دانلود کتاب صوتی ارتباط مثبت با صدای مصطفی طالبیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ارتباط مثبت اثر دارن هاردی

دانلود و خرید کتاب صوتی ارتباط مثبت

نویسنده:دارن هاردی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۱۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ارتباط مثبت

کتاب صوتی ارتباط مثبت اثری از دارن هاردی است که با صدای مصطفی طالبیان می‌شنوید. این کتاب به شما کمک می‌کند تا با ارتباطات مثبت و منفی زندگی آشنا شوید و برای رسیدن به موفقیت، ارتباط مثبت را انتخاب کنید. 

در حقیقت تمام امور روزمره زندگی ما در گرو ارتباطات منفی و مثبت قرار دارند. همین موضوع باعث می‌شود تا گاهی اوقات، موفقیت به سمت ما کشیده شود و گاهی نیز، از ما دور می‌شود. اما ما چطور می‌توانیم تمام قدرت و تمرکز خود را بر روی ارتباطات مثبت متمرکز کنیم تا به نتیجه دلخواهمان برسیم؟ مثبت فکر کردن، آن هم زمانی که اتفاق‌های بد پشت سر هم رخ می‌دهند، چه نتیجه‌ای دارد؟ آیا اصلا امکان پذیر است؟ 

کتاب صوتی ارتباط مثبت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

ارتباط مثبت به تمام افراد کمک می‌کند تا در مسیر برنامه‌ریزی صحیح برای رسیدن به اهدافشان قدم بردارند. این کتاب به شما کمک می‌کند تا ارتباط مثبتی برقرار کنید که نتیجه حیرت‌آور آن، موفقیت شما در زندگیتان باشد.

درباره دارن هاردی

دارن‌هاردی، نویسنده، سخنران و مشاور آمریکایی است که تا سال ۲۰۱۵ ناشر مجله موفقیت یکی از پرتیراژترین مجلات دنیا بوده است. او از کودکی با پدرش بزرگ شده و او را یکی از بهترین مربیان خود می‌داند. دارن هاردی در سن ۱۸ سالگی تجارت خود را آغاز کرد و در ۲۷ سالگی به یک جوان میلیونر تبدیل شد. مجله موفقیت به او این امکان را داد تا با مدیران برجسته، کارآفرینان برتر و قهرمانان مصاحبه داشته باشد و همین موضوع باعث شد تا پرده از راز موفقیت آنها بردارد.

او در شبکه‌های اجتماعی و وبلاگش استراتژی و اصول موفقیت را با روش‌هایی که خودش آزمایش کرده و به نتیجه رسیده است با مردم به اشتراک می‌گذارد. چرا که دوست دارد همه از تمام پتانسیل زندگی خودشان استفاده کنند. هاردی مدیریت موسسه خیریه کودکان نامرئی را بر عهده دارد. این موسسه به کودکانی که برای سرباز شدن در کشور‌های آشوب زده دزدیده می‌شوند، کمک می‌کنند تا راه زندگی‌شان را پیدا کنند. او مشهورترین مقالات نیویورک تایمز را می‌نویسد و چندین کتاب مشهور دارد که بهترین آنها اثر مرکب است. 

درباره مصطفی طالبیان 

مصطفی طالبیان یکی از گویندگان توانای کشور است که در زمینه مهندسی و طراحی صدا، گویندگی کتاب‌های صوتی، تهیه پادکست‌ها و برنامه‌های رادیویی، ساخت تیزر تبلیغاتی، نریشن و ... فعالیت می‌کند. 

بخشی از کتاب صوتی ارتباط مثبت

آیا شما هم از جمله کسانی هستید که همیشه در فکر به راه انداختن یک کار جدید هستند ولی هیچ وقت این کار را شروع نمی‌کنند؟ چرا تا کنون دست به کار نشده‌اید؟ آیا به این دلیل نیست که در ذهن شما انجام این کار به معنای تحمل سختی هست؟ در ذهن شما شروع حرفه جدید با احساس ناراحتی به سبب ترس از تحمل سختی مرتبط شده است. بله، می‌دانم شما دوست دارید این کار را شروع کنید اما حلقه ارتباطی موجود در سیستم عصبیتان به مراتب قوی‌تر است. ذهنتان به شما می‌گوید: «خب اگر موفق نشوم چه؟ اگر نقشه‌هایم عملی نشوند چه؟ اگر ناچار باشم بابت اینکار با دیگران مشاجره کنم چه خواهد شد؟ اگر تمام وقتم را بگیرد چه باید بکنم؟»

می‌بینید، این حلقه ارتباطی با تار و پود فراوانی محکم شده است. اما اگر می‌خواهید کار جدیدتان موفقیت آمیز باشد و با سرعت به پیش روید باید دید خود را نسبت به شغل یا تجارت جدیدتان تغییر دهید.

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظرات کاربران

mrs goli
۱۴۰۱/۱۱/۰۱

[چکیده ی کتاب پرورش افکار مثبت، توی ذهن تمرکز روی توانایی ها ،ذهن شما با فکر ب هر چیزی ک خوشحالش کنه بازه و ناراجت بسته... بستگی بخودت داره!] کوتاه مفید

حیدری
۱۴۰۱/۰۹/۱۰

کوتاه و موثر

کاربر 5307848
۱۴۰۱/۰۸/۰۸

بسیار کوتاه و تاثیر گذار مفید بود

کاربر ۵۹۷۴۰۳۱
۱۴۰۲/۰۶/۰۲

خوب بود

maryam mafakheri
۱۴۰۲/۰۴/۱۲

خوب ولی خیلی کوتاه

زمان

۲۳ دقیقه

حجم

۲۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۳ دقیقه

حجم

۲۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان