دانلود کتاب صوتی فرانکشتاین با صدای بهادر ابراهیمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فرانکشتاین اثر بهادر ابراهیمی

دانلود و خرید کتاب صوتی فرانکشتاین

نویسنده:مری شلی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۲۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی فرانکشتاین

کتاب صوتی فرانکشتاین نوشته مری شلی، نویسنده زن انگلیسی قرن نوزدهم است که به صورت صدای بهادر ابراهیمی و ترجمه نرگس مساوات منتشر شده است. این کتاب داستان دکتری به نام فرنکشتاین است که براساس یک تصمیم اشتباه زندگی افراد زیادی را نابود می‌کند.

درباره کتاب فرانکشتاین

در فرانکنشتاین، نویسنده از بسیاری از عناصر و فضاهایِ ترسناک آن روزگار به خوبی استفاده کرده است. با این همه، فرانکنشتاین یک رمان دلهره‌آور معمولی نیست و شاید راز ماندگاری آن نیز در همین نکته باشد. شاهکار مری شلی در واقع این بود که برای نخستین‌بار علم را با داستان‌های ترسناک آشتی داد. به زبان دیگر، برای اولین‌بار با خلق هیولایی که محصول علم بود نوع ادبی جدید «رمانتیک ترسناک علمی» را به وجود آورد؛ کاری که در آن زمان سابقه نداشت. از سوی دیگر فرانکنشتاین زمانی منتشر شد که بشر در آغاز راه پیشرفت‌های علمی و شاد از مسیر علم بود. اما شلی از نخستین کسانی بود که بوی خطر را حس کرد و با انتشار فرانکنشتاین هشدار داد که علم تجربی گاهی می‌تواند ترسناک باشد.

شنیدن کتاب فرانکشتاین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به داستان‌های عجیب و دلهره آور پیشنهاد می‌کنیم

درباره مری شلی

مری وول اِستوِنکِرافت گادوین شِلی متولد ۳۰ اوت ۱۷۹۷ – درگذشته ۱ فوریه ۱۸۵۱ یک رمان‌نویس، نویسندهٔ داستان‌های کوتاه و سفرنامه‌نویس اهل انگلستان است. از شناخته‌شده‌ترین اثر او فرانکنشتاین (در سبک نگارش گوتیک) و داستان کوتاه ماتیلدا اشاره کرد. ایدهٔ نگاشتن فرانکنشتاین در سال ۱۸۱۶ در سفر تابستانی به ژنو به همراه لرد بایرون، جان ویلیام پولیدوری و کلر کلرمون به ذهن مری شلی خطور کرد.

نظرات کاربران

علی دائمی
۱۴۰۰/۰۲/۱۹

خیلی طرفدار خلاصهٔ کتاب‌ها نیستم اما ممکنه بعضی‌ها برحسب نیازهای پژوهشی و آموزشی و غیره مجبور باشن خلاصهٔ یک داستان رو مطالعه کنن و این خلاصهٔ صوتی هم به نظرم خلاصهٔ خوبی بود. فیلم سینمایی و فیلم تئاتر فرانکنشتاین رو هم

- بیشتر
hushhh
۱۳۹۹/۰۸/۱۷

فوق العاده بود . این کتاب واقعا قشنگه

rezarest
۱۳۹۹/۰۹/۲۵

فوق العاده بود. راوی هم بسیار جذاب داستان را تعریف می کند.

کاربر 4816723
۱۴۰۱/۰۶/۲۷

در زمان خودش جالب بود و داشت آگاهی میداد

AZADEH
۱۴۰۲/۱۲/۰۵

صدای گوینده خیلی اعصاب خورد کن بود. داستان هم اصلا سلیقه من نبود.

رویا
۱۴۰۲/۱۰/۱۳

خوب بود

Shamini
۱۴۰۲/۰۹/۰۹

کتاب صوتی خوبی بود، ممنونم🕊

کاربر ۶۶۲۳۴۶۷
۱۴۰۲/۰۸/۲۳

موضوع شاید جالب بود ولی تخیل زیادی و غیر واقعی برام جالب نبود. خلق موجودی از روی کنجکاوی و سرگرمی و البته به رخ کشیدن علم خود، و رها کردن این موجود در جهانی که مناسبش نیست.

زمان

۲ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۱۲۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۱۲۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۶,۸۰۰
۳۲,۷۶۰
۳۰%
تومان