دانلود کتاب صوتی فنگشویی عشق و ازدواج + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فنگشویی عشق و ازدواج اثر نازنین آذرسا

دانلود و خرید کتاب صوتی فنگشویی عشق و ازدواج

معرفی کتاب صوتی فنگشویی عشق و ازدواج

کتاب صوتی فنگشویی عشق و ازدواج نوشته نازنین آذرسا است که با صدای خود مولف منتشر شده است. کتاب صوتی فنگشویی عشق و ازدواج به شما یاد می‌دهد چطور به دنبال یک زندگی آرام و سرشار از خوشبختی بروید.

درباره کتاب فنگشویی عشق و ازدواج

اگر شما به دنبال نیمه گمشده خود هستید و یا اینکه زوجی هستید که به دنبال راهی برای بهتر شدن روابطتتان و ایجاد عشق و صمیمیت بیشتر در زندگیتان هستید به شما توصیه می کنم شنیدن این کتاب را از دست ندهید.

یکی از آموزه‌های مهم علم فنگشویی در رابطه با عشق و ازدواج است که در این کتاب صوتی به این موضوع پرداخته می‌شود.

در این کتاب ابتدا به معرفی جهت جغرافیایی مرتبط با این حوزه پرداخته می‌شود. سپس راه کارهایی ساده و عملی را در زمینه چیدمان منزل به شما ارائه می‌دهد که سبب افزایش نیروی عشق در محیط منزل شما شده و باعث جذب عشق بیشتر در زندگی شما خواهد بود.

در انتها نیز فرق بین جفت روحی و نیمه گمشده را تشریح کرده و نشانه‌هایی از هر کدام را ذکر می کند تا در مواجه با شخص مورد نظر تشخیص دهید که او همانی که منتظرش بودید.

ریشه فنگ‌شویی در فرهنگ چینی است اما فراموش نکنید لازم نیست شما سراسر خانه را از نماد‌های چینی پر کنید. فقط فلسفه‌ی آن را بدانید و درک کنید چه چیزهایی برای شما معنای خاصی دارند و با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

این موضوع در شرق شروع شد و رشد کرد که چیدمان اتاق در احساسات و حالات روحی فرد تاثیر مستقیم دارد هرچند غرب این را خرافه می‌داند اما روان‌شناسان هم تایید می‌کنند که رنگ‌ها در احساسات تاثیر مستقیم دارند. در اداره‌های پلیس اتاقی به رنگ صورتی وجود دارد که متهم را در آن می‌گذارند چون به افراد حس انفعال می‌دهد و جلوی خشونت را می‌گیرد. آبی و سبز هم حس آرامش می‌دهد برای همین در بیمارستان‌ها و اتاق‌های جراحی از آن استفاده می‌شود.

شنیدن کتاب فنگشویی عشق و ازدواج را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال آرامش در زندگی عاطفی‌شان هستند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵۸ دقیقه

حجم

۷۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۸ دقیقه

حجم

۷۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان