دانلود کتاب صوتی هیپی با صدای امید نعمتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هیپی اثر پائولو کوئیلو

دانلود و خرید کتاب صوتی هیپی

گوینده:امید نعمتی
انتشارات:رادیو گوشه
امتیاز:
۴.۳از ۲۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی هیپی

کتاب صوتی هیپی، داستانی از یک دوره‌ خاص از زندگی پائولو کوئیلو است. نویسنده‌ی توانا و مشهور برزیلی که او را به دلیل آثار پر رمز و رازش و به خصوص کتاب کیمیاگر می‌شناسند. نسخه صوتی هیپی را رادیو گوشه با صدای امید نعمتی در اختیار شما قرار داده است.

درباره‌ کتاب صوتی هیپی

پائولو کوئیلو در زندگی تجربیات عجیبی را از سر گذرانده است. یکی از این تجربیات مدتی مثل هیپی‌ها زندگی کردن است. او در زندگی آرزو داشت که نویسنده‌ای مشهور شود. اما پدر و مادری داشت که با این خواست او مخالفت کردند و او به ناچار به مدرسه حقوق رفت. اما بعد از مدتی مدرسه حقوق را رها کرد و به سراغ تجربه‌ نوع جدیدی از زندگی رفت. او مدت‌ها مثل هیپی‌ها زندگی می‌کرد. مثل آنها لباس می‌پوشید، مواد مصرف می‌کرد و ترانه می‌سرود. پائولو کوئیلو سفرش را به دنیای زندگی هیپی‌ها از آمریکای جنوبی آغاز کرد و تا آمستردام ادامه داد. در آمستردام بود که با دختری به نام کارلا آشنا شد و ...

شنیدن کتاب صوتی هیپی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر آثار و زندگی پائولو کوئیلو برایتان جذاب است، از شنیدن نسخه صوتی کتاب هیپی، لذت می‌برید.

درباره‌ پائولو کوئیلو

پائولو کوئیلو در ۲۴ اوت سال ۱۹۴۷ در ریودوژانیرو برزیل به دنیا آمد. مادر او لیژیا خانه‌دار و پدرش مهندس بود. او در دوران نوجوانی آرزویش مبنی بر نویسنده شدن را با خانواده‌اش درمیان گذاشت اما به دلیل مخالفت آن‌ها به مدرسه حقوق رفت. بعد از یک سال مدرسه حقوق را ترک کرد. او مدتی مثل هیپی‌ها زندگی می‌کرد. پائولو کوئیلو در کتابی به نام هیپی، تجربیات همین دوره از زندگی‌اش را نوشته است. در زندگی پر حادثه‌اش تجربه بستری شدن در یک آسایشگاه روانی، اعتیاد، دستگیری توسط حکومت و ... را دارد. بعد از مدتی که به عنوان ترانه‌سرا مشغول کار بود و درآمد خوبی نیز داشت، دوباره به رویای نویسنده شدن فکر کرد و شروع به نوشتن کتاب‌هایش کرد. او پرفروش‌ترین نویسنده‌ی پرتغالی است که کتاب کیمیاگرش به ۷۰ زبان ترجمه شده و همین باعث ثبت اسم او در کتاب رکوردهای گینس است. او و همسرش در حال حاضر در اروپا و ریودوژانیرو زندگی می‌کنند. از آثار مشهور او می‌توان به ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد، الف، زهیر، کنار رودخانه‌ی پیدرا نشستم و گریستم و مکتوب اشاره کرد.

معرفی نویسنده
عکس پائولو کوئیلو
پائولو کوئیلو

پائولو کوئیلو در ۲۴ آگوست سال ۱۹۴۷ در شهر ریودوژانیرو متولد شد. او در خانواده‌ای رشد کرد که عقاید مذهبی مسیحی کاتولیک مادر و پدرش آنچنان سفت و سخت بود که پائولو حتی با نفس کشیدن در هوای خانه هم می‌توانست فشار این عقاید را بر خود احساس کند.

نظرات کاربران

کاربر 2815563
۱۳۹۹/۱۱/۱۹

هم داستان جذابه و هم خوانش آن. توصیه می کنم. کلا با کتاب‌های صوتی بهتر ارتباط برقرار میکنم.

سپیده
۱۳۹۹/۰۹/۱۸

کتابهای کوئیلو همیشه خوبه. صدای آقای نعمتی خیلی عالیه ولی بنظرم برای خوانش کتاب زیاد مناسب نبود

مرضیه
۱۳۹۹/۰۹/۰۴

چه کار خوبی میکنه رادیو گوشه با صداهای جذابی کتاب صوتی تولید میکنه واقعا ممنونم

nian;
۱۳۹۹/۰۹/۰۹

واقعا عالیه:”)دمتون گرم

کاربر ۱۴۸۳۱۴۸
۱۴۰۱/۰۹/۱۷

مثل همه کتابای پائولو قشنگ و تاثیر گذاره از معدود نویسنده هایی عه که نوشته هاش واقعا رو زندگیم تاثیر گذاشته... این کتابش که بخشی از زندگی خودشم هست واقعا جالب بود کتابی که توی ژانرهای مختلف حرف برای گفتن داره .

- بیشتر
روزبه رستگار
۱۴۰۱/۰۶/۰۷

جذابیت و سادگی متون همیشه همراه پائولو کوئیلو هست، بنظرم از کیمیاگر هم جالب تر بود

09108172870
۱۴۰۱/۰۳/۲۴

فوق العاده بود مثل بقیه کتابهای پائلو

zahra safikhani
۱۴۰۰/۰۱/۳۰

اولش صدای گوینده یکنواخت بنظر میرسید. ولی در ادامه که با داستان جور بشی، متوجهش نمیشی. خیلی خوب بود :))) عالی. ممنون رادیوگوشه :)

nobady nonn
۱۴۰۲/۰۳/۰۹

من نسبت به شهود و انرژی و صوفی گری و عشق و... با چشمی ک از شکی که تیک میزنه نگاه میکنم اما بعد از این کتاب و دوره ای که زندگیم داشتم میخوام که بیشتر با این وادی آشنا بشم

- بیشتر
رقـیه ســادات🌱
۱۴۰۱/۱۲/۲۹

هیپی داستان یه سفر هیجان‌انگیزه... یه سفر با یه اتوبوس درب داغون که قراره با مبلغ کمی، مسافر‌هایی رو کشور به کشور بگردونه که بلیت برگشتی در دست ندارن. پائولو هم یکی از این مسافرهاست که بدون هیچ مقصدی این

- بیشتر

زمان

۷ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۶۱۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۶۱۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۶,۰۰۰
تومان