دانلود کتاب صوتی میشل شدن با صدای نگار خسروی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی میشل شدن اثر میشل اوباما

دانلود و خرید کتاب صوتی میشل شدن

معرفی کتاب صوتی میشل شدن

میشل اوباما همسر رئیس جمهور سابق آمریکا باراک اوباما در کتاب صوتی میشل شدن، زندگی خود از زمان کودکی تا روزی که کاخ سفید را ترک کرده را روایت می کند. این کتاب در آمریکا و سراسر جهان مورد توجه قرار گرفت، به بیش از ۴۲ زبان دنیا ترجمه شد و در اولین روزهای انتشار خود فروش بسیار بالایی داشت.

یکی از جذابیت‌های کتاب این است که در اولین روز انتشارش، صف‌های بسیاری در مراکز فروش جهت خرید کتاب تشکیل شده و حدود ۷۰۰ هزار نسخه در همان روز اول فروش رفته است.

درباره کتاب صوتی میشل شدن

کتاب صوتی میشل شدن به روایت زندگی قدرتمندترین و درخشان‌ترین زن سیاه پوست دنیا می‌پردازد. حکایت زنی که سختی‌ها و موانع زندگی را گام به گام پشت سر گذاشته و با صبر، پشتکار و هوش بالایش آینده‌ای درخشان برای خود رقم زده است.

میشل اوباما در این کتاب صوتی به شما می‌گوید که در گذشته چگونه انسانی بوده و چه دیدگاه‌هایی نسبت به مسائلی مانند طبقه اجتماعی، نژاد و جنسیت داشته است.

او شما را با احساس خود در مورد زندگی شخصی، خانوادگی، ویژگی های اصلی شخصیتی و تمام اتفاقات و افرادی آشنا می‌کند که به او کمک کردند تا به شخصیتی که هم اکنون است، تبدیل شود.

میشل اوباما در این کتاب صوتی برجسته که در حقیقت نوعی داستان رویای آمریکایی است، از شروع زندگی خود در طبقه ی دوم خانه‌ی یکی از دوستان‌شان در جنوب شهر شیکاگو صحبت می‌کند که به دلیل نرخ بالای جرم و جنایتش زبانزد همگان بود. اما هیچ کدام از این شرایط سخت و دشوار نتوانست جلوی موفقیتش را بگیرد و زندگی رویایی که همیشه در ذهنش بود را برای خودش ساخت.

او در این کتاب صوتی، از نژاد، جنسیت، امتیازات، سختی‌ها، تلاش‌ها و مشکلاتی صحبت می‌کند که باعث می‌شوند ما با یکدیگر متحد شویم.

شنیدن کتاب صوتی میشل شدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و سرگذشت شخصیت‌های تاثیرگذار

بخشی از کتاب صوتی میشل شدن

تقریباً از همان دقیقه‌ای که برای شرکت در انتخابات، توافق کردیم باراک برایم تبدیل به شبحی انسانی شد. حالا دیگر نوعی پیکسل شده از مردی را که می‌شناختم می‌دیدم. مردی که ناگهان باید همه جا حضور پیدا می کرد و درگیر کارهایی بسیار مهم تر می شد. کمتر از یک سال دیگر انتخابات مقدماتی در ایالت آیووا آغاز می‌شد.

باراک به سرعت کارکنان خودش را استخدام کرد و به دنبال حامیان مالی که چک‌هایی با رقم بالا می‌نوشتند افتاد. تصمیم داشت نامزدی‌اش را به مناسب‌ترین نحو ممکن اعلام کند. هدف این بود که فکر مردم را بخواند و با آنها تا روز انتخابات همراه باشد. کمپین‌ها می‌توانستند به سادگی برنده و یا بازنده باشند.

نظرات کاربران

Bahram
۱۳۹۹/۱۱/۲۷

به عنوان یک پیش‌درامد توصیه میکنم. چون این کتاب نسخه صوتی خلاصه شده (به مدت ۴۷ دقیقه) است. درصورتیکه متن صوتی کامل آن حدود ۱۰ ساعت می‌باشد.

کاربر ۳۸۲۶۴۱۹
۱۴۰۰/۱۱/۰۸

من انتظار خیلی بیشتری داشتم به نظر من بیشتر لز ۵۰ در صد زنان ایرانی از ایشون خیلی قویتر هستند هم در زندگی خانوادگی و هم اجتماعی

کاربر ۴۷۹۳۴۷۲
۱۴۰۱/۰۶/۰۱

رسانه های غربی وقتی بخوان یکی رو بزرگ کنند با تبلیغات و جارو جنجال هاله تقدس جعلی دور سرش ایجاد می کنند من نمیدونم چه خدمتی به بشریت کرده این خانم یا حتی اون شوهرش؟ تعجب می کنم از کسانی

- بیشتر
نَــسـی
۱۴۰۱/۰۳/۰۳

این کتاب خیلی اسم در کرده و من هیچوقت دلیلش رو نفهمیدم چون هیچ چیز جدیدی یاد نمیده هیچ‌ نکته مثبتی نمیگه جز یکسری کلیشه ها که همه‌ جا شنیدیم. من پیشنهاد نمیکنم

کاربر ۱۳۸۲۴۴۰
۱۴۰۱/۰۶/۰۱

این کتاب یک کتاب تبلیغاتی سیاسی و حزبی ه و بعید میدونم واقعیت داشته باشه چیزهایی که توش نوشته شده

کاربر 4996635
۱۴۰۱/۰۶/۳۰

متاسفانه کتابی هست که با تبلیغات خیلی صدا کرده. هیچ نکته مفید یا جذابی توش نبود. اصلا به نظر راست نمیرسید

کاربر ۴۹۸۲۰۷۷
۱۴۰۱/۰۶/۱۸

خوب نیست عزیزان همین طورم که بقیه گفتن

sami_ra
۱۴۰۱/۰۶/۰۴

هیچ چیز جدید و جالبی نداشت

mahin
۱۴۰۱/۰۷/۱۴

جالب نبود

پریسا
۱۴۰۱/۰۷/۱۱

این کتاب خلاصه شده است...زیادی خلاصه می‌باشد..ضمن اینکه صرفا بیوگرافی بود نه چیز دیگه ای ..قسمت بی نهایت باید کتاب کامل رو در بخش خودش داشته باشه نه یکسری میکرو کتاب

زمان

۴۷ دقیقه

حجم

۴۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۷ دقیقه

حجم

۴۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان