دانلود خلاصه صوتی کتاب نیمه تاریک وجود دبی فورد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نیمه‌ی تاریک وجود (خلاصه کتاب) اثر دبی فورد

دانلود و خرید کتاب صوتی نیمه‌ی تاریک وجود (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی نیمه‌ی تاریک وجود (خلاصه کتاب)

این میکروکتاب، خلاصه صوتی کتاب نیمه تاریک وجود است که توسط انتشارات سبکتو تهیه و منتشر شده است. نیمه تاریک وجود اثر دبی فورد یکی از تأثیرگذارترین و راهگشاترین نوشته‌ها در زمینهٔ فراروان‌شناسی است که از زمان نخستین انتشار آن در ایران در سال ۱۳۸۰ تا کنون، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های خودشناسی در ایران بوده است.

میکروکتاب‌ چکیده‌ای از کتاب اصلی است که در زمانی حدود ۵۰ دقیقه دانش کامل کتاب را در اختیار شما می‌گذارد و مهمتر اینکه فضای کتاب کامل حفظ شده و لذت مطالعه را از دست نمی‌دهید.

درباره خلاصه کتاب صوتی نیمه تاریک وجود (میکروکتاب)

همه ما از روبه‌رو شدن با نیروهای منفی و تاریکی‌های درونی خود دوری می‌کنیم، غافل از اینکه همین تاریکی‌های درونی می‌تواند ما را به روشنایی‌های زندگی برساند.

نیمه تاریک وجود در مورد شناسایی توانایی‌هایی شخصی و درونی است. شما در این میکروکتاب صوتی که چکیده‌ای از کتاب اصلی است، با تمام لایه‌های پنهان خودتان مواجه می‌شوید و برای اینکه تبدیل به بهترین نسخه از خودتان شوید، تغییراتی درونی ایجاد می‌کنید. پس اگر فکر می‌کنید که می‌توانید بهتر باشید و سرنوشت بهتری برای خودتان داشته باشید، این میکروکتاب را بشنوید و تمرین‌های آن را دقیق انجام دهید.

اگر تمایل دارید نسخه کامل کتاب را بشنوید، کتاب صوتی نیمه تاریک وجود با صدای گویندگان دیگری به‌طور کامل در طاقچه منتشر شده است.

شنیدن میکروکتاب صوتی نیمه تاریک وجود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

همه علاقه‌مندان به کتاب‌های خودشناسی و موفقیت.

درباره دبی فورد

دبی فورد یک متخصص شناخته شده بین‌المللی در زمینه تحول شخصی است. او علاوه‌بر نویسندگی، سخنران انگیزشی و مربی زندگی است. او هشت کتاب پرفروش در مورد دردهای درونی و مقابله با ترس را به رشته تحریر درآورده است. دبی فورد موسسه‌ای به نام «یکپارچگی فورد» تأسیس کرد تا آموزگارانی را در زمینه توسعه شخصی و بهبود مهارت‌های فردی تربیت کند. همچنین او یکی از نویسندگان پرطرفدار در دنیاست.

بخشی از خلاصه کتاب صوتی نیمه تاریک وجود

حقیقت این است که دنیا، درون ما قرار دارد و همگی بخشی کوچکی از این جهان هستیم. راستش خیلی طول کشید تا به این باور رسیدم. در گذشته چشم خود را به روی دنیای درونی و بیرونی آدم‌های اطرافم بسته بودم و آن‌ها را در دایره خوب و بد مقایسه می‌کردم.

اما حالا می‌توانم هر آنچه که می‌خواهم درون خودم ببینم را درون دیگران هم ببینم و آن را در آغوش بکشم. این یعنی پذیرش تفاوت‌هایی که شاید زمانی از آن فراری بودم.

هنگامی که بتوانیم با این حقیقت روبرو شویم، دست از وانمود کردن برمی‌داریم. این موضوع هم به آموخته‌های دوران کودکی‌مان بازمی‌گردد، به ما گفته‌اند که با دیگران متفاوت هستیم و دیگران همیشه پایین‌تر از ما قرار دارند و ما به طرز عجیبی برتر هستیم، البته به برخی هم آموخته شده که صلاحیت نفس کشیدن هم ندارند و در این دنیا اضافی هستند.

معرفی نویسنده
عکس دبی فورد
دبی فورد
آمریکایی | تولد ۱۹۵۵ - درگذشت ۲۰۱۵

دبی فورد، نویسنده‌ی آمریکایی در حوزه‌ی کمک به خویشتن است که آثارش از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا محسوب می‌شوند. کتاب‌های فورد به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده‌اند. او همواره مردم را تشویق می‌کرد تا به جای دنبال کردن کمال، عیوب خود را بپذیرند. فورد ابایی از اینکه بگوید زمانی به مواد مخدر اعتیاد داشته است، نداشت و اغلب در کتاب‌هایش به مبارزه‌ی خود با سوء مصرف مواد مخدر اشاره می‌کرد که به دلایلی از جمله طلاق والدینش و احساس کافی نبودن، شدت گرفته بود.

نظرات کاربران

zahra
۱۳۹۹/۰۵/۰۶

فوق العاده😍😍😍😍

محمد حامی
۱۴۰۰/۰۶/۱۷

بعد از خوندن این کتاب، یه قدرتی درون من زنده شد، و اون "قدرتِ بخشندگی" بود. بعد از خوندن این کتاب، همۀ اون افرادی که به من به نوعی بدی کرده یا به نوعی ظلم کرده بودن رو بخشیدم. و

- بیشتر
M.ap
۱۴۰۰/۰۶/۱۱

راه های زیادی برای رسیدن به درک شهودی وجود دارد یکی از راه هاش بالا بردن فرکانس وجودی فرد با تمرینات مدیتیشن هست که به اصطلاح فرد قابلیت دریافت پیام های مثبت کائنات پیدا میکنه دبی فورد هم از این

- بیشتر
Elnaz Sahebnori
۱۴۰۰/۱۰/۲۵

به مناسبت سالگرد تولدم ☕️♥️

Saeed Khomani
۱۳۹۹/۱۲/۱۸

نویسنده کل دانش خودش و از کمپ های ترک اعتیاد و سخنرانی های انگیزشی داره . کل کتاب هم درباره درمان های مسیح گونه این شخصه که اصلا چیز جالبی نیست . درنهایت هم به شما جملات کائناتی و انگیزشی

- بیشتر
کاربر ۱۹۴۳۳۸۴
۱۴۰۰/۱۱/۱۶

من به عنوان کسی که با یکی از دوستان نزدیک و صمیمی خودم از نظر فکری چالش داشتم می تونم بگم این کتاب با بیان روان و ساده و لحن دل نشین گوینده یکی از بهترین هاست کمک می‌کنه نقطه

- بیشتر
mohamadreza noruzi
۱۴۰۰/۰۶/۲۳

کتاب عالییییییی فقط مترجم از لحاظ زبان عمومی و ترجمه ی ساختار گرامری ضعیف مثلا if only رو به جا اینکه ترجمه کنه "ای کاش" گفته بود "اگر فقط "، این کار جمله رو بی معنی کرده بود

امیر وحیدی
۱۴۰۰/۰۳/۲۷

نویسنده در این کتاب مثل یه دوست با خواننده ارتباط میگیره و تغییرات خوبی رو سریع در خودتون ایجاد میکنید‌. من بقیه کتابهاش رو هم میخرم. گوینده هم عالی هستن.

کاربر ۲۶۵۱۰۸۶کتاب خوبیه خوشم امد
۱۳۹۹/۱۲/۲۸

عالیه توصیه میکنم

lida
۱۴۰۰/۰۵/۰۴

عالی بود.

زمان

۱ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۷۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۷۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان