دانلود کتاب صوتی الیور تویست با صدای مصطفی هرآیینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی الیور تویست اثر چارلز دیکنز

دانلود و خرید کتاب صوتی الیور تویست

نویسنده:چارلز دیکنز
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۱۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی الیور تویست

کتاب صوتی الیور تویست یکی از داستان‌های جذاب و خواندنی چارلز دیکنز، نویسنده‌ی بزرگ انگلیسی است. او در کتاب الیور تویست، سرگذشت کودکی را نوشته است که در یکی از یتیم‌خانه‌های لندن به دنیا آمده و زندگی پرماجرایی دارد.

از داستان الیور تویست بارها اقتباس‌های سینمایی و تئاتری صورت گرفته است. این کتاب با ترجمه علیرضا کاشانی و صدای مصطفی هرآیینی منتشر شده است.

درباره‌ی کتاب الیور تویست

الیور تویست داستانی جذاب، پرکشش و خواندنی از وضعیت نابه‌سامان نوانخانه‌های انگلستان است.الیور تویست پسربچه‌ی یتیمی است که در یک نوانخانه زندگی می‌کند. اما مسئولان آنجا، او را به یک پیرمرد یهودی که کارش ساختن تابوت است می‌فروشند. او تصمیم می‌گیرد که از آنجا فرار کند و به لندن برود. در راه با پسربچه‌ی دیگری آشنا می‌شود که برای یک پیرمرد یهودی به نام آقای فاگین کار و دزدی می‌کند. او، الیور را نزد همان فاگین می‌برد تا به او هم آموزش دزدی بدهند. اما در یکی از این دزدی‌ها، الیور دستگیر می‌شود...

شنیدن کتاب الیور تویست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن رمان الیور تویست برای دوست‌داران و علاقه‌مندان به مطالعه‌ی کتاب‌های ماجراجویانه، لذت‌بخش است.

درباره‌ی چارلز دیکنز

چارلز دیکنز با نام کامل چارلز جان هوفام دیکنز ۷ فوریه ۱۸۱۲ متولد شد. در کودکی در کارخانه کار می‌کرد. پدرش که قادر نبود بدهی‌هایش را پرداخت کند زندانی شده بود. وقتی دوران حبس پدر تمام شد، دیکنز به تحصیلاتش ادامه داد. سپس کارمند دفتر یک وکیل و بعد گزارشگر روزنامه شد. کتاب‌های مشهور او نیکلاس نیکلبی، سرود کریسمس، دیوید کاپرفیلد، آرزوهای بزرگ، الیور توئیست و داستان دو شهر است. جیمز جویس نویسنده مشهور معاصر، چارلز دیکنز را بعد از شکسپیر تاثیرگذارترین نویسنده‌ی انگلیسی‌زبان می‌داند. دیکنز در ۹ ژوئن۱۸۷۰ به طور ناگهانی و بر اثر سکته قلبی از دنیا رفت.


معرفی نویسنده
عکس چارلز دیکنز
چارلز دیکنز
انگلیسی | تولد ۱۸۱۲ - درگذشت ۱۸۷۰

چارلز جان هوفام دیکنز برجسته‌ترین رمان‌نویس انگلیسی عصر ویکتوریا و یک فعال اجتماعی توانمند بود. به عقیده جیمز جویس، نویسنده بزرگ معاصر، از شکسپیر به این سو، دیکنز تأثیرگذارترین نویسنده در زبان انگلیسی بوده‌است.

نظرات کاربران

کاربر ۱۰۵۹۱۲۲
۱۴۰۱/۰۲/۲۹

خلاصه خوب و کامل و مفید از کتاب. چون اثر مهمی از نظر تاثیرات اجتماعی در فرهنگ اروپا بخصوص انگلیس داشته توصیه میکنم بخونید. هر چند چارلز دیکنز نویسنده ی مشهوریه ولی آثارش به پای آثار نویسندگان روس نمیرسه از

- بیشتر
رحیمه
۱۴۰۲/۰۳/۱۵

کتاب جذابی بود هر چند خلاصه بود ولی از جذابیت دایتان کم نمی کرد من پوسش داشتم.ممنون

shima mousavi
۱۴۰۲/۰۲/۲۱

چارلز دیکنز عالیه...

کاربر ۴۵۰۸۲۲۰
۱۴۰۱/۰۲/۲۶

عالی

زمان

۴ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۲۲۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۲۲۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۸,۰۰۰
۳۳,۶۰۰
۳۰%
تومان