دانلود کتاب صوتی چگونه سخنگوی خوبی باشیم با صدای فرهاد اتقیایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه سخنگوی خوبی باشیم اثر امیلی پست

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه سخنگوی خوبی باشیم

معرفی کتاب صوتی چگونه سخنگوی خوبی باشیم

کتاب صوتی چگونه سخنگوی خوبی باشیم، نوشته‌ی امیلی پست، درباره‌ی مهارت‌های صحبت می‌کند که می‌تواند ما را در تبدیل شدن به سخنران‌های حرفه‌ای، کمک کند.

نسخه صوتی کتاب چگونه سخنگوی خوبی باشیم را مریم تقدیسی به فارسی ترجمه کرده است و می‌توانید آن را با  صدای فرهاد اتقیایی بشنوید. 

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه سخنگوی خوبی باشیم

همه‌ی ما در زندگی‌مان افرادی را دیده‌ایم که می‌توانند بسیار خوب و تاثیرگذار صحبت کنند. ممکن است این افراد را در یک جلسه‌ی سخنرانی عمومی دیده باشیم یا در طی یک گفتگوی کوتاه و دوستانه متوجه موضوع شده باشیم. اما آیا می‌دانیم که افراد مختلف چگونه می‌توانند سخنگوی خوبی باشند؟ آیا شما هم از صحبت کردن جلوی جمع خجالت می‌کشید یا دست و پایتان را گم می‌کنید؟ ممکن است پیش خود فکر کنید که حرفتان نمی‌تواند تاثیر چندانی روی دیگران داشته باشد. در کتاب صوتی چگونه سخنگوی خوبی باشیم درمی‌یابیم که این فن، مهارتی اکتسابی است که به مرور زمان به دست می‌آید و اصولی هم دارد. اما این اصول ابتدایی چه چیزهایی هستند؟ 

کتاب صوتی چگونه سخنگوی خوبی باشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دوست دارید بتوانید تاثیرگذار صحبت کنید و یا در جمع‌های بزرگ از حرف زدن خجالت نکشید، کتاب صوتی چگونه سخنگوی خوبی باشیم را مطالعه کنید.

جملاتی از کتاب صوتی چگونه سخنگوی خوبی باشیم

سخنگوی خوب کسی است که ساده و صریح صحبت کند. ظرافت طبع و حساسیت به خرج دهد و به آنچه دیگران می‌گویند، توجه کند. این‌ها مهارت‌هایی اکتسابی هستند. سخنگوی خوب همچنین می‌داند کلمات ما و نحوه‌ی بیان ما می‌تواند باعث روشن کردن موضوع یا گیج شدن طرف مقابلمان شود. و یا باعث شود طرف مقابل احساس راحتی کند یا جبهه بگیرد. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۵ دقیقه

حجم

۲۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۵ دقیقه

حجم

۲۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۵۰۰
تومان