دانلود کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن با صدای عادل فردوسی پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن اثر رولف دوبلی

دانلود و خرید کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن

معرفی کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن

کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن نوشته‌ی رولف دوبلی یکی از کتاب‌هایی است که می‌توانید به سراغ آن بروید و شناخت جدیدی از زندگی خود پیدا کنید. این کتاب شما را با خطاهای شناختی آشنا می‌کند و راه‌ اصلاح آن‌ها را آموزش می‌دهد.

کسانی که به دنبال زندگی بهتری هستند، می‌توانند با شنیدن این کتاب صوتی خطاهای متداول در اندیشیدن را بشناسند و مسیر زندگی خود را تغییر دهند.

این کتاب با ترجمه و صدای عادل فردوسی‌پور توسط انتشارات رادیو گوشه منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن با صدای عادل فردوسی پور

کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن یکی از آثار رولف دوبلی است که در سال ۲۰۱۳ انتشار یافت. بخش‌های اصلی این کتاب که در هفته‌نامه‌های مشهور آلمانی، سوئیسی و هلندی چاپ می‌شد، بعدها در ۲ کتاب آلمانی گردآوری و منتشر شد.

دوبلی در این کتاب، نتایج مطالعات و تجربیات شخصی خود را تشریح و نظرات اندیشمندان دیگر را بررسی می‌کند. او به معرفی خطاهای شناختی می‌پردازد و درباره آن‌ها توضیح می‌دهد. خطاهای شناختی که دوبلی آن‌ها ناتوانی در شفاف‌اندیشی می‌نامد، نوعی انحراف از اصول عقلانی است. منظور از انحراف، اشتباهات ساده‌ای است که به طور مداوم با منطق ما می‌جنگند.

مثال‌های ملموس و قابل درکی که این نویسنده در کتاب آورده است به مخاطب کمک می‌کنند تا با تعدادی از خطاهای شناختی رایج آشنا شود. به عقیده رولف دوبلی، فهرست خطاهای شناختی نوشته‌شده در این کتاب کامل نیستند و با گذشت زمان به تعداد آن‌ها افزوده خواهد شد.

از نظر دوبلی خطاهای شناختی می‌توانند همه انسان‌ها را، با هر جایگاه و موقعیتی، در دام خود گرفتار کنند. اما مسئله اصلی این است که هیچکس این خطاها را نمی‌بیند و درک درستی از آن‌ها ندارد. همین موضوع سبب می‌شود که فرد با انجام اشتباهات پرتکرار، در یک چرخه معیوب گرفتار شود و زندگی خود را تحت تاثیر قرار دهد.

کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن، همان‌طور که می‌توان از نامش حدس زد، به شما می‌آموزد که در تصمیم‌گیری‌های خود صبر و حوصله بیشتری به خرج دهید و از زاویه درست به اتفاقات نگاه کنید. رولف دوبلی معتقد است خطاهای شناختی در طول روز بارها تکرار می‌شوند و اجازه تحلیل درست شرایط را به شما نمی‌دهند. اما مطالعه این کتاب شما را از چارچوب‌های غلط ذهنی خارج می‌کند تا بتوانید مسائل اطراف خود را به وضوح و روشنی ببینید. فقط کافی است در مسیر رسیدن به کمال و شادی قدم بگذارید و با تلاش و تمرین این مهارت را به دست آورید.

رولف دوبلی در این اثر مهم‌ترین دلایل شکست را بررسی می‌کند و شفاف فکر نکردن را بزرگ‌ترین مانع موفقیت می‌نامد. او سعی دارد با حکایت یک خاطره یا اتفاق طبیعی به معرفی خطاهای شناختی ذهن بپردازد و درست فکر کردن را به مخاطب بیاموزد.

این اثر در کشور آلمان عنوان پرفروش‌ترین کتاب سال را دریافت کرد؛ پس از آن به سرعت در کشورهای انگلستان، ایرلند، هند ، هلند، کره جنوبی، سنگاپور و ایران ترجمه شد و مورد استقبال علاقه‌مندان حوزه‌های روانشناسی و خودشناسی قرار گرفت.

خلاصه کتاب هنر شفاف اندیشیدن

رولف دوبلی در کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن خطاهای شناختی و تله‌های ذهنی انسان را واکاوی می‌کند و از تاثیر ذهن بر موفقیت سخن می‌گوید. این نویسنده سعی دارد به شما کمک کند تا بدون وابستگی فکر کنید و به درستی تصمیم بگیرید.

دوبلی کنار گذاشتن تعصب را اولین گام برای دست‌یابی به مهارت شفاف اندیشیدن می‌داند. او به بررسی عواملی می‌پردازد که به طور ناخودآگاه زندگی ما را تحت تاثیر قرار می‌دهند؛ از احساساتی همچون حسادت بگیرید تا انحرافات اجتماعی، می‌توانند شیوه تفکر انسان را تغییر دهند.

این کتاب یک راه‌حل قطعی برای درمان همه خطاهای شناختی ارائه نمی‌دهد. این کتاب شما را در مقابل خطاهای خود قرار می‌دهد و فرصتی برای بررسی آن‌ها فراهم می‌سازد. حقیقت این است که تصمیمات ما تحت تاثیر احساسات ما هستند و دوبلی تمام تلاش خود را کرده تا با زبانی ساده و روان این موضوع را یادآور شود.

خطای شناختی چیست؟

خطای شناختی یا تله ذهنی، به باورها و افکاری گفته می‌شود که بر اساس فرضیه‌های اشتباه شکل گرفته‌اند. این خطاها طی سال‌های طولانی در ذهن بشر رخنه کرده و از نسلی به نسل دیگر منتقل شده‌اند. بسیاری از این اشتباهات در بین انسان‌ها رواج دارند و به شکل‌های متفاوتی نمود می‌یابند.

انسان برای بقاء به بسیاری از خطاهای شناختی نیاز دارد؛ او باید بتواند به سرعت فکر کند و در صورت لزوم از خود واکنش نشان دهد. اما در این میان هزینه‌هایی هم به آدم تحمیل می‌شود. تحلیل و قضاوت هرکسی در موقعیت‌های مختلف، تحت تاثیر تله‌های ذهنی او قرار دارد و فرد نمی‌تواند منطقی فکر کند.

روشی برای درمان قطعی خطاهای شناختی وجود ندارد، اما آگاهی از آن‌ها کمک می‌کند افراد صبر بیشتری برای تصمیم‌گیری به خرج دهند. در این صورت است که می‌توانند عاقلانه عمل کنند و زندگی خود را تغییر دهند.

چند نمونه خطای شناختی از کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن

اثر هاله‌ای: هر کسی در اوج زیبا به نظر می‌رسد.

یکی از پدیده‌های روان‌شناختی بررسی‌شده در این کتاب، اثر هاله‌ای است. این اشتباه زمانی رخ می‌دهد که ما یک موضوع چندبعدی را در نظر بگیریم، فقط به یک بعد آن بپردازیم و با توجه به همین یک بعد، بقیه ابعاد را مورد قضاوت قرار دهیم.

گروه‌اندیشی: فاجعه دنباله‌روی

خطای شناختی دیگری که رولف دوبلی در کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن به آن پرداخته، گروه‌اندیشی است. این پدیده ما را از گفتن نظر مخالف بازمی‌دارد. گروه‌اندیشی توانایی مخالفت را از ما می‌گیرد و موجب می‌شود تا برخلاف میل خود، با نظر جمعی همراهی کنیم.

خطای بقاء: چرا باید به قبرستان‌ها سر بزنی؟

خطای بقاء دیگر تله‌ذهنی عنوان شده در این اثر است. این تله اجازه نمی‌دهد تا احتمال پیروزی در یک رویداد را با امکان شکست در آن مقایسه کنیم. به بیانی دیگر خطای بقاء مانع از این می‌شود که در شروع انجام کاری، شکست را به عنوان یک اتفاق احتمالی در نظر بگیریم؛ ذهن ما در اغلب موقعیت‌های مشابه فقط متوجه موفقیت و پیروزی در این کار است.

توهم کنترل: کمتر از چیزی که تصور می‌کنی در اختیار توست.

توهم کنترل به رفتاری گفته می‌شود که تصور کنیم کنترل تمام کارها و اتفاقات در دست ماست. اغلب ما باور داریم که می‌توانیم هر وضعیتی را کنترل کنیم و هیچ‌گاه متغیر‌های خارجی را در نظر نمی‌گیریم.

خطای بیش ‌اعتمادی: دانش و توانایی‌های خودت را دست بالا می‌گیری.

خطای بیش اعتمادی در نتیجه اعتماد بیش از حد به دانسته‌های خود شکل می‌گیرد. این خطا در اثر تفاوت آنچه می‌دانیم و آن‌چه که فکر می‌کنیم می‌دانیم، به وجود می‌آید و بیشتر در میان افراد با سواد و متخصص جامعه دیده می‌شود.

تایید اجتماعی: اگر میلیون‌ها نفر چیز احمقانه‌ای بگویند، آن چیز کماکان احمقانه است.

در کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن به خطای ذهنی–شناختی دیگری نیز اشاره شده که همان تله تایید اجتماعی است. این خطا یکی از خطاهای رایج در بین انسان‌هاست و ما در طول زندگی خود بارها با آن روبرو می‌شویم.

خطای تایید اجتماعی زمانی شکل می‌گیرد که تعداد زیادی از آدم‌ها، رفتاری مشابه داشته باشند. این شرایط پیام‌های نادرستی به مغز ما مخابره می‌کند تا تعداد افراد را ملاک درستی این رفتار در قرار دهیم.

شنیدن کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن با صدای عادل فردوسی پور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن پیشنهاد بسیار خوبی برای کسانی است که به دنبال یک زندگی شاد و موفق هستند. مطالعه این کتاب می‌تواند برای مدیران، مشاوران و افراد فعال در زمینه کسب‌وکار نیز مفید باشد؛ آن‌ها می‌توانند تله‌های ذهنی خود را بشناسند، مهارت درست اندیشیدن را بیاموزند و تصمیمات درست بگیرند.

چرا باید این کتاب صوتی را بشنویم؟

شنیدن این کتاب صوتی ما را با خطاهای شناختی آشنا می‌کند. خطاهای شناختی و تله‌های ذهنی از مهم‌ترین مفاهیم روانشناسی هستند که تاثیر به‌سزایی در طرز فکر و تصمیمات ما دارند و این اثر این حقیقت را یادآور می‌شود.

زمانی که تله‌های ذهنی خود را شناختیم، با روش‌های اصلاح آن‌ها نیز آشنا می‌شویم. تمرین مکرر این راهکارها می‌تواند مهارت تفکر منطقی ما را تقویت کند؛ این امر موجب خواهد شد تا از تصمیم‌گیری‌های عجولانه و غیرعقلانی دوری کنیم و عملکرد موفقی در زندگی شخصی، کاری و اجتماعی خود داشته باشیم.

عملکردهای اشتباه، نتیجه عدم آگاهی هستند؛ خودشناسی است که می‌تواند این آگاهی را افزایش دهد و از تاثیرات خطاهای شناختی بر زندگی ما جلوگیری کند.

درباره رولف دوبلی

رولف دوبلی، متولد ۱۵ ژوئیه سال ۱۹۶۶ میلادی در کشور سوئیس است. او تحصیلات خود را در رشته MBA و تا مقطع دکتری ادامه داد؛ وی در نهایت از رشته فلسفه اقتصاد دانشگاه سنت گالن فارغ‌التحصیل شد.

دوبلی جوان نه تنها یک شخصیت برجسته در عالم فلسفه، بلکه یکی از افراد تاثیرگذار در دنیای اقتصاد نیز به شمار می‌رود. او یکی از نویسنده‌های کتاب‌های پرفروش جهان است که با نوشتن کتاب هنر شفاف اندیشیدن به شهرت رسید.

این نویسنده، رمان‌نویس و کارآفرین سوئیسی از هم بنیان‌گذاران یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌هایی است که در زمینه خلاصه‌نویسی کتاب‌های مختلف فعالیت دارند. دوبلی که توانسته موفقیت‌های مختلفی در زندگی به دست آورد، تلاش کرده نتیجه تجربه‌ها، مطالعات و تحقیقات خود را با دیگران هم به اشتراک بگذارد. او چند کتاب در حوزه روانشناسی نوشته و منتشر کرده است که «هنر خوب زندگی کردن» و «پیگیر اخبار نباشید» از جمله آن‌ها هستند.

بهترین ترجمه کتاب هنر شفاف اندیشیدن

کتاب هنر شفاف اندیشیدن در ایران نیز، مانند دیگر کشورهای دنیا، مورد استقبال فراوانی قرار گرفت. این اثر در سال ۱۳۹۴ توسط عادل فردوسی‌پور، بهزاد توکلی نیشابوری و علی شهروز ستوده مشترکا ترجمه شد و از سوی نشر چشمه انتشار یافت.

محبوبیت این سه مترجم، به ویژه عادل فرودوسی‌پور که همه او را با برنامه نود می‌شناسیم، تاثیر چشمگیری در افزایش مخاطبان ایرانی این اثر داشته است. «هنر شفاف اندیشیدن» ترجمه‌ای ساده و روان دارد و در نوشتن آن، اصل وفاداری به نویسنده، به بهترین نحو ممکن اجرا شده است.

نظرات افراد و مجله‌های مشهور درباره کتاب

هنر شفاف اندیشیدن در همان سال اول انتشار مورد اقبال عمومی قرار گرفت و تبدیل به یکی از کتاب‌های پرفروش شد. این اثر تا کنون به چندین زبان زنده دنیا ترجمه شده و بیش از ۲۵ میلیون بار به فروش رسیده است.

اثر مشهور رولف دوبلی که در میان مردم عادی به محبوبیت رسیده بود، مورد توجه تعداد زیادی از افراد برجسته و سرشناس جهان نیز قرار گرفت.

عادل فردوسی‌پور، مترجم و گوینده کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن، در مقدمه آن نوشته است: «رولف دوبلی در این کتاب می‌کوشد براساس مطالعات، تحقیقات و تجربیات شخصی‌اش عمده‌ی این خطاها را شناسایی، بازخوانی و معرفی کند. همان‌گونه که خود در مقدمه‌ی کتابش ذکر می‌کند، فهرست خطاهایش کامل نیست و موارد دیگری را نیز می‌توان به آن افزود. او براساس مشاهدات علمی، نتایج آماری، استدلال‌ها و استنتاج‌های منطقی (در حوزه‌ی علوم اجتماعی)، با ذکر مثال‌ها و نمونه‌های ملموس، جهان‌بینی خود را درباره‌ی خطاهای شناختی مطرح می‌کند. به تأیید نویسنده‌، این کتاب کلید یافتن شادمانی و مسیرهای منتهی به خوشبختی و موفقیت نیست، تلقی و برداشت من این است که محتوای آن بیانگر نگرشی متفاوت به عملکرد انسانی ماست؛ یک شوک خلاقانه به ذهن در جهت زدودن انباشت‌های زایدش، شناسایی پیش‌فرض‌های ساختگی، اشتباهات متداول و موقعیت‌های کاذبی که به‌واسطه‌ی خطاهای ذهنی دچارش می‌شویم. کاوشی است در شناخت واضح‌تر خطاهای انسانی که در زندگی، کارکردهای متفاوت و بعضاً متضادی دارد. برخی از آن‌ها انسان را از خطر نابودی نجات می‌بخشد و برخی دیگر مانع از خردورزی و شفاف‌اندیشی‌اش می‌شود. درک فرایند اندیشیدن و دام‌هایی که ذهن بر سر راهش قرار می‌دهد، کار ساده‌ای نیست و بی‌سبب نیست رولف دوبلی کتابش را هنر شفاف اندیشیدن نام نهاده است.»

نقد کتاب

تعداد زیادی از خوانندگان و شنوندگان کتاب هنر شفاف اندیشیدن اعتقاد دارند این اثر بسیار تاثیرگذار است و می‌تواند زندگی افراد را دگرگون کند. آن‌ها بر این باور هستند که تکرار بعضی از اشتباهات و خطاهای شناختی در طول زندگی، عبور از مسیر موفقیت را دشوار می‌سازد.

مخاطبان این اثر این عقیده را پذیرفته‌اند که انسان، با شناخت تله‌های شخصیتی، می‌تواند انتخاب‌های درستی در زندگی داشته باشد. اما در این میان عده‌ای نیز دوبلی را یک سارق ادبی باهوش می‌دانند که بسیاری از مثال‌های عنوان شده در کتاب خود را از دیگر منابع مرتبط کپی‌برداری کرده است. به هر حال، رولف دوبلی و کتاب او نیز مانند هر نویسنده و اثر دیگری، طرفداران و مخالفان خود را دارند.

به رغم نظرات منفی موجود درمورد این کتاب، همچنان نمی‌توان تاثیر آن را در زندگی بسیاری از خوانندگان این اثر نادیده گرفت.

درباره عادل فردوسی پور (گوینده و مترجم کتاب هنر شفاف اندیشیدن)

عادل فردوسی‌پور در سال ۱۳۵۳ متولد شد. ما او را بیشتر به عنوان گزارشگر فوتبال می‌شناسیم. فردوسی‌پور فعالیت خود را از سال ۱۳۷۲ به‌صورت حرفه‌ای آغاز کرد. او بعد از گزارشگری مسابقات فوتبال جام جهانی ۱۹۹۸ معروف شد و در سال ۱۳۷۸ برنامه ۹۰ را برای تحلیل مسائل فوتبالی ساخت. این برنامه همیشه از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های صداوسیما بود.

او در کنار فعالیت در زمینه فوتبال، آثاری را نیز ترجمه کرده و از مدرسان زبان انگلیسی در دانشگاه صنعتی شریف است. کتاب هنر شفاف اندیشیدن را در سال ۱۳۹۴ ترجمه کرد و این کتاب توسط نشر چشمه روانه بازار شد. هنر شفاف اندیشیدن یکی از پرمخاطب‌ترین کتاب‌های توسط عادل فردوسی‌پور است و این کتاب پرفروش از چاپ سی و سوم نیز عبور کرده که آن را نشانه‌ی شناخت درست فردوسی‌پور از نیازها و پرسش‌های کتاب‌خوانان ایرانی دانسته‌اند. او هم‌چنین در سال ۱۳۹۹ کتاب هنر شفاف اندیشیدن را در رادیو گوشه که بخش صوتی انتشارات چشمه است برای علاقه‌مندان به‌صورت صوتی و با صدای خودش منتشر کرده است.

فهرست کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن

درباره کتاب، درباره نویسنده، مقدمه، فصل اول: خطای بقا، فصل دوم: خطای دردسترس بودن، فصل سوم: تضاد انتخاب، فصل چهارم: خطای استدلال استقرایی، فصل پنجم: خطای همزمانی، فصل ششم: خطر کاهش اغراق‌آمیز، فصل هفتم: قانون اعداد کوچک، فصل هشتم: کوری در برابر گزینه‌های دیگر، فصل نهم: چرا با شرایط موجود همراهی می‌کنی؟، فصل دهم: خطای برنامه‌ریزی

بخش‌هایی از کتاب هنر شفاف اندیشیدن

فیلم افتضاح بود. بعد از یک ساعت، درِگوش همسرم گفتم «پاشو برویم خانه.» گفت «به‌هیچ‌وجه. قرار نیست سی دلارمان را دور بریزیم.» با اعتراض گفتم «این توجیه درستی برای ماندن نیست. پول‌مان همین الان هم خرج شده. این‌جا با خطای هزینهٔ هدررفته مواجه شده‌ایم، نوعی طرز فکر اشتباه!» آن‌چنان به من چشم‌غره رفت که انگار تازه یک لیموترش را گاز زده. خب، من قبول دارم که دربارهٔ این موضوع زیاده‌روی می‌کنم که خودش خطایی است به نام تغییر شکل حرفه‌ای (فصل ۹۲ را هم ببینید). چه بمانیم و چه برویم، سی دلار را خرج کرده‌ایم. بنابراین، این عامل نباید در تصمیم ما نقش داشته باشد. با گفتن این جملات، تلاش کردم موضوع را روشن کنم. نیازی به گفتن نیست که در نهایت تسلیم شدم و در صندلی‌ام فرو رفتم.

روز بعد، در یک جلسهٔ بازاریابی شرکت کردم. چهار ماه از شروع فعالیت کمپین تبلیغاتی می‌گذشت. حتا یکی از اهداف‌مان هم محقق نشده بود. به‌نظر من بهترین راه، انصراف از کمپین بود اما مدیر تبلیغات با اصرار می‌گفت «ما سرمایه‌گذاری زیادی برایش انجام داده‌ایم. اگر الان متوقفش کنیم، یعنی همهٔ این هزینه‌ها بی‌دلیل بوده.» او هم قربانی دیگر خطای هزینهٔ هدررفته است.

یکی از دوستانم سال‌ها از رابطهٔ عاشقانهٔ پُرمشکلش زجر می‌کشید. نامزدش بارها و بارها به او خیانت می‌کرد. هر دفعه هم پشیمان برمی‌گشت و التماس می‌کرد که دوستم او را ببخشد. او می‌گفت «انرژی زیادی صرف این رابطه کرده‌ام و کنار گذاشتنش کار اشتباهی است.» یک مورد کلاسیک از خطای هزینهٔ هدررفته.

خطرناک‌ترین حالت خطای هزینهٔ هدررفته وقتی است که زمان، پول، انرژی یا عشق زیادی صرف چیزی کرده باشیم. این هزینه کردن دلیلی می‌شود برای ادامه دادن، حتا اگر با موضوعی محکوم‌به‌شکست سروکار داشته باشیم. هر چه بیشتر سرمایه‌گذاری کنیم، هزینهٔ هدررفته بیشتر می‌شود و بیشتر مجبور می‌شویم ادامه بدهیم.

معرفی نویسنده
عکس رولف دوبلی
رولف دوبلی

رولف دوبلی و کتاب‌های پرطرفدارش -از جمله هنر خوب زندگی کردن- برای مخاطب ایرانی‌ با ترجمه‌ی عادل فردوسی‌پور شناخته شد و جا افتاد و محبوبیت مترجم به خوبی توانست کتاب‌های این نویسنده را برای مخاطبان ایرانی تبدیل به یک متفکر آشنا و کاردرست تبدیل کند. این موضوع به این معنی نیست که دوبلی با کتاب‌هایش دست روی موضوعات مهمی نمی‌گذارد! کتاب‌های دوبلی در سراسر دنیا پرفروش، محبوب و تاثیرگذار هستند و مخاطب‌های او برای کتاب‌های جدیدش سر از پا نمی‌شناسند!

نظرات کاربران

mahshid T
۱۳۹۹/۰۹/۰۵

من کتاب را خریدم. دو بخش اول را گوش کردم. و چند روز حالم بد بود... این کتاب؛ برای من که مثل یک سیلی بود. مثل ناظم یا معلم بداخلاقی که میگوید: تو هیچی نمیشی. فصل اول: قبرستان هنرمندان؛ درباره

- بیشتر
سحر
۱۳۹۹/۱۱/۱۲

کتاب بسیار ارزشمندی هست، این کتاب ۹۹ خطای ذهن رو مطرح میکنه که بعضیهاش شاید براتون واضح باشه اما خیلی هاشون در نهان ذهن هستن و وقتی مطرح میشن کشفشون میکنین. این کتاب برای افزایش فروش، موفقیت در مذاکرات و

- بیشتر
علي
۱۴۰۰/۰۱/۱۱

سلام به همگی، کتاب رو به زبان انگلیسی مطالعه کردم و متوجه سرقت ادبی آشکار نویسنده شدم. بیشتر مطالب کتاب عینا( دوباره رفریز میکنم دقیقا) از کتابهای قوی سیاه، fooled by randemness و ... نوشته نسیم نیکولاس طالب به سرقت

- بیشتر
sfd
۱۳۹۹/۰۹/۱۲

کتاب خوبیه موضوع میتونه کمک کنه بهتون توی زندگی گویندگی ولی یه مشکلی داره این که گاهی اوقات، ریتم یکنواخت آدم رو اذیت میکنه

امین
۱۳۹۹/۰۹/۲۱

صدای گرم عادل فردوسی پور عالیه👌👌👌

امیرحسین ضیائی
۱۳۹۹/۱۲/۰۵

به طور کلی دید مناسبی نسبت به خطا های شناختی و درک عمیق تری از آن ها را به مخاطب می‌دهد، و این که واقعا با صدای عادل فردوسی پور خیلی جذاب تر هم شده شنیدن این کتاب.

Abdi
۱۳۹۹/۱۲/۲۵

خیلی خوب بود وقتی میخونیش انگار یه پنجره ی جدید تو ذهنت باز میشه ، دیدگاهتو عوض میکنه

کاربر ۲۸۱۷۶۶۸
۱۳۹۹/۱۲/۱۲

همیشه به ما الگوهایی معرفی کرده اند تا ما عموم مردم. را مثل آنها کنند. اما این کتاب می‌گوید از زاویه دیگری ببینید. شاید شما دچار خطایی در تفکر شده اید. چقدر از افراد جامعه به دستاوردهای تبلیغاتی که هر

- بیشتر
Mo
۱۴۰۰/۰۹/۰۱

کتاب بسیار خوبیه در این هیچ شکی نیست اما با تمام احترامی که برای عادل خان فردوسی پور قائل هستم به نظر من اصلن خوانششون خوب نبود! خوانش کتاب نیاز به آرامش داره! ایشون کتاب را به سبک گزارش فوتبال

- بیشتر
درسا
۱۴۰۰/۰۶/۲۸

گوینده اصلا خوب نیست ، آقای فردوسی پور در رشته خودشون بی نظیر هستن ولی خواندن کتاب اصلا خوب نیست حتما نمونه رو گوش کنید اگر قادر به تحمل بود براتون بخرید.

زمان

۹ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۷۶۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۷۶۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۳۹,۰۰۰
۸۳,۴۰۰
۴۰%
تومان