دانلود کتاب صوتی سفری با سهراب با صدای مرات بهنام + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی سفری با سهراب

کتاب صوتی سفری با سهراب، اثری از کریم فیضی، شرحی کامل بر هشت کتاب است. این داستان تخیلی و جذاب که سیری بر شاعری سهراب است را با صدای مرآت بهنام و ژوبین دارابیان بشنوید و دنیای سهراب را از دریچه‌ی چشم کریم فیضی ببینید.

درباره‌ی کتاب صوتی سفری با سهراب

کتاب صوتی سفری با سهراب نقدی بر کتاب هشت کتاب، مجموعه اشعار زیبا و دلنشین سروده‌ی سهراب سپهری، شاعر معاصر ایرانی است. هشت کتاب شامل هشت دفتر شعر با این عناوین: مرگ رنگ، زندگی خواب‌ها، آوار آفتاب، شرق اندوه، صدای پای آب، مسافر، حجم سبز و ما هیچ، ما نگاه است. او در این اشعار زیبا از مفاهیم عمیق انسانی در قالب ساده‌ترین وازگان  کلمات صحبت می‌کند. سهراب سپهری اشعاری زیبا و دلنشین دارد که همه می‌توانند از آن لذت ببرند و درکش کنند. او با زبان ساده و روانی که داشت از عمیق‌ترین مفاهیم دنیای عرفان، زندگی بشری و زندگی در یک جامعه صحبت کرده است.

کتاب صوتی سفری با سهراب که سیری آشفته و ناقص در شعر و شعور سهراب سپهری است، در جریان مسافرت کوتاه کریم فیضی به کشور هندوستان و ایالت‌های مختلف نگارش شده است.

کتاب صوتی سفری با سهراب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دوست‌داران سهراب سپهری از شنیدن نسخه صوتی کتاب سفری با سهراب لذت می‌برند. اگر به بحث‌های ادبی و پژوهشی علاقه دارید، حتما کتاب صوتی سفری با سهراب را گوش کنید.

درباره کریم فیضی

 کریم فیضی در سال ۱۳۵۸ و یک سال بعد از انقلاب اسلامی در تبریز به دنیا آمد. اما همان دوران، در تبریز قیام‌هایی در حال شکل گرفتن بود که باعث شد دوران کودکی او در اوج هیاهو و ناآرامی بگذرد. پدر او که به حاجی فیضی مشهور بود، به کار تجارت می‌پرداخت ولی علاقه بسیاری به طبیعت و همچنین عبادت داشت. همین علاقه پدر در شکل گرفتن علاقه و به بحث‌های دینی بی‌تاثیر نبود و پای او را به حوزه علمیه قم باز کرد. از دیگر نوشته‌های کریم فیضی می‌توانیم به هوشنگ دوم (در گفتگو با هوشنگ مرادی کرمانی)، زندگی و بس، پنجره پیامبر (رمان)، از حبران تا سهراب، شعاع شمس، همزاد مسیح، سفری با سهراب و سیب زن سیب مرد اشاره کرد.

بخشی از کتاب صوتی سفری با سهراب

شاعری که در سال ۱۳۳۰ اولین مجموعه شعری خود بنام «مرگ رنگ» را اعلام داشت، دو دهه در تاریکی زیست و چه روشن دهۀ پنجاه سر زبان‌ها افتاد . هشت سال بعد از مرگش به قلب‌ها راه یافت . او تاُمل در طبیعت را به ما می آموزد؛ من قطاری دیدم که سیاست می‌برد و چه خالی می‌رفت ، چشم‌ها را باید شست جور دیگر باید دید ، خانه را نقش فساد است به سقف ،سرنگون خواهد شد بر سر ما ، رفتم از پلۀ مذهب بالا تا ته کوچۀ شک، من قطاری دیدم فقه می‌برد و چه سنگین می‌رفت حملۀ کاشی مسجد به سجود. 

تعریف درست زندگی اساسا به این است که نو به نو شود و حتی نو به نو تعریف شود.

فهرست 

  • سرآغاز
  • مرگ رنگ 
  • زندگی خواب‌ها
  • آوار آفتاب 
  • شرق اندوه
  • صدای پای آب 
  • مسافر
  • حجم سبز 
  • ما هیچ ما نگاه 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۸۰۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۸۰۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۳,۰۰۰
تومان