دانلود کتاب صوتی زندگی و بس؛ آیت‌الله سیدحسن مصطفوی با صدای محمد حسن قائمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زندگی و بس؛ آیت‌الله سیدحسن مصطفوی اثر محمد حسن قائمی

دانلود و خرید کتاب صوتی زندگی و بس؛ آیت‌الله سیدحسن مصطفوی

معرفی کتاب صوتی زندگی و بس؛ آیت‌الله سیدحسن مصطفوی

کتاب صوتی زندگی و بس؛ آیت‌الله سیدحسن مصطفوی، زندگی به روایت فلسفه و حکومت اسلامی را از دیدگاه سیدحسن مصطفوی برایمان بازگو می‌کند. 

زندگی و بس؛ آیت‌الله سیدحسن مصطفوی اثر کریم فیضی است. نسخه صوتی آن را می‌توانید با صدای محمدحسن قائمی بشنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی زندگی و بس؛ آیت‌الله سیدحسن مصطفوی

زندگی را می‌توان از ابعاد و جنبه‌های گوناگون متفاوتی بررسی کرد. گاه می‌توان نگاهی کاملا مادی به زندگی داشت و گاهی می‌توان زتذگی را از منظر معنوی و روحانی نگاه کرد. گاهی از منظر فیزیک و ماده به زندگی می‌نگریم و گاهی باید به ابعاد فلسفی آن توجه کنیم. زندگی به روایت فلسفه و حکومت اسلامی چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟ کریم فیضی در گفتگو با آیت‌الله سیدحسن مصطفوی به بررسی زندگی از این جنبه پرداخته است. 

کتاب صوتی زندگی و بس؛ آیت‌الله سیدحسن مصطفوی دو بخش دارد. بخش اول کتاب سرگذشت آیت‌الله سیدحسن مصطفوی را می‌شنویم و در بخش دوم با دیدگاهی که او نسبت به زندگی دارد و عقایدش در قالب فلسفه و حکومت اسلامی آشنا می‌شویم.

کتاب صوتی زندگی و بس؛ آیت‌الله سیدحسن مصطفوی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دوست دارید درباره‌ی عقاید آیت‌الله سیدحسن مصطفوی نسبت به زندگی آگاه شوید، کتاب صوتی زندگی و بس؛ آیت‌الله سیدحسن مصطفوی را انتخاب کنید.

درباره‌ی کریم فیضی

کریم فیضی در سال ۱۳۵۸ تبریز متولد شد. او در سال ۱۳۸۰ از دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد. اولین اثرش با نام عرفان شیعی را در ۱۷سالگی نوشت و در سال ۱۳۸۰ منتشر کرد که به سرعت نایاب شد و کمی بعد خودش نسخه اصلی آن را از بین برد. در سال ۱۳۸۵ از رشته‌ی فلسفه فارغ‌التحصیل می‌شود. از میان آثار او می‌توان به مجموعه‌ی زندگی و بس، صدها سال تنهایی و هوشنگ دوم (گفتگو با هوشنگ مرادی کرمانی)‌ اشاره کرد. کریم فیضی سال‌ها است که به تدریس و تحقیق مشغول است.

جملاتی از کتاب صوتی زندگی و بس؛ آیت‌الله سیدحسن مصطفوی

خاصیت ادراک عقلی این است که صورت نه مقید به ماده است . هر چه شد - و نه مقید به صورت است. نوع انسان، مقید به ماده نیست؛ نه مقید به زمان است و نه مقید به مکان و نه وضع دارد، یعنی چگونگی اعضاء. اگر هم دارند، همه کلی است، به هر صورت و هر صورتی که شد. در مجموع این ادراک، ادراک حصولی است. در فلسفه غرب تنها روی ادراکات حصولی کار میکنند و علوم تجربی نیز روی علوم تجربی بنا شده است و تمام کارها و آزمایش ها هم بر این اساس است. همین آزمایش ها براساس ادراک حصولی است، مثل اینکه دارویی را چند مرتبه روی یک حیوان آزمایش میکنند و بعد نتیجه می گیرند.

فهرست 

  • مقدمه
  • زندگی و بس
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۳۷۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۳۷۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان