دانلود کتاب صوتی بیمارخاموش با صدای علی مهنام فر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بیمارخاموش اثر الکس مایکلیدیس

دانلود و خرید کتاب صوتی بیمارخاموش

معرفی کتاب صوتی بیمارخاموش

کتاب صوتی بیمار خاموش نوشتهٔ الکس مایکلیدیس و ترجمهٔ منیژه شیخ جوادی است. انتشارات دیجیتال آوای موج کتاب این اثر صوتی را با گویندگی علی مهنام فر منتشر کرده است. بیمار خاموش اثری روان‌شناختی و از پرفروش‌‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز در سال ۲۰۱۹ بوده است. این اثر در سال ۲۰۱۹ برندهٔ جایزهٔ بهترین کتاب معمایی گودریدز شد.

درباره کتاب صوتی بیمار خاموش

داستان بیمار خاموش دربارهٔ زنی هنرمند است که به خاطر بیماری روانی، همسرش را می‌کشد و در کل داستان هم دربارهٔ این موضوع سکوت می‌کند. سکوتی که راز بزرگی را در خود پنهان کرده است. این راز چیست؟

 این کتاب در ۵ بخش و از زبان روان‌درمانگر دادگاه و دفتر خاطرات آلیسیا روایت می‌شود. آلیسیا همسرش را در خانه با سیم به صندلی می‌بندد و با اسلحه به سر و صورت او شلیک می‌کند. مأموران او را در حالی پیدا می‌کنند که با لباسی سفید و حالتی بهت‌زده بالای سر جنازه ایستاده، چاقویی کنار پایش افتاده و رگ دست خودش را هم زده است. در بیمار خاموش نویسنده آن بخشی از روان و احساسات انسان را هدف گرفته است که به قول فروید هیچ وقت از بین نمی‌روند. فقط به شکل زنده مدفون می‌شوند و یک روز به شیوه‌ای زشت‌تر سر برمی‌آورند.

«بیمارخاموش» رمانی روان‌شناسی - معمایی است. داستانی که در طول شنیدن آن با موضوعات راز آلود و دلهره‌آور روبه‌رو می شویم. این کتاب درجشنواره‌های مختلف جهانی نامزد جوایز متعددی شده است و موفقیت‌های زیادی را کسب کرده است.

شنیدن کتاب صوتی بیمار خاموش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دوستداران رمان‌های روان‌شناختی و جنایی مخاطب این اثر هستند.

درباره الکس مایکلیدیس

الکس مایکلیدیس سال ۱۹۷۷ در قبرس از پدری قبرسی-یونانی و مادری انگلیسی به دنیا آمد. او در دانشگاه کمبریج ادبیات انگلیسی خواند و از موسسه‌ فیلم آمریکا در لس‌آنجلس، لیسانس فیلم‌نامه‌نویسی گرفت. مایکلیدیس در سال‌های ۲۰۱۳و ۲۰۱۸ دو فیلم‌نامه‌ سینمایی نوشت و خیلی زود جایگاهش به عنوان فیلم‌نامه‌نویس تثبیت شد. اما سال ۲۰۱۹ به نوشتن رمان روی آورد و نامش سر زبان‌ها افتاد.

بیمار خاموش اولین رمان مایکلیدیس است که به دلیل موفقیت شگفتش باعث شده در توصیف او، به جای فیلم‌نامه‌نویس، بیش‌تر از عبارت داستان‌نویس استفاده شود.

بیمار خاموش بلافاصله بعد از انتشار در اوایل سال ۲۰۱۹، در صدر پرفروش‌های نیویورک‌تایمز و سایر فهرست‌ها و سایت‌های معتبر قرار گرفت و مدت زیادی در این فهرست باقی ماند.

بخشی از کتاب صوتی بیمار خاموش

«دیشب با جین فلکس به تئاتر رفتم .گابریل دوست نداشت،اما در هرحال رفتم.از این کار وحشت داشتم اما فکرکردم اگر مطابق خواسته اش رفتارکنم شاید این قضیه تمام شود.امیدوار بودم.

قرار گذاشتیم زودتر ازشروع نمایش یکدیگر را ببینیم ویک نوشیدنی بنوشیم، وقتی رسیدم هنوزهوا روشن بودخورشید در آسمان پایئن رفته بود.»

معرفی نویسنده
عکس الکس مایکلیدیس
الکس مایکلیدیس

الکس مایکلیدیس نویسنده و فیلم‌نامه‌نویس بریتانیایی-قبرسی است. او بیشتر به واسطه‌ی نخستین رمانش، بیمار خاموش، شناخته می‌شود. رمان بیمار خاموش افتخارات بسیاری را برای مایکلیدیس به ارمغان آورد و در واقع سکوی موفقیت او محسوب می‌شود؛ برای مثال این رمان در بخش بهترین داستان مرموز و تریلر سال ۲۰۱۹، جایزه گودریدز چویس را از آن خود کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۰ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۵۹۸٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۰ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۵۹۸٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۲,۰۰۰
تومان