دانلود کتاب صوتی مردان مریخی و زنان ونوسی در محیط کار با صدای مهبد قناعت‌پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مردان مریخی و زنان ونوسی در محیط کار اثر ج‍ان‌ گ‍ری‌

دانلود و خرید کتاب صوتی مردان مریخی و زنان ونوسی در محیط کار

معرفی کتاب صوتی مردان مریخی و زنان ونوسی در محیط کار

کتاب صوتی مردان مریخی و زنان ونوسی در محیط کار، اثر جان گری، راهنمایی کامل برای رفتار صحیح در محیط کار بین همکاران خانم و آقا است. 

می‌توانید نسخه صوتی کتاب مردان مریخی و زنان ونوسی در محیط کار را با صدای مهبد قناعت‌پیشه بشنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی مردان مریخی و زنان ونوسی در محیط کار

کتاب مردان مریخی و زنان ونوسی در محیط کار کتابی برای رفع مشکلاتی است که ممکن است در محیط کاری برای زنان و مردان مشکل‌آفرین شود. جان گری در کتاب مردان مریخی و زنان ونوسی در محیط کار به ما یاد می‌دهد که چگونه می‌توانیم در محیط کار رفتاری صحیح داشته باشیم؟ چگونه می‌توانیم از همکار آقا یا خانم‌مان خواهش کنیم و اصول این کار چیست؟ او همچنین به ما کمک می‌کند تا بدانیم چگونه می‌توانیم مشکلاتی در که در محل کار بین خانم‌ها و آقایان پیش می‌آید را حل کنیم و جنبه‌های مختلف رفتارهای کاری زنان و مردان را بشناسیم. 

کتاب صوتی مردان مریخی و زنان ونوسی در محیط کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مردان مریخی و زنان ونوسی در محیط کار برای تمام زنان و مردان شاغل که در محیط‌های کاری با یکدیگر همکارند، مفید است. مدیران شرکت‌های بزرگ و کسب‌وکارها نیز می‌توانند برای حل مشکلات و تعارضات بین همکاران و کارمندان از کتاب مردان مریخی و زنان ونوسی در محیط کار کمک بگیرند. 

درباره‌ی جان گری

جان گری در ۲۸ دسامبر ۱۹۵۱ در تگزاس به دنیا آمد. او یک مشاور رابطه نویسنده و سخنران آمریکایی است که دلیل شهرتش کتاب مردان مریخی زنان ونوسی است. این کتاب به بیش از ۵۰ زبان مختلف در دنیا ترجمه شده است. او این مجموعه را ادامه داده و کتاب‌های بسیاری بر همین پایه و اساس نوشته است. تغذیه مزدان مریخی و زنان ونوسی، مردان مریخی و زنان ونوسی در رختخواب و مردان مریخی و زنان ونوسی در محیط کار از آن جمله‌اند. 

بخشی از کتاب صوتی مردان مریخی و زنان ونوسی در محیط کار

فرض کنید توی محیط کار خانمی از یک همکار مرد می‌خواهد که کاری را برایش انجام بدهد. زن می‌گوید: «باب می‌تونی اینکار رو برام انجام بدی؟»

باب می‌گوید: «البته!» اما بعدش فراموش می‌کند کاری را که همکار خانم ازش خواسته بود، انجام بدهد. 

می‌خواهم شما خانم‌ها در طول هفته‌ی آینده همین مورد را تمرین کنید. وقتی تقاضایی از مردی دارید اگر این جمله را به کار ببرید و بگویید«باب امکانش هست این کار را برایم انجام بدی؟» 

در مغز مرد حالتی مثل قول دادن به وجود می‌آید. اگر از فعل توانستن برای بیان خواسته‌تان استفاده کنید، در ابتدا مغز مرد جواب می‌دهد «بله می‌تونم.» ولی بعدش اکثرا موضوع را فراموش می‌کند. 

نظرات کاربران

R.mohammadi
۱۳۹۹/۰۲/۲۱

کلا ۳-۴دقیقه مرتبط با موضوع صحبت میکنه ،باقیش راجع به هورمونهایی که در بدن زن و مرد ترشح میشه حرف میزنه ،یه قسمت هایی از کتاب مردان مریخی و زنان ونوسی رو تکرار میکنه ،کلا راجع به اینکه تو محیط

- بیشتر

زمان

۴۲ دقیقه

حجم

۹۷٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۲ دقیقه

حجم

۹۷٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان