دانلود کتاب صوتی سیستم هدفگذاری آنتونی رابینز با صدای رضا شمس + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سیستم هدفگذاری آنتونی رابینز اثر آنتونی رابینز

دانلود و خرید کتاب صوتی سیستم هدفگذاری آنتونی رابینز

معرفی کتاب صوتی سیستم هدفگذاری آنتونی رابینز

کتاب صوتی سیستم هدفگذاری آنتونی رابینز اثری است که به شما یک برنامه هدف‌گذاری ویژه را آموزش می‌دهد. این اثر را با صدای رضا شمس می‌شنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی سیستم هدفگذاری آنتونی رابینز

هدف واژه‌ای است که از دوران کودکی تا پیری بارها و بارها به گوشمان می‌خورد و بسیار به آن می‌اندیشیم . وقتی از مردم در مورد اهدافشان در زندگی می‌پرسیم خیلی‌ها هدفی ندارند و بعضی‌ها هم بعد از تفکر بسیار با جملاتی مثل ثروتمند شدن، موفق شدند، رسیدن به جایگاه بالاتر و ... پاسخ می‌دهند. درواقع این‌ها اصلاً هدف نیستند. در حقیقت هدف چیزی بسیار والاتر است. هدف می‌تواند نقشه‌ای باشد که ما را به سوی گنج زندگی‌مان راهنمایی کند و ما را به جایگاهی برساند که به رضایت قلبی عمیق برسیم. آنتونی رابینز در کتاب صوتی سیستم هدفگذاری آنتونی رابینز روش هدف‌گذاری که خودش استفاده می‌کند را به ما آموزش می‌دهد. این روش به افراد کمک می‌کند تا خواسته‌های واقعی‌شان را بفهمند و همچنین مسیری دقیق ترسیم کنند که آن‌ها را به هدفی که دارند، برساند. 

کتاب صوتی سیستم هدفگذاری آنتونی رابینز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی سیستم هدفگذاری آنتونی رابینز برای تمام کسانی است که یا هدفشان را در زندگی گم کرده‌اند یا به دنبال انگیزه‌ای برای دنبال کردن اهدافشان می‌گردند.

درباره‌ی آنتونی رابینز

آنتونی رابینز نویسنده، سخنران، مربی و بازیگر آمریکایی است. او که یکی از مشهورترین نویسندگان و سخنرانان انگیزشی در جهان است، اصرار دارد به جای سخنران انگیزشی، مربی منتهای کارایی نامیده ‌شود. آنتونی رابینز در ۲۹ فوریه ۱۹۶۰ در شمال هالیوود در کالیفرنیا در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد. علاوه بر گرفتاری‌های مالی، بر اثر پرخوری، بیش از صد و بیست کیلوگرم وزن داشت، و به علت چاقی، دچار تنبلی، بی‌حالی و خواب‌آلودگی شده‌بود. اما در عین فقر و فلاکت، رؤیاها و آرزوهای جاه‌طلبانه‌ای داشت. اما در نهایت تصمیم گرفت با چاقی خود مبارزه کند. بدون استفاده از رژیم غذایی و عمدتاً با شیوه‌های روانشناسی و کنترل فکر و ذهن و در مدت کمتر از دوماه پانزده کیلوگرم از وزنش را کم کرد. به همین ترتیب او توانست در بقیه‌ی زندگی‌اش هم به آرزوهایش برسد. شهرت آنتونی رابینز در ایران به خاطر سلسله کتاب‌هایش در مورد موفقیت می‌باشد، کتاب‌های «قدرت نامحدود» که در سال ۱۹۸۷ منتشر شد و کتاب «به سوی کامیابی» که در سال ۱۹۹۴ منتشر شده است از شناخته شده‌ترین کتاب‌های آنتونی رابینز در ایران است. علاوه بر این آنتونی رابینز در سال ۱۹۹۱ بنیادی غیرانتفاعی را به‌وجود آورد که هدف آن، کمک به کودکان عقب مانده، افراد بی‌خانمان، سالمندان و زندانیان است.

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظرات کاربران

2101271
۱۳۹۹/۱۰/۱۲

کلا انتونی رابینز انسان مثبت نگری هست و خوشبختی انسانها را در نگاه مثبت به هر چیزی میداند و این خیلی مفید هست

کاربر ۲۱۹۰۷۵۴
۱۳۹۹/۰۶/۰۸

بنده یک نوجوان ۱۸ ساله هستم و این کتاب صوتی رو گوش دادم بسیار عالی و باعث ایجاد انگیزه و حس مثبت در درون شما می شود همچنین اگر روش های را که معرفی می کنند بکار ببندید مطمئنا موفق

- بیشتر
ali nk
۱۳۹۹/۰۶/۲۱

کوتاه و مفید👌

Zahra Hashemi
۱۳۹۹/۰۶/۲۳

کتاب مفید و مختصری بود

کاربر ۲۶۵۶۵۳۶
۱۳۹۹/۱۰/۲۵

کتاب مختصر و مفیدی بود

محمدعلی طرهانی
۱۳۹۹/۰۸/۲۶

خیلی مختصر و مفیده و برای شروع هدفگذاری انتخاب مناسبیه. نکته خیلی مهم برای استفاده از این کتاب، نت برداری دقیق و اجرای گام به گام و با توجه به ترتیب توضیح داده شده است! بنظرم دوستانی که در بهره

- بیشتر
Neda
۱۳۹۹/۱۱/۲۸

یک کتاب خوب برای شروع هدفگذاری

mrd
۱۴۰۰/۱۱/۰۷

لطفا نسخه متنی کتاب ها رو هم در اختیار خریدار بذارید

M.ap
۱۴۰۰/۰۶/۰۳

مختصر و کاربردی هست درصورتی که بصورت یه برنامه درنظر گرفته بشه و تمرین لازمه در غیر اینصورت تاثیر چندانی شنیدنش نداره .

سید محمد امین قریشی
۱۴۰۱/۰۷/۰۸

اگه اثر داشته باشه خوبه

زمان

۱۳ دقیقه

حجم

۳۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳ دقیقه

حجم

۳۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۹۰۰
۲,۰۳۰
۳۰%
تومان