا؟ راکفلر؟» این آخری یکی از جملات مورد علاقه‌ی پدرم بود که مرتباً آن‌را به کار می‌برد. بنابراین من با ‌این طرز تفکر بزرگ شدم که زندگی واقعاً مشکل است. درست پس از دیدار با کلمنت استون بود که یک‌دفعه تمام ‌افکارم تغییر کرد و در پی آن زندگی‌ام دگرگون شد. وقتی با او کار می‌کردم، روزی به من گفت: «خیلی خوب. می‌خواهم همین الان هدفی برای خودت تعیین کنی. یک هدف خیلی بزرگ که دستیابی به آن عقل را از کله ات بپراند. و بدان که تنها به دلیل آنچه من به تو یاد دادم، توانستی به‌ این هدف بزرگ برسی.» در آن موقع در‌آمد من سالی هشت هزار دلار بود. بنابراین با خودم گفتم: «خیلی خوب، من می‌خواهم سالی صد هزار دلار درآمد داشته باشم.» حالا از کجا؟ نمی‌دانستم. واقعاً نمی‌دانستم که چطور می‌توانم موفق شوم. در آن موقع هیچ طرحی هم برایش نداشتم و اصلاً حتی تصورش را هم نمی‌کردم که یک روزی بتوانم‌ این‌قدر پول در بیاورم.‌ اما با خودم گفتم: «من می‌خواهم این را به همه اعلام کنم، که من این‌را باور دارم ، من طوری رفتار خواهم کرد که انگار ‌این فکر واقعیت دارد.» و همین کار را هم کردم.

معرفی نویسنده
عکس راندا برن
راندا برن

راندا برن در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. او یک مجری رادیویی بود و پس از اینکه چندین شکست متوالی در زندگی شخصی‌اش تجربه کرد، دچار افسردگی شدیدی شد. این افسردگی او را به سمت خواندن کتاب‌هایی مثل «علم ثروتمند شدن» اثری از «والاس واتلز» سوق داد. پس از آن به نوشتن کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق در زندگی روی آورد. با توجه به محتوایی که جمع‌آوری کرده بود، در سال ۲۰۰۶ کار کردن روی کتاب راز را به پایان رساند و آن را منتشر کرد. چاپ شدن کتاب راز همانا و به پا کردن سر و صدا هم همانا! فروش کتاب راندا برن آنقدر زیاد بود که راندا را به فکر ساختن یک فیلم مستند پر و پیمان بر اساس محتوای کتاب انداخت. بعد از اینکه مستند راز ساخته و پخش شد، شهرت راندا از مرزهای استرالیا عبور کرد و به سرعت عجیبی به کشورهای دیگر رسید.

نظرات کاربران

Behzad @booker
۱۳۹۹/۰۹/۲۰

این کتاب شاید جزء اولین کتابهایی بود که در مورد قانون جذب خوندم یبار دیگه هم مرورش کردم فقط چون میبینم خیلیا میگن این قوانین و تکنیکها فقط توهمه و در حقیقت قابل اجرا نیست یه توضیح کوتاه بدم زیر

- بیشتر
ونوشه
۱۳۹۸/۰۶/۱۱

بسیار خوب بود ولی حقیقتا مباحثی که در این کتاب ذکر شده به طور جامع و کامل در کتاب ها و روایات دینی ما بسیار عنوان و تشریح شده. در کل کتابش رو دوست داشتم و لذت بردم.

ابوالفضل
۱۳۹۹/۱۰/۰۱

این کتاب واقعا هدیه خدا بود بهم و به لطف خدا خیلی زندگیمو تغییر داد و الان احساس خوشبختی میکنم بعد از خوندنش خداروشکر😍

mahsan
۱۳۹۹/۰۱/۱۲

این کتاب ارزش چند بار خوندنم داره من واقعا تو زندگیم یه چیزاییو تحربش کردم که واقعا قدرت فکرم بوده و بهش رسیدم حتما مطالعه کنید تا زندگیتون تغییر کنه🙂

جیمی جیم
۱۳۹۸/۰۵/۲۳

کاش انقدری که نویسنده ها و ناشران مختلف هزینه ای که صرف چاپ یک کتاب میکنند رو صرف کتابهای ترجمه نشده میکردند....

زهرا برجی
۱۳۹۸/۰۳/۰۸

زندگیم عوض شد ممنون از تاقچه

mary
۱۴۰۰/۱۱/۱۲

کتاب جزء کتاب‌های زرد انگیزشی هست، من توصیه نمیکنم ولی هر کس خودش باید به این نتیجه برسه که البته زیادم َطول نمی‌کشه که به این نتیجه برسید، چون مطالب گفته شده در کتاب ریشه در واقعیت و زندگی واقعی

- بیشتر
تارا
۱۳۹۸/۰۲/۱۳

خیلی آسون و روان جذبو توضی میده البته بعضی قسمتاش گنگه ک تو فهمیدن اصل ماجرا مشکلی پیش نمیاره عالیه

کاربر ۱۳۴۸۹۳۶
۱۴۰۰/۱۰/۲۷

تمامیِ محتویات این کتاب چندسالی هست که رد شده. وقت و هزینه‌تون رو صرف کتاب‌های با ارزش کنید.

mary
۱۳۹۹/۰۹/۰۸

فوق العاده

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۱۴)
«هر آنچه در دعاهایتان درخواست کنید، و آن را باور کنید، همان را دریافت خواهید کرد.»
محمد رضا کمندی
عشق بالاترین و پر قدرت ترین فرکانس‌ها در دنیاست
ونوشه
بدانید که هیچ تجربه‌ای به زندگی شما وارد نمی‌شود مگر شما از طریق افکارتان آن را به‌سوی خود جلب کرده باشید.
m007m007
احساسات خوب به شما حال خوب و احساسات بد به شما حال بد می‌دهد. احساسات بد عبارت‌اند از افسردگی، خشم، عصبانیت
امیر
دکتر جانسون خودش موفق شده بود بیماری لاعلاجش را شفا دهد. بنابراین برگردان قدرت بینایی چشمان من، در مقایسه با داستان معجزه آفرینی او، بسیار ناچیز بود. در حقیقت من انتظار داشتم که قدرت بینایی‌ام یک شبه به حالت طبیعی‌اش برگردد و رسیدن به ‌این هدف در عرض سه روز چندان چشمگیر نبود. یادتان نرود که زمان و ‌اندازه در کائنات وجود ندارد. درست به همان راحتی که می‌توان یک جوش کوچک را خوب کرد، می‌توان هر نوع بیماری را نیز شفا داد. فرایند کار در هر دوی آن‌ها یکی است و تفاوت تنها در ذهن و کله‌ی ماست. بنابراین اگر به هر دلیلی درد و رنجی به خودتان جذب کردید، سعی کنید در فکرتان هر قدر می‌توانید آن را کوچک و کوچک‌تر کنید. احساس و افکار منفی را رها کنید و در مورد سلامتی کامل فکر کنید. هیچ دردی بی‌درمان نیست
Shadi
عوض کردن دنیا یا انسان‌های اطرافتان وظیفه‌ی شما نیست. وظیفه‌ی شما حرکت با جریان درونی و جشن گرفتن آن در درون است.
mehdiesmaeilinasab
افکار شما به مواردی در زندگی شما تبدیل می‌شوند. به جای موارد بد، موارد خوب را به‌سوی خود فراخوانید.
کاربر ۷۸۲۸۹۲
هیچ چیز یا هیچ کاری وجود ندارد که شما نتوانید انجام دهید. دیگر مهم نیست که چه کسی هستید یا کجا زندگی می‌کنید،‌این راز هر آنچه را بخواهید به شما می‌دهد.
ketab_chin
بسیاری از بهترین نامه‌هایی که دریافت کردیم، از طرف بچه‌هایی بود که موفق شده بودند به هر آنچه می‌خواستند دست یابند، از نمره‌ی بالا در‌امتحانات گرفته تا دوستان خوب.
♡sana.m♡
«جوهر‌این قانون آن است که باید در مورد فراوانی نعمت فکر کنید. فراوانی را ببینید و باورش کنید. هرگز اجازه ندهید کوچک‌ترین فکری از کمبود به ذهنتان خطور کند.»
mehdiesmaeilinasab

حجم

۱۳۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

حجم

۱۳۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان