دانلود کتاب صوتی زندگی و بس؛ استاد بهاءالدین خرمشاهی با صدای محمد حسن قائمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زندگی و بس؛ استاد بهاءالدین خرمشاهی اثر محمد حسن قائمی

دانلود و خرید کتاب صوتی زندگی و بس؛ استاد بهاءالدین خرمشاهی

معرفی کتاب صوتی زندگی و بس؛ استاد بهاءالدین خرمشاهی

کتاب صوتی زندگی و بس؛ استاد بهاءالدین خرمشاهی، گفتگوی کریم فیضی و استاد بهاءالدین خرمشاهی درباره‌ی زندگی و هدف‌های گوناگونی است که می‌توان برای آن تصور کرد.

کتاب صوتی زندگی و بس؛ استاد بهاءالدین خرمشاهی را با صدای محمدحسن قائمی می‌شنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی زندگی و بس؛ استاد بهاءالدین خرمشاهی

کریم فیضی در پی پاسخ دادن به این سوال مهم و بنیادین «زندگی چیست و چه هدفی را دنبال می‌کند؟»، با صاحب‌نظران در زمینه‌های مختلفی مانند فلسفه، هنر، ادبیات، سینما، علوم پزشکی و ... گفتگو کرده است. هر کدام از این بزرگان، نظر خاصی درباره‌ی زندگی داشته‌اند که آن را بیان کرده‌اند. در زندگی و بس؛ استاد بهاءالدین خرمشاهی، استاد خرمشاهی درباره‌ی زندگی صحبت کرده است. او درباره‌ی هدف‌هایی که زندگی می‌تواند دنبال کند سخن گفته است.

زندگی و بس؛ استاد بهاءالدین خرمشاهی دو بخش دارد. بخش اول شامل زندگینامه‌ای از استاد خرمشاهی است و بخش دوم مجموعه‌ی پرسش و پاسخ کریم فیضی و بهاءالدین خرمشاهی درباره‌ی زندگی و اهداف  آن است. 

کتاب صوتی زندگی و بس؛ استاد بهاءالدین خرمشاهی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی زندگی و بس؛ استاد بهاءالدین خرمشاهی برای دوست‌داران زبان و ادبیات فارسی جذاب است. 

درباره‌ی کریم فیضی

کریم فیضی در سال ۱۳۵۸ تبریز متولد شد. او در سال ۱۳۸۰ از دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد. اولین اثرش با نام عرفان شیعی را در ۱۷سالگی نوشت و در سال ۱۳۸۰ منتشر کرد که به سرعت نایاب شد و کمی بعد خودش نسخه اصلی آن را از بین برد. در سال ۱۳۸۵ از رشته‌ی فلسفه فارغ‌التحصیل می‌شود. از میان آثار او می‌توان به مجموعه‌ی زندگی و بس، صدها سال تنهایی و هوشنگ دوم (گفتگو با هوشنگ مرادی کرمانی)‌ اشاره کرد. کریم فیضی سال‌ها است که به تدریس و تحقیق مشغول است

جملاتی از کتاب صوتی زندگی و بس؛ استاد بهاءالدین خرمشاهی

 هدف زندگی، متعدد و گونه گون است. اکثریت انسان های متعارف به شرط آنکه عرف گرا (لائیک / سکولار) باشند همان است که چون جاودانگی آرزوی محال است، پس باید حداکثر رفاه ممکن را غایت قصوی دانست؛ یعنی حداکثر راحت و رفاه مادی و معنوی، و طبعا فرار از رنج ها یا کاستن از آنها، و از عوارض نظیر بیماری ها و پیری و ضعف و فتور تا حد ممکن پرهیز کردن یا به بهترین وجه با آنها کنار آمدن. سر جمع پاسخ اینان این است که هدف اعلای زندگی برابر است با تأمین / تحصیل حداکثر راحت و رفاه جسمی و روحی برای حداکثر مدت ممکن، برای حداکثر افراد.

فهرست

  • مقدمه
  • زندگی و بس
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۳۰۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۳۰۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۶,۰۰۰
۸,۰۰۰
۵۰%
تومان