دانلود کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل با صدای مهبد قناعت‌پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل اثر جرج کلایسون

دانلود و خرید کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل

معرفی کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل

کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل نوشته جورج کلایسون است. این کتاب راهی برای موفقیت و تغییر زندگی پیش روی شما قرار می‌دهد. کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل با ترجمه محسن واعظی و صدای مهبد قناعت پیشه منتشر شده است.

درباره کتاب ثروتمندترین مرد بابل

برای رسیدن به آرزوها و خواسته‌های شادی‌آور باید پول داشت؛ به همین دلیل، با به کارگیری اصول مالی که در کتاب ثروتمندترین مرد بابل توضیح داده شده است، می‌توان جای خالی پول را پر کرد و از زندگی شادتری داشت. این کتاب درباره‌ موفقیت‌های شخصی تمام آدم‌ها است؛ موفقیت به معنای دستاوردهای حاصل از توانایی‌ها و تلاش‌های ما. آمادگی مناسب، کلید موفقیت ما به شمار می‌آید. بی‌شک افکار ما اعمال ما را جهت‌دهی می‌کنند و همین‌طور افکار ما جهت خود را از فهم و درک ما می‌گیرند.

دانش و آگاهی مالی، به عنوان راه درمان درد بی‌پولی در این کتاب معرفی می‌شود. در واقع، هدف این کتاب، ارائه‌ راهی است در جهت پول درآوردن، نگهداری پول و بالاخره بیشتر کردن پس‌انداز شما. قطعا، بلندپروازی موفقیت مالی با علم به این دانش ممکن می‌شود. با این کتاب سفری می‌کنیم به بابل، سرزمینی که در آن اصول اولیه‌ مالی پایه‌ریزی شده است و هنوز در سراسر دنیا از آن استفاده می‌شود.

بابل ثروتمندترین شهر روزگاران قدیم بوده است؛ زیرا شهروندان آن ثروتمندترین مردمان زمان خود بودند. آن‌ها پی به ارزش واقعی پول برده بودند و برای به‌دست آوردن پول، نگهداری آن و اینکه با پولشان به پول بیشتری برسند از اصول صحیح مالی استفاده می‌کردند. به‌این‌ ترتیب، همه‌ آنچه را ما می‌خواهیم آن‌ها به دست می‌آوردند... درآمد برای آینده. این کتاب با سفر به گذشته به شما در جهان امروز درس‌های بزرگی می‌دهد. 

شنیدن کتاب ثروتمندترین مرد بابل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تغییر زندگی و درآمد بیشتر پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جورج سیموئل کلاسون

جورج سیموئل کلاسون، نویسنده و ناشری آمریکایی است. او ۷ نوامبر ۱۸۷۴ در شهر لوئیزیانا، میزوری به دنیا آمد و در دانشگاه نبراسکا در رشته مهندسی تحصیل کرد. کمی بعد اولین شرکت خود را در زمینه نقشه‌کشی تاسیس کرد. این شرکت به موفقیت‌های بزرگی در زمان خودش رسید اما در رکود بزرگ آمریکا از دست رفت. شرکت بعدی او شرکت انتشاراتی کلاسون بود که نخستین ناشر نقشه راه‌ها در آمریکا بود. جورج جزواتی در مورد راه‌های رسیدن به ثروت و افزایش آن منتشر کرد که به سرعت مورد استقبال بانک‌ها و بیمه‌ها قرار گرفت و آنها در تعداد زیاد آن را تکثیر کرده و به کارمندانشان دادند. کم‌کم شهرت این جزوه‌ها به حدی رسید که همه مردم در مورد آن شنیده بودند. جورج جزوات را باهم ادغام کرد و کتاب ثروتمندترین مرد بابل را منتشر کرد. این کتاب تبدیل به یکی از مهمترین کتاب‌های موفقیت دنیا شد؛ کتابی که الهامبخش افراد بزرگی مانند رابرت کیوساکی نیز هست.

کلاسون دوبار ازدواج کرد و در زمان زندگی‌اش در جنگ میان آمریکا و اسپانیا هم شرکت کرد. او در ۷ آوریل ۱۹۵۷ در کالیفرنیا درگذشت و در در آرامگاه ملی دروازه طلایی شهرستان سن ماتئو به خاک سپرده شد.

نظرات کاربران

زهرااحدی
۱۴۰۱/۰۸/۰۷

من این کتابو خوندم و صوتی رو هنوز گوش نکردم. به نظرم کتاب خوبیه واسه شروع کار جدید ک عاقلانه تصمیم بگیریم اگه بهش عمل کرد برای من جذابیت داشت :)

کاربر 7430349
۱۴۰۲/۰۸/۱۷

سلام این کتاب رو بارها هم گوش دادم هم نسخه فیزیکیش رو خوندم بینهایت موثر وحکمت آموز هست

مصطفی بیابانی
۱۴۰۲/۰۵/۰۳

بسیار جذاب و کاربردی و پر مغز اندکی تامل و بسیار عمل نیاز دارد به همه افراد در هر شغل و سن و جنسیتی پیشنهاد میدم

کاربر ۵۵۲۳۱۲۷
۱۴۰۱/۰۹/۲۱

کل کتاب ۵ قانون داشت که اکثرا دیگه میدونیم فقط شاخه و برگ اضافه بهش داده شده بود وگرنه کل کتاب تو ۵ خط خلاصه میشه بقیش فقط تکراره

زمان

۳ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۱۲۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۱۲۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۶,۰۰۰
تومان