دانلود کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر احمد احمدی با صدای محمد حسن قائمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر احمد احمدی

کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر احمد احمدی، نوشته‌ی کریم فیضی به بررسی فلسفی زندگی و هدف هستی و حیات می‌پردازد. زندگی از فلسفه تا معنا نام این جلد از مجموعه‌ی زندگی و بس؛ دکتر احمد احمدی است. 

نسخه صوتی کتاب زندگی و بس؛ دکتر احمد احمدی را با صدای محمدحسن قائمی می‌شنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر احمد احمدی

زندگی می‌تواند معنای مختلفی برای افراد مختلف داشته باشد. اگر با نگاهی مادی و کمی سطحی به زندگی بنگریم، ممکن است زندگی خوب را صرفا در امکانات و رفاه و آسایش ببینیم. اما اگر عینک مادی‌گرایی را برداریم، زندگی می‌تواند بعد جدیدی از خودش را به ما نشان بدهد. این بعد جدید زندگی معنای تازه‌ای به آن می‌بخشد. معنایی که زندگی را از صرف وجود امکانات رفاهی بالاتر می‌آورد. در کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر احمد احمدی، زندگی از فلسفه تا معنا بررسی شده است. 

کتاب زندگی و بس؛ دکتر احمد احمدی دو بخش دارد. بخش اول شامل سرگذشت دکتر احمد احمدی است. بخش دوم کتاب گفتگوی کریم فیضی با دکتر احمدی درباره‌ی معنای زندگی و هدف آن با نگاهی فلسفی به موضوع است. 

کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر احمد احمدی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر دوست دارید با عقاید دکتر احمد احمدی درباره‌ی زندگی آشنا شوید، کتاب زندگی و بس؛ دکتر احمد احمدی را انتخاب کنید. زندگی و بس؛ دکتر احمد احمدی برای دوست‌داران فلسفه نیز کتابی خواندنی و مفید است. 

درباره‌ی کریم فیضی

کریم فیضی در سال ۱۳۵۸ تبریز متولد شد. او در سال ۱۳۸۰ از دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد. اولین اثرش با نام عرفان شیعی را در ۱۷سالگی نوشت و در سال ۱۳۸۰ منتشر کرد که به سرعت نایاب شد و کمی بعد خودش نسخه اصلی آن را از بین برد. در سال ۱۳۸۵ از رشته‌ی فلسفه فارغ‌التحصیل می‌شود. از میان آثار او می‌توان به مجموعه‌ی زندگی و بس، صدها سال تنهایی و هوشنگ دوم (گفتگو با هوشنگ مرادی کرمانی)‌ اشاره کرد. کریم فیضی سال‌ها است که به تدریس و تحقیق مشغول است.

جملاتی از کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر احمد احمدی

این‌ها هروقت هرچیزی خواستند می‌خرند و هیچ مشکلی ندارند. این یک معنا از زندگی است. اما همه‌ی آن به تن و لوازم تن برمی‌گردد. که برای عده‌ای معنای زندگی خوب است. 

نقطه مقابل این گروه چه کسانی یا چه معنایی از زندگی قرار دارد؟

در مقابل این گروه، کسانی هستند که گرفتارند و برای نان معمولی شان مشکل دارند. از این طیف بگیرید، تا آن طیف: آن طیف همه چیز را در اختیار دارد، ولی این طیف کمبودهایی دارد. اشخاص این طیف از صبح که بلند می‌شوند، باید به فکر این باشند که نان خود و خانواده‌شان را چگونه تأمین کنند. اگر آدم‌های ملاحظه کاری باشند، به کارهای آبرومندانه روی می‌آورند و اگر چنین هم نباشند، مجبورند از هر طریقی نانی در بیاورند. و در وقت ازدواج خود و یا فرزندان شان معمولا به جهت نداشتن پول، تن به فساد می‌دهند. به لحاظ مسکن خانه‌ای ندارند و مجبورند جایی را اجاره کنند و چاره‌ای جز خانه به دوشی و از اینجا به آنجا نقل مکان کردن ندارند.

فهرست

  • مقدمه
  • زندگی و بس

نظرات کاربران

nersisuse
۱۴۰۲/۰۳/۳۰

فصل مقدمه بسیار طولانی و از حوصله افراد عامی( غیرفیلسوف) خارجه. ولی فصل صحبتهای دکتر احمدی بینظیره و حتی به افرادی که در فلسفه سررشته ندارند هم توصیه میکنم حتما گوش بدن.

حسین تیموریان
۱۴۰۱/۰۷/۲۴

بسیار زیبا. خدایش بیامرزد

زمان

۴ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۳۵۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۳۵۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۷,۵۰۰
۸,۷۵۰
۵۰%
تومان