دانلود کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر سید مصطفی محقق داماد با صدای محمد حسن قائمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر سید مصطفی محقق داماد اثر محمد حسن قائمی

دانلود و خرید کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر سید مصطفی محقق داماد

معرفی کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر سید مصطفی محقق داماد

کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر سید مصطفی محقق داماد، اثر کریم فیضی، گفتگوی او با سید مصطفی محقق داماد درباره‌ی زندگی و مفهوم زندگی از منظر نگاه یک حقوقدان است. 

نسخه‌ی صوتی زندگی و بس؛ دکتر سید مصطفی محقق داماد با صدای محمدحسن قائمی در اختیارتان قرار دارد.

درباره‌ی کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر سید مصطفی محقق داماد

قوانینی بر زندگی حاکم است که به آن معنا می‌دهد. این قوانین ممکن است گاهی زندگی را برای ما ساده‌تر کنند یا در زمان مشکلات به کمکمان بیایند. شاید هم به نظرمان دست‌ و پاگیر باشند و نیازی به آن‌ها حس نکنیم. بهرحال اگر برخی از قوانین وجود نداشته باشند، زندگی ناممکن می‌شود. زندگی در سایه‌ی قانون خرد، نامی است که بر این جلد از مجموعه‌ی زندگی و بس؛ دکتر سید مصطفی محقق داماد گذاشته‌اند. این کتاب شامل گفتگوی کریم فیضی و سید مصطفی محقق داماد درباره‌ی زندگی، مفهوم زندگی و نگاه به زندگی از دریچه‌ی چشمان یک حقوقدان مجتهد است. 

زندگی و بس؛ دکتر سید مصطفی محقق داماد دو بخش دارد. بخش اول از زندگی سید مصطفی محقق داماد می‌گوید. بخش دوم شامل گفتگوی کریم فیضی با او درباره‌ی زندگی در سایه‌ی قانون خرد است.

کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر سید مصطفی محقق داماد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن نسخه صوتی زندگی و بس؛ دکتر سید مصطفی محقق داماد برای دوست‌داران علم حقوق و فقه تجربه‌ای عالی است. اگر دوست دارید با نظرات سید مصطفی محقق داماد درباره‌ی زندگی در سایه‌ی قانون خرد آشنا شوید، کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر سید مصطفی محقق داماد را انتخاب کنید.

درباره‌ی کریم فیضی

کریم فیضی در سال ۱۳۵۸ تبریز متولد شد. او در سال ۱۳۸۰ از دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد. اولین اثرش با نام عرفان شیعی را در ۱۷سالگی نوشت و در سال ۱۳۸۰ منتشر کرد که به سرعت نایاب شد و کمی بعد خودش نسخه اصلی آن را از بین برد. در سال ۱۳۸۵ از رشته‌ی فلسفه فارغ‌التحصیل می‌شود. از میان آثار او می‌توان به مجموعه‌ی زندگی و بس، صدها سال تنهایی و هوشنگ دوم (گفتگو با هوشنگ مرادی کرمانی)‌ اشاره کرد. کریم فیضی سال‌ها است که به تدریس و تحقیق مشغول است.

جملاتی از کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر سید مصطفی محقق داماد

آیا در کنار تحصیلات حوزوی و دانشگاهی تحصیلات فلسفی هم داشتید؟

قبل از اینکه به این سؤال پاسخ بدهم، باید اشاره کنم که به عنوان کسی که تحصیلات رسمی حقوق دارد و استاد پایه ۱۹ دانشکده حقوق هستم، یکی از خطرها و آفاتی که از نظر من رشته حقوق را تهدید می‌کند این است که متأسفانه این رشته از فلسفه جدا شده است. آفتی هم که برای فلسفه مشاهده می‌کنم این است که اصطلاحات علم اصول فقه در آن نیست. علم اصول فقه در حقیقت رشته حقوق اسلامی است. اهل فلسفه اگر از علم اصول اطلاع نداشته باشند، بی تردید دانشی بزرگ از دانش‌های اسلامی را از دست داده و محروم شده‌اند. ما باید به سنت قبلی خودمان برگردیم که معقول و منقول در کنار هم بودند و هرگز تنها به علوم معقول بدون علوم منقول و تنها به علوم منقول بدون علوم معقول اکتفا نمی‌شد.

و اخیرا در بزرگداشت استاد فتح‌الله مجتبایی که سخنران آن من بودم، در آن مجلس به این نکته اشاره کردم که ما در عمرمان این را تجربه کردیم و بزرگانی از اهل حکمت و اصحاب فلسفه را دیدیم که اینک در فقدان آنها ماتم داریم و کسی را جایگزین آنها نمی‌بینیم.

فهرست 

  • مقدمه
  • زندگی و بس
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۳۳ دقیقه

حجم

۲۹۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۳۳ دقیقه

حجم

۲۹۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۶,۵۰۰
تومان