دانلود کتاب صوتی زندگی و بس؛ منوچهر صدوقی سٌها با صدای محمد حسن قائمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی زندگی و بس؛ منوچهر صدوقی سٌها

کتاب صوتی زندگی و بس؛ منوچهر صدوقی سٌها، گفتگوی خواندنی کریم فیضی با منوچهر صدوقی سها درباره‌ی حیات و زندگی و توضیح بینش عرفانی و فلسفی او به زندگی است. 

نسخه صوتی زندگی و بس؛ منوچهر صدوقی سٌها را با صدای محمدحسن قائمی می‌شنویم. 

درباره‌ی کتاب صوتی زندگی و بس؛ منوچهر صدوقی سٌها

حیات چیست؟ حیات چگونه به وجود می‌آید و شکل می‌گیرد؟ آیا حیات ما به اتمام می‌رسد؟ اگر این‌ها سوالاتی است که ذهن شما را هم درگیر کرده است، کتاب صوتی زندگی و بس؛ منوچهر صدوقی سٌها پاسخی به پرسش‌های شما می‌دهد. منوچهر صدوقی سٌها که در علوم فلسفه و عرفان، تحصیلات و مطالعاتی داشته است، پاسخ این سوالات را از دیدگاه عرفانی و فلسفی مطرح می‌کند. کتاب صوتی زندگی و بس؛ منوچهر صدوقی سٌها در حقیقت چکیده‌ی دیدگاه و بینش او نسبت به مقوله‌ی پیچیده‌ی زندگیاست.

کتاب صوتی زندگی و بس؛ منوچهر صدوقی سٌها دو بخش دارد. در بخش اول با زندگی منوچهر صدوقی سها آشنا می‌شویم و در بخش دوم گفتگوی کریم فیضی با او درباره‌ی زندگی را می‌خوانیم. نامی که برای این جلد از مجموعه‌ی زندگی و بس؛ منوچهر صدوقی سٌها در نظر گرفته‌اند، حیات؛ تامل در ریشه‌ها و مبانی است.

کتاب صوتی زندگی و بس؛ منوچهر صدوقی سٌها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی زندگی و بس؛ منوچهر صدوقی سٌها برای افرادی که دوست دارند با افکار و عقاید منوچهر صدوقی سها درباره‌ی حیات و زندگی آشنا شوند، کتابی جذاب است. زندگی و بس؛ منوچهر صدوقی سٌها به دوست‌داران عرفان و فلسفه نیز پیشنهاد می‌شود.

درباره‌ی کریم فیضی

کریم فیضی در سال ۱۳۵۸ تبریز متولد شد. او در سال ۱۳۸۰ از دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد. اولین اثرش با نام عرفان شیعی را در ۱۷سالگی نوشت و در سال ۱۳۸۰ منتشر کرد که به سرعت نایاب شد و کمی بعد خودش نسخه اصلی آن را از بین برد. در سال ۱۳۸۵ از رشته‌ی فلسفه فارغ‌التحصیل می‌شود. از میان آثار او می‌توان به مجموعه‌ی زندگی و بس، صدها سال تنهایی و هوشنگ دوم (گفتگو با هوشنگ مرادی کرمانی)‌ اشاره کرد. کریم فیضی سال‌ها است که به تدریس و تحقیق مشغول است.

جملاتی از کتاب صوتی زندگی و بس؛ منوچهر صدوقی سٌها

مرگ معنایی ندارد. برای اینکه هوالحی. هرچه که هست، ظهور صفات اوست. در آن‌جا بازهم نمی‌توان حیات را تعریف کرد. چون ضد ندارد. در منظر عرفانی اولا چیزی جز حیات وجود ندارد. ثانیا اگر بخواهید این مطلب عرفانی را به زبان فلسفی تعبیر کنید، باز هم نمی‌توانید، چون ضد ندارد. یک جاهایی حیات مثل علم است.

آیا در ساحت عرفانی می‌توان فهمید زندگی برای چیست؟

در آنجا «برای» معنی ندارد. ثنویت و غایت در آنجا نیست و هیچ معنایی نمی‌دهد. آنجا جای جا نیست.

در آنجا زندگی چه می‌شود؟

هیچ چیزی نمی‌شود. هرچه هست فعلیت است.

این فعلیت خودش چیست؟

دوست و بس 

فهرست

  • مقدمه
  • زندگی و بس
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۴۳۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۴۳۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان