دانلود کتاب صوتی خاطره‌ای از دو دوشنبه با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خاطره‌ای از دو دوشنبه اثر آرتور میلر

دانلود و خرید کتاب صوتی خاطره‌ای از دو دوشنبه

معرفی کتاب صوتی خاطره‌ای از دو دوشنبه

کتاب صوتی خاطره‌ای از دو دوشنبه شامل دو اثر از دو نمایشنامه‌نویس مشهور، آرتور میلر و لوئیجی پیراندلو، است که با ترجمه‌ زهره خلیلی و صدای جمعی از گویندگان منتشر شده است. 

درباره کتاب خاطره‌ای از دو دوشنبه

آرتور میلر در نمایشنامه خاطره‌ای از دو دوشنبه بخشی از زندگی کسی را به تصویر می‌کشد که در روزمرگی‌ فلج کننده‌ی نیروی کار غیرماهر در انبار کالایی اسیر شده و یا به عبارتی به دام افتاده‌اند. در این نمایش میلر دغدغه‌ی شناخت اخلاقی کاراکترهای خود را دارد، آن‌ها را به تصویر می‌کشد که در جستجوی آرزوهایشان هستند. پسری نوجوان در برای خارج شدن از این رخوت و ترک آن به سوی دنیایی بهتر است. هدف او کشف و تجربه‌ی یک ایده است. کاراکترهای میلر هرکدام به نوعی آگاهی از بدبختی خود را نشان می‌دهند. این کتاب در عین‌حال تصویری از دوران رکود اقتصادی آمریکا را در اختیار شنونده قرار می‌دهد.

در نمایشنامه دوم با عنوان مردی با گلی در دهان، شما با ساختار داستان‌های کوتاه روبه‌رو می‌شوید. تمرکز لوئیجی پیراندلو  در این اثر بر تضاد درونی است. این از کاراکترهای آشنای اوست و قدرتش در تخیلات هوشمندانه و دقیق است. مرد می‌خواهد در تخیلتاتش باشد اما حضور مدام همسرش همه چیز را به هم می‌ریزد.

شنیدن کتاب خاطره‌ای از دو دوشنبه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات نمایشی پیشنهاد می‌کنیم

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۱۲۵٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۱۲۵٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان