دانلود کتاب صوتی آداب کلی لباس پوشیدن با صدای فرهاد اتقیایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آداب کلی لباس پوشیدن اثر امیلی پست

دانلود و خرید کتاب صوتی آداب کلی لباس پوشیدن

معرفی کتاب صوتی آداب کلی لباس پوشیدن

کتاب صوتی آداب کلی لباس پوشیدن، اثر امیلی پست به بررسی نکات ریزی می‌پردازد که هر فردی برای داشتن ظاهری آراسته و سر و وضعی مرتب به دانستن آن نیاز دارد.

نسخه صوتی کتاب آداب کلی لباس پوشیدن را می‌توانید با ترجمه‌ی مریم تقدیسی و صدای جذاب فرهاد اتقیایی تهیه کنید. 

درباره‌ی کتاب صوتی آداب کلی لباس پوشیدن

آیا لباس پوشیدن هم آداب مخصوص به خود را دارد؟ بله، باید با آداب کلی لباس پوشیدن آشنا باشیم تا بتوانیم برای هر مناسبتی شایسته‌ی آن لباس بپوشیم. همه‌ی ما در برخوردی که با آدم‌ها داریم و به خصوص برخورد اول، توجهمان به لباسی که او پوشیده است جلب می‌شود. بسیاری اوقات افراد را بر اساس لباسی که پوشیده‌اند قضاوت می‌کنیم. گاهی ممکن است به خاطر لباس نامناسب دیگران احساس ناراحتی یا معذب بودن بکنیم. بهرحال هرچند قوانین خاصی برای چنین چیزی وجود ندارد اما یک سری قوانین کلی هست که دانستن آن‌ها به ما کمک می‌کند تا شایسته‌ی هر مناسبتی لباس بپوشیم. و بتوانیم نظر مثبت اطرافیان را به خود جلب کنیم.

کتاب صوتی آداب کلی لباس پوشیدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر به قوانین کلی لباس پوشیدن آگاه نیستید، اگر دوست دارید بتوانید در هر مناسبتی زیبا و آراسته حاضر شوید، کتاب صوتی آداب کلی لباس پوشیدن برای شما کتابی سودمند است.

جملاتی از کتاب صوتی آداب کلی لباس پوشیدن

آداب لباس پوشیدن و آراستگی، مستتلزم رعایت قوانینی محدود است. ولی مساله‌ی مهم‌تر این است که کاری کنیم مردم در تعاملاتشان، احساس راحتی کنند. سلیقه و شخصیت جای خود را دارد. ولی فرد با ملاحظه طوری لباس نمی‌پوشد که باعث خجالت یا معذب شدن دیگران شود. وقتی شما در جایی لباس مناسب می‌پوشید، در آن احساس راحتی و تعلق می‌کنید. دانستن این موضوع که در هر مناسبتی چه باید بپوشید، دشوار است. ولی اغلب قانونی در کار نیست و شما باید از شعور خود و میزان اطلاعاتی که درباره‌ی آن مناسبت دارید، برای لباس پوشیدن استفاده کنید. برای مثال اگر با جین به سینما بروید یا برای تئاتر لباس رسمی بپوشید، کار اشتباهی نکرده‌اید ولی وقتی برای شام به خانه‌ی یک دوست یا ناهار به خیریه دعوت می‌شوید، چه می‌پوشید؟

نظرات کاربران

نغمه
۱۳۹۹/۰۵/۲۴

بسیار کلی و کوتاه بود

زمان

۲۲ دقیقه

حجم

۲۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۲ دقیقه

حجم

۲۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۵۰۰
۲۵,۶۵۰
۱۰%
تومان