دانلود کتاب صوتی با هم بازی کنیم و یاد بگیریم با صدای شهره روحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی با هم بازی کنیم و یاد بگیریم اثر رونی کوهن لیدرمن

دانلود و خرید کتاب صوتی با هم بازی کنیم و یاد بگیریم

معرفی کتاب صوتی با هم بازی کنیم و یاد بگیریم

کتاب صوتی با هم بازی کنیم و یاد بگیریم، اثر رونی کوهن لیدرمن و وندی مسی، شامل بازی‌ها و فعالیت‌های متنوعی است که می‌توان برای پرورش مهارت‌های مختلف کودکان از آن‌ها کمک گرفت. 

نسخه صوتی کتاب با هم بازی کنیم و یاد بگیریم را با ترجمه‌ای روان از مریم راشد و صدای شهره روحی و هوتن شاطری‌پور بشنوید. 

درباره‌ی کتاب صوتی با هم بازی کنیم و یاد بگیریم

رونی کوهن لیدرمن و وندی مسی در کتاب باهم بازی کنیم و یادبگیریم ۱۰۰ بازی، فعالیت و تمرین را که والدین می‌توانند با هدف پرورش مهارت‌های شناختی، حرکتی، زبانی، خلاقیتی و ارتباطی با کودکانشان انجام دهند، گردآوری کرده‌اند. نقش بازی در رشد و پرورش کودکان آنقدر گسترده و عمیق است که می‌توان آن را یکی از پایه‌های اصلی پرورش مهارت به حساب آورد. کودکان از طریق انجام دادن بازی‌هایی که از آن‌ها لذت می‌برند می‌توانند هرچیزی را که والدین دوست دارند به آن بیاموزند، یاد بگیرند.  

رونی کوهن لیدرمن و وندی مسی در کتاب با هم بازی کنیم و یاد بگیریم نشان می‌دهند که چگونه پدر و مادر می‌توانند به مراقبت‌های روزانه مثل تغذیه و پوشک کردن و حمام کردن و .... به چشم فرصت‌هایی برای بازی، دلبستگی عاطفی مثبت و یادگیری بنگرند. نویسندگان این کتاب، مدرک دکترای روان‌شناسی رشد و بیش از ۲۰ سال تجربه کار با کودکان کم سن و سال را دارند. بنابراین اگر فکر می‌کنید بازی‌ها محدود هستند یا دیگر همه چیز را امتحان کرده‌اید و نمی‌دانید چه کارهای دیگری باقی مانده است که انجام بدهید، کتاب صوتی با هم بازی کنیم و یاد بگیریم را گوش کنید.

کتاب صوتی با هم بازی کنیم و یاد بگیریم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی با هم بازی کنیم و یاد بگیریم برای تمام والدین، مربیان و مراقبان کودک، اثری شنیدنی و کاربردی است. 

بخشی از کتاب صوتی با هم بازی کنیم و یاد بگیریم

وقتی شما منحصر به فردی فرزندتان را درک کنید، او نیز به تدریج درمی‌یابد که فردی مهم و ارزشمند است. توجهی که سخاوتمندانه وقف کودکتان می‌کنید، لحظه‌به‌لحظه هویت و احساس خودارزشمندی را در او شکل می‌دهد. قلّکی احساسی که در آن عشق و توجه به فرزندتان را ذخیره می‌کنید، نتایج ارزشمندی در طی سال‌ها و به‌ویژه زمان بزرگ‌سالی‌اش به بار می‌آورد.

به نظر می‌رسد که نوزادانِ تازه متولد شده، دو احساس ساده دارند: نارضایتی و خرسندی که با گریه کردن یا گریه نکردن ابراز می‌شوند؛ اما در واقعیت بیش از این اتفاق می‌افتد. آن‌ها با مشاهدات و ورودی‌های حسی، در حال درک محیط تازه‌ی خود هستند. با برطرف کردن نیازها و آرزوهای نوزادتان، شاهد رشد احساس هویت در او خواهید بود و خیلی زود می‌بینید که دامنه‌ی مجموعه‌ی احساسات او به لذت، ناراحتی، غافل‌گیری، کنجکاوی و عشق گسترش می‌یابد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۳۷۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۳۷۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان