دانلود کتاب صوتی از جبران تا سهراب با صدای مرآت بهنام + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی از جبران تا سهراب

کتاب صوتی از جبران تا سهراب، نوشته کریم فیضی، به بررسی اشتراکات فکری و اندیشه‌های عرفانی جبران خلیل جبران، شاعر و عارف لبنانی و سهراب سپهری، شاعر ایرانی پرداخته است.

نسخه صوتی کتاب از جبران تا سهراب را با صدای گرم مرآت بهنام و ژوبین دارابیان در اختیار دارید.

درباره‌ی کتاب صوتی از جبران تا سهراب

کریم فیضی در کتاب صوتی از جبران تا سهراب، با رویکردی تطبیقی به بررسی اشتراکات فکری و اندیشه‌های عرفانی سهراب سپهری به‌عنوان شاعر و سمبل بیداری ایرانی و جبران خلیل جبران مسیحی به‌عنوان شاعر و سمبل بیداری عربی در لبنان پرداخته است. او کتاب از جبران تا سهراب را با استناد به نوشته‌ها و اشعار آنان، تدوین کرده است. بنا به اعتقاد کریم فیضی، این اشتراکات تا حدی است که گویا جبران می‌گوید و سهراب می‌شنود و گویا جبران می‌نوشته و سهراب می‌خوانده است.

کتاب صوتی از جبران تا سهراب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

علاقه‌مندان به موضوعات فلسفی و عرفانی از شنیدن نسخه صوتی کتاب از جبران تا سهراب، لذت می‌برند. اگر از مطالعه اشعار جبران خلیل جبران و سهراب سپهری لذت می‌برید، شنیدن کتاب صوتی از جبران تا سهراب می‌تواند دید جدیدی به شما بدهد. 

درباره کریم فیضی

کریم فیضی در سال ۱۳۵۸ تبریز متولد شد. او در سال ۱۳۸۰ از دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد. اولین اثرش با نام عرفان شیعی را در ۱۷سالگی نوشت و در سال ۱۳۸۰ منتشر کرد که به سرعت نایاب شد و کمی بعد خودش نسخه اصلی آن را از بین برد. در سال ۱۳۸۵ از رشته‌ی فلسفه فارغ‌التحصیل می‌شود. کریم فیضی سال‌ها است که به تدریس و تحقیق مشغول است..از دیگر نوشته‌های کریم فیضی می‌توان به هوشنگ دوم (در گفتگو با هوشنگ مرادی کرمانی)، زندگی و بس، پنجره پیامبر (رمان)، از جبران تا سهراب، شعاع شمس، همزاد مسیح، سفری با سهراب و سیب زن سیب مرد اشاره کرد.

بخشی از کتاب صوتی از جبران تا سهراب

پیش از همه گفته‌ها و ناگفته‌ها، واقع این است که: جبران خلیل جبران و سهراب سپهری از یک نژادند، آنها با اینکه دور از همند، ولی به هم نزدیکند، دیرند و دور، ولی نزدیکند و همین جا، از دو اقلیمند، همه می‌دانند، ولی مبدا و مقصدی واحد دارند و از دو قبیله بر یک قبیله می‌شتابند؛ از«ادب» تا به «ابد»با هم می‌آغازند، با هم می‌روند با هم می رسند و به هم! خاستگاه و فرجامشان هم یک است و یکی: گویا، از یک شهر برخاسته باشند و زیر یک سنگ قبر آرمیده باشند

فهرست 

  • پیش گفتار
  • روی ماه خودت را ببوس
  • از ادب تا به ابد
  • در خلوت دو فکر یگانه
  • از تفاوت‌ها
  • فصل نخست: دو پیامبر یک ندا
  • فصل دوم: بر ساحل دو جهان بینی
  • فصل سوم: در میغات عیسی
  • فصل چهارم: تمرد روح کلمه ها


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۵۹۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۵۹۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۱,۵۰۰
تومان