دانلود کتاب صوتی قدرت درون با صدای مصطفی طالبیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت درون اثر دارن هاردی

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت درون

نویسنده:دارن هاردی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۲۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قدرت درون

دارن هاردی نویسنده معروف کتاب «اثر مرکب» در کتاب صوتی قدرت درون به ما می‌آموزد که چطور می‌‌توانیم قدرت درونی خود را مدیریت کنیم و از نهایت توانایی خود بهره ببریم. 

 درباره کتاب صوتی قدرت درون

دارن هاردی در کتاب قدرت درون به ما می‌گوید که مقصدی ذهنی و یک برنامه برای رسیدن به این مقصد داشته باشیم و در راه آن تلاش کنیم اما مهم‌‌تر از آن، چرایی درستی برای دست‌یابی به هدف‌هایمان داشته باشیم چون با داشتن یک دلیل قوی، هر کاری امکان‌ پذیر است.

 او توصیه می‌کند برای اهدفتان نقشه داشته باشید و دلیلی برای رسیدن به اهدافتان وقتی دلیل به اندازۀ کافی بزرگ باشد، حاضر می‌شوید هرکاری بکنید. نیروی چرا، چیزی است که شما را در سخت‌ترین شرایط و اوضاع به پیش می‌برد. تمام نیروی ارادۀ دنیا هم بی‌فایده است اگر چرای خوبی نداشته باشید. تا اشتیاق و انگیزه‌تان را به کار نگیرید، هر راه جدیدی که برای زندگی بهتر واردش شوید را رها می‌کنید. اگر چرایتان، اشتیاقتان، به اندازۀ کافی بزرگ نباشد، صبر و تعهدتان به اندازۀ کافی نیرومند نیست. با شنیدن این کتاب قدرت درونتان را تقویت کنید و چراهای کارهایتان را بزرگتر.

 شنیدن کتاب صوتی قدرت درون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه دوست‌داران کتاب‌های انگیزشی و موفقیت.

درباره دارن هاردی

دارن هاردی نویسنده، سخنران انگیزشی، مشاور و ناشر مجله‌ی موفقیت در آمریکاست. او در حال حاضر کتاب‌هایی در زمینه موفقیت و توسعه فردی می‌نویسد که اغلب آن‌ها در زمره پرفروش‌ترین کتاب‌ها قرار می‌گیرند. از معروف‌ترین کتاب‌های او می‌توان به اثر مرکب و بهترین سال زندگی تو اشاره کرد.

هاردی برای اولین بار در ۱۸ سالگی کسب و کارش را آغاز کرد. او بیش از ۲۵ سال چهره اصلی رسانه‌ها در زمینه موفقیت در کسب و کار بود. در سال ۲۰۰۷ مجله موفقیت را منتشر کرد. در دسامبر ۲۰۱۵ هاردی انتشار مجله موفقیت را رها کرد تا فرصت‌های جدیدی را تجربه کند.

اثر مرکب که به عنوان معروف‌ترین اثر دارن هاردی شناخته می‌شود، درباره این است که انتخاب‌های هر روز ما مسیری برای رسیدن به هدف‌های ما هستند. در ۲۰۱۱ دارن هاردی کتاب‌ « بهترین سال زندگی تو» را می‌نویسد. در این کتاب به کمک راهکارهایی عملی به افراد یاد می دهد چگونه هدفگذاری کنند و برای رسیدن به آن برنامه‌ریزی کنند. در سال ۲۰۱۵ هم کتاب «دیوانگان ثروت‌ساز» را نوشت. 


معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظرات کاربران

M Dehnadi
۱۴۰۲/۰۴/۲۲

بسیار خلاصه سطحی و تکراری. اگر بیکارید شنیدنش خالی از لطف نیست.

مصطفی
۱۴۰۲/۱۲/۲۸

خوب بود ، بسیار کوتاه ولی پر محتوا

زمان

۱۸ دقیقه

حجم

۲۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۸ دقیقه

حجم

۲۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان