دانلود کتاب صوتی سیر عشق با صدای آرمان سلطان‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سیر عشق اثر آلن دوباتن

دانلود و خرید کتاب صوتی سیر عشق

نویسنده:آلن دوباتن
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۱۰۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی سیر عشق

کتاب صوتی سیر عشق نوشته آلن دو باتن، رمانی خواندنی و جذاب است که زندگی عاطفی و مشترک زوجی را بیان و بررسی می‌کند. این اثر کمک می‌کند تا در نهایت چیزی فراتر از عشق رمانتیک را در زندگی ببینیم و برای حفظ رابطه بکوشیم. 

شنیدن نسخه صوتی این کتاب با ترجمه زهرا باختری و صدای آرمان سلطان‌زاده می‌تواند تجربه‌ای عمیق و لذت بخش را به شما هدیه کند. 

درباره کتاب صوتی سیر عشق

سیر عشق یک رمان است که از زندگی یک زوج به نام ربیع و کریستن می‌گوید. آلن دو باتن در این اثر در تلاش است تا به مخاطبان کمک کند در یک زندگی واقعی، مسیر عشق را بررسی کند. اینجا پای یک عشق آتشین و رمانتیک در میان نیست بلکه یک زندگی مشترک با تمام ناملایمات و بالا و پایین‌ها پیش روی آن‌ها است. آن‌ها  قهرها و دلخوری‌های اوایل زندگی مشترک را تجربه می‌کنند. سر مسائل احمقانه بحث می‌کنند، نسبت به روابط هم کنجکاوی می‌کنند. در دعواها دنبال مقصر می‌گردند، می‌فهمند که باید از هم چیزهایی بیاموزند، بچه‌دار می‌شوند، پدر و مادر بودن را یادمی‌گیرند، دچار چالش‌هایی در زندگی زناشویی می‌شوند، یکدیگر را به خیانت متهم می‌کنند، رازهایشان را بهم می‌گویند و فراتر از عشق رمانتیک سعی می‌کنند زندگی خود را حفظ کنند و به آینده بیاندیشند.

سیر عشق در کنار برانگیختن حس عمیق همذات پنداری با مخاطبان و بیان دقیق روایت‌های آن‌ها از زندگی عاشقانه‌شان، کمک می‌کند تا به بقا و پیش‌روی عشق در دراز مدت هم فکر کنیم. 

کتاب صوتی سیر عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

سیر عشق به مخاطبان کمک می‌کند تا چشم اندازی واقعی از مسیر زندگی مشترک شکل بدهیم. بنابراین اثری مفید و شنیدنی برای تمام کسانی است که به حفظ و سلامت رابطه عاشقانه‌ی خود می‌اندیشند. 

درباره آلن دو باتن

آلن دو باتن در ۲۰ دسامبر ۱۹۶۹ متولد شد. او یک نویسنده، فیلسوف و مجری تلویزیون ساکن بریتانیا است.

در سال ۲۰۰۸ او یکی از اعضای هیئت مؤسس یک سازمان جدید آموزشی با نام مدرسه زندگی بود. آلن دو باتن دوره دکتری فلسفه را در دانشگاه هاروارد آغاز کرد ولی برای نوشتن کتب فلسفی به زبان ساده، آن را نیمه کاره رها کرد.

بسیاری از آثار آلن دوباتن به فارسی ترجمه و منتشر شده‌اند. تسلی بخشی‌های فلسفه، جستارهایی در باب عشق، سیر عشق، هنر سیر و سفر، در باب اعتماد به نفس و پروست چگونه می‌تواند زندگی شما را دگرگون کند، از آن جمله‌اند.

معرفی نویسنده
عکس آلن دوباتن
آلن دوباتن

آلن دو باتن فیلسوف، نویسنده و مجری تلویزیونی در ۲۰ دسامبر ۱۹۶۹ میلادی در زوریخ به دنیا آمد. او نویسنده‌ی کتاب های مشهوری مانند آرامش و خودشناسی است. او فرزند ژاکلین و ژیلبر دو باتن بود. ژیلبر در اسکندریه در مصر زاده شده بود و پس از این‌که به خاطر به قدرت رسیدن جمال عبد‌الناصر مجبور به خروج از مصر شد، برای کار و زندگی به سوئیس مهاجرت کرد و هم‌بنیان‌گذار موسسه‌ی مالی-اعتباری جی‌ای‌ام شد (ثروت خانواده‌ی او در سال ۱۹۹۹ م. حدود ۲۳۴ میلیون یورو تخمین زده شد). مادر آلن متولد سوئیس و از اهالی اشکنازی و پدرش از خانواده‌ی یهودیان سفاردی‌ از شهر باتن در کاستیا و لئون بود.

نظرات کاربران

erfankhodayari
۱۴۰۰/۰۲/۲۱

من هم فارسی این کتاب را خوانده ام و هم انگلیسی ان را و هم فایل صوتی ان را . بیشتر رمانی فلسفی است که نیاز به دقت دارد و لازمه فهمیدنش ارامش و حوصله تفکر است.هم برای زوج ها

- بیشتر
sobh
۱۳۹۹/۱۰/۱۶

نکته اولی که باعث شد با شخصیت زن داستان به راحتی ارتباط برقرار نکنم اینکه به جای شخصیت زن داستان، گوینده مرد ادای یک زن را در می آورد و به اصطلاح صدایش را نازک می کند و این بخش

- بیشتر
elii
۱۴۰۰/۱۱/۰۷

واقعا کتاب عالی بود . گویندگی عالیی بود .برخلاف بعضی ها که گفته بودن با صدای شخصیت زن داستان ارتباط پیدا نکرده بودن من اصلا این طوری نبودم چون گوینده واقعا کارشو به مهارت انجام داده . متن کتاب روان

- بیشتر
بی تا بیتا
۱۴۰۰/۰۹/۲۴

به نظر من این کتاب رو هر کسی که قصد ازدواج دارد و یا ازدواج کرده و یا از ازدواجی شکست خورده باید خوانده شود و به کمک کتاب به موفقیت در رابطه برسد . با تشکر از تیم طاقچه و

- بیشتر
Jaberjun1
۱۳۹۹/۱۱/۲۰

کتاب خوب و کمی زیاد توضیح میده....البته خیلی از کتاب ها شاملش میشن....در کل کتاب خیلی خوبیه میتونی هدیه روز زن یا ولنتاین و یا تولد...برای عزیزانتون باشه

FaeZeH Afshar
۱۳۹۹/۰۹/۲۵

کتاب جالب و آموزنده ایی بود به نظرم هر کسی نیاز به خوندنش داره

Negg
۱۴۰۰/۰۷/۱۲

به نظرم این یک کتاب روانشناسی هست که هر زوجی باید بخونن و یاد بگیرن

Tahereh
۱۴۰۰/۱۱/۱۴

آلن دو باتن در این کتاب چگونگی بقا و پیش روی عشق بررسی میکنه و نتیجه ان تجربه ای داستانی، فلسفی و روانکاوانه هست که باعث میشه عمیقا با شخصیتهای رمان همذات پنداری کنیم.

naji_m
۱۳۹۹/۰۹/۲۹

کتاب خوبی بود و گوینده ها هم بسیار خوب عمل کردن

کاربر 5116673
۱۴۰۱/۰۷/۲۶

اولین پیشنهاد اینکه واقعا هر کتابی که تو نظرات نوشتن خوب یا بد قطعا اون نظر کیفیت اون کتاب و تاثیرش رو شما رو مشخص نمیکنه در مورد این کتاب هم خیلی خیلی عالی بود تمامی کسانی که متاهل شدن

- بیشتر

زمان

۸ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۴۸۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۴۸۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۷,۰۰۰
تومان