دانلود کتاب صوتی روان‌گردان‌ها با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی روان‌گردان‌ها اثر آلدس هاکسلی

دانلود و خرید کتاب صوتی روان‌گردان‌ها

نویسنده:آلدس هاکسلی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی روان‌گردان‌ها

کتاب صوتی روان‌گردان‌ها، اثر آلدس هاکسلی، کتابی کامل و جامع است که درباره‌ی روان‌گردان‌ها، تاریخچه‌ی آن‌ها و تاثیراتشان بر بدن صحبت می‌کند. نسخه صوتی کتاب روان‌گردان‌ها را با ترجمه صبا راستگار و صدای دادبه دادمهر می‌شنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی روان‌گردان‌ها

آلدس هاکسلی در کتاب صوتی روان‌گردان‌ها، درباره‌ی روان‌گردان‌ها و نحوه‌ی کار و تاثیرگذاری آن‌ها صحبت می‌کند. به طور کلی روان‌گردان به دسته‌ای از ترکیبات شیمیایی گفته می‌شود که موجب تأثیر بر مغز و سلسله اعصاب می‌شوند، و از این رو به این علت که که آگاهی و روان فرد را تغییر می‌دهند، در دسته سایکواکتیوها جای می‌گیرند. روان‌گردان‌ها در دسته‌ی توهم‌زاها قرار می‌گیرند. و به صورت تخصصی توهم‌زاهای سروتونرژیکی نیز نامیده می‌شوند. اثر اصلی روان‌گردان‌ها تغییر دادن شناخت و ادراک فرد است. ال اس دی، مسکالین، دی‌متیل‌تریپتامین، قارچ سیلوسایبین از معروف‌ترین ترکیبات روانگردان محسوب می گردند. 

کتاب صوتی روان‌گردان‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دوست دارید درباره‌ی روان‌گردان‌ها، تاثیرات آن‌ها بر بدن و به طور کلی نحوه‌ی کارشان بیشتر بدانید، کتاب صوتی روان‌گردان‌ها را گوش کنید. 

بخشی از کتاب صوتی روان‌گردان‌ها

یک روان‌پزشک انگلیسی جوان که الان در کانادا کار می‌کند، در ترکیبی شیمیایی به شباهت زیاد بین مسکالین و آدرنالین پی برد. تحقیقات بیشتر نشان داد که اسید لیسرجیک ماده‌ی توهم‌زای بسیار قوی که از ارگو گرفته می‌شود، رابطه‌ی ساختاری بیوشیمیایی با بقیه دارد. بعد این موضوع کشف شد که آدرنوکروم که محصول تجزیه‌ی آدرنالین است، می‌تواند بسیاری از نشانه‌های مشاهده شده در مسمویت مسکالین را ایجاد کند. اما احتمالا آدرنوکروم به طور طبیعی در بدن انسان تولید می‌شود. به عبارت دیگر هریک از ما شاید بتوانیم مقدار شیمیایی و جزیی از چیزی را بسازیم که به اسجاد تغییرات عمیق در آگاهی معروف است.

فهرست 

  • معرفی
  • یادداشت سرپرست مجموعه
  • درهای ادراک
  • درباره‌ نویسنده

نظرات کاربران

M.Hakemi
۱۴۰۰/۰۱/۲۴

به نظرم مخاطب خاص داره. این کتاب فقط در مورد مصرف مسکالینه. ولی من فکر کردم در مورد دیگر روان گردان ها هم هست. تو معرفی کتاب نگفته بود

زمان

۲ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۱۴۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۱۴۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۲,۵۰۰
تومان