دانلود کتاب صوتی راز ثروتمند شدن با صدای مصطفی طالبیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راز ثروتمند شدن اثر دارن هاردی

دانلود و خرید کتاب صوتی راز ثروتمند شدن

نویسنده:دارن هاردی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۱۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی راز ثروتمند شدن

کتاب صوتی راز ثروتمند شدن اثری از دارن هاردی، سخنران مشهور آمریکایی و نویسنده کتاب اثر مرکب است. او در این کتاب راه و روش رسیدن به موفقیت و ثروتمند شدن را به زبان ساده برای مخاطبان توضیح می‌دهد. 

نسخه صوتی این اثر را با صدای مصطفی طالبیان می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی راز ثروتمند شدن

دارن هاردی، نویسنده مشهور و سخنران انگیزشی آمریکایی، یکی از افرادی که در سنین جوانی موفق شد تا به ثروتی عظیم دست پیدا کند، در این کتاب، آموخته‌هایش را با مخاطبان در میان می‌گذارد و ما را با راز ثروتمند شدن آشنا می‌کند. او معتقد است که این کار به آسانی و فقط با ایجاد تغییراتی در نوع تفکر و رفتار روزمره ما امکان پذیر است. این کتاب به ما کمک می‌کند تا آن فیلتر ذهنی که ثروتمند شدن را به یک کار بزرگ و ناممکن تبدیل کرده است از بین ببریم. تنها با تغییر دادن برخی از افکار و کارهایی که هر روز انجام می‌دهیم میتوانیم ثروت را به خانه‌هایمان دعوت کنیم. 

کتاب صوتی راز ثروتمند شدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر از علاقه‌مندان به مطالعه کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری هستید، شنیدن کتاب صوتی راز ثروتمند شدن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دارن هاردی

دارن‌هاردی، نویسنده، سخنران و مشاور آمریکایی است که تا سال ۲۰۱۵ ناشر مجله موفقیت یکی از پرتیراژترین مجلات دنیا بوده است. او از کودکی با پدرش بزرگ شده و او را یکی از بهترین مربیان خود می‌داند. دارن در سن ۱۸ سالگی تجارت خود را آغاز کرد و در ۲۷ سالگی به یک جوان میلیونر تبدیل شد. مجله موفقیت به او این امکان را داد تا با مدیران برجسته، کارآفرینان برتر و قهرمانان مصاحبه داشته باشد و همین موضوع باعث شد تا پرده از راز موفقیت آنها بردارد. او در شبکه‌های اجتماعی و وبلاگش استراتژی و اصول موفقیت را با روش‌هایی که خودش آزمایش کرده و به نتیجه رسیده است با مردم به اشتراک می‌گذارد. او می‌گوید که دوست دارد همه از تمام پتانسیل زندگی خودشان استفاده کنند.

دارن هاردی مدیرعامل خیریه کودکان نامرئی است که به کودکانی که برای سرباز شدن در کشور‌های آشوب زده دزدیده می‌شوند کمک می‌کنند تا راه زندگی‌شان را پیدا کنند. او مشهورترین مقالات نیویورک تایمز را می‌نویسد و چندین کتاب مشهور دارد که بهترین آنها اثر مرکب است.

بخشی از کتاب صوتی راز ثروتمند شدن

می خواهید راز ثروتمند شدن را برایتان فاش کنم؟ بسیار آسان است. ثروتمند شدن تنها در گروی رفتار هر روزه شماست. هرچه احساس کنید بیشتر دارید، ثروت بیشتری بدست خواهید آورد بیشتر دوست خواهید داشت که ببخشید. وقتی به دیگران می‌بخشید مطمئن هستید که بیشتر دریافت می‌کنید و هر روز احساس بهتری خواهید داشت. در واقع رویاها و احساستان است که از شما فردی پولدار و یا فقیر می‌سازد.

چندی پیش، پس از کنوانسیون ملی ۱۹۸۸ زمانی که جرج بوش، دن کوئیل را به عنوان نماینده خود معرفی کرد، شبکه خبری CNN در یک نظرخواهی عمومی تحت عنوان طرح شماره ۹۰۰، سوالی را مطرح کرد. پاسخ هر سوال یک رای مثبت یا منفی تلقی می شد. سوال این بود: اگر دن کوئیل تحت تاثیر خانواده‌اش قرار می گرفت و در ویتنام می‌ماند، ناراحت می‌شدید؟

سوال به گونه‌ای طرح شده بود که به مردم این پیش زمینه ذهنی را می‌داد که دن کوئیل این کار را کرده است. آیا این امر شما را نارحت می‌کند؟ مسلما بله. می‌بینید، مغز شما با خواندن قسمت اول سوال ، آن را به عنوان یک حقیقت می‌پذیرد و سپس توجه خود را به قسمت آخر سوال یعنی «نارحت می‌شوید؟« متمرکز می‌کند و پاسخ می‌دهد. این اتفاقی است که هر روز تکرار می‌شود. شما مرتب از خود سوالاتی را می‌کنید که پیش زمینه‌های منفی به شما می‌دهد...

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظرات کاربران

mir hamidreza
۱۴۰۱/۰۵/۲۲

جان کلام: مواجهه ما با اتفاقات خارجی بسیار متفاوت میتواند باشد که اثاربسیار متفاوتی دارد. و این مواجهه های متفاوت تابع نوع نگاه ما به اتفاقات خارجیست. که یکی از راه های عملی تغییر نگرش طرح متفاوت سوال است.(این راه و

- بیشتر
javad_ramzy
۱۴۰۲/۰۴/۱۷

عالی بود ❤❤❤

کاربر 5672688
۱۴۰۱/۱۰/۱۰

عالیه

زمان

۳۶ دقیقه

حجم

۵۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۶ دقیقه

حجم

۵۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان