دانلود کتاب صوتی سه‌گانه نیویورک با صدای فریاد موسویان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سه‌گانه نیویورک اثر پل آستر

دانلود و خرید کتاب صوتی سه‌گانه نیویورک

معرفی کتاب صوتی سه‌گانه نیویورک

کتاب صوتی سه‌گانه‌ی نیویورک است نوشته نویسنده‌ی مشهور پست مدرن پل استر است. همان‌طور که از نام این کتاب صوتی برمی‌آید، این مجموعه متشکل از سه رمانِ کوتاه به‌هم پیوسته است. «شهر شیشه‌ای»، «اتاق دربسته» و «ارواح» عنوان‌های هر کدام از داستان‌ها است.

درباره کتاب سه‌گانه نیویورک

شهر شیشه‌ای:

 کوئین نویسنده‌ی جوانی است که به‌دلیل مرگ همسر و فرزند کوچکش تنها زندگی می‌کند. او مدت‌ زمان طولانی است با نام مستعار رمان می‌نویسد تا این که یک شب تلفنش زنگ می‌خورد. زنِ جوانِ پشت خط تصور می‌کند که با شماره تلفن آقای استر به‌عنوان یک کارآگاه خصوصی تماس گرفته است. کوئین به دروغ می‌گوید کارآگاه است و این پرونده را قبول می‌کند.

ارواح:

داستان دوم هم روایت یک نویسنده است که مدت‌ها است از دوست دوران کودکی‌اش فنشاو بی‌خبر است تا اینکه یک همسر فنشاو، نامه‌ای برای او می‌فرستد و خبر گم شدن فنشاو را به او می‌دهد. زن چندین ماه به دنبال همسرش گشته، اما حالا مطمئن است که فنشاو مرده است. فنشاو هیچوقت نوشته‌ای منتشر نکرده است و از  زنش خواسته است اگر مرد آثارش را به دوستش برساند تا او منتشر کند، ملاقات‌های راوی و همسر فنشاو باعث علاقه آن‌ها به یکدیگر می‌شود. بعد از چاپ اولین رمان فنشاو، یک روز نامه‌ای از فنشاو به دست راوی می‌رسد و همه چیز به هم می‌ریزد.

اتاق دربسته:

آقای سفید از آقای آبی که یک کارآگاه خصوصی است درخواست کرده تا تمام رفتارها و رفت‌وآمد آقای سیاه را که نویسنده است، زیر نظر بگیرد. آبی از معشوقه‌اش خداحافظی می‌کند و خانه‌ای روبه‌روی خانه سیاه اجاره می‌کند، این پرونده زندگی آبی را تغییر می‌دهد.

شنیدن کتاب سه‌گانه نیویورک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم

نظرات کاربران

farez
۱۴۰۰/۱۱/۱۸

پل استر نویسنده ی محبوب من، که در سه داستان کوتاه مرتبط به هم تونست یکبار دیگه منو به خوبی اقناع کنه. سه داستان کوتاه که هر کدوم از تعلیق خوبی برخوردار بودند. مثل همیشه در داستانهای پل آستر، شاهد یک

- بیشتر
Leila Banazade
۱۳۹۹/۱۰/۰۳

پل استر موضوعات رو از زوایایی میبینه که خواننده تجربه نکرده. عالیه

کاربر 7560548
۱۴۰۲/۱۰/۲۵

واقعا وقت تلف کردن بود، بی سر و ته ترین متن زندگیمو خوندم

آقا بهادر
۱۴۰۲/۰۲/۳۱

من این اثر رو چاپی خوندم. به نظرم جزو آثار درخشان پل استره. در دو داستان اول که شهر شیشه‌ای و ارواح هستن، سیری جنونی که کارکتر‌ها طی می‌کنند انقدر آروم و تدریجیه که خواننده رو همراه خودش می‌کنه. گیجت می‌کنه

- بیشتر
aminj
۱۴۰۰/۰۹/۲۰

عالی بود

صفاییان
۱۴۰۰/۰۸/۰۹

اولین کتابی بود که از پل استر خوندم. اما حالا مطمئن نیستم که فعلا بخوام کتاب دیگه ای از ایشون بخونم. بااینکه شروع داستانها جذاب و گیرا بود اما هرسه داستان تقریبا در نیمه دوم بسیار سقوط کردند و ایجاد دلزدگی

- بیشتر
kia
۱۴۰۲/۰۸/۰۱

از گوش کردن بهش لذت ببرید

m.m
۱۳۹۹/۱۲/۱۸

حروم کردن وقت و اینترنت و پول نمیشه اسمشو رمان گذاشت، بیشترش یه سری چرت پرت بیربط به موضوع اصلیه. طوری که انگار نویسنده فقط میخواسته کاغذ سیاه کنه. من که خوشم نیومد نصفه رهاش کردم.

زمان

۱۳ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۵۸۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۵۸۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴۰,۰۰۰
تومان