دانلود کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر مهدی گلشنی با صدای محمد حسن قائمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر مهدی گلشنی

کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر مهدی گلشنی، نوشته‌ی کریم فیضی از مجموعه‌ی زندگی و بس است. در زندگی و بس؛ دکتر مهدی گلشنی با نگاه دکتر مهدی گلشنی به زندگی آشنا می‌شویم.

نسخه صوتی کتاب زندگی و بس؛ دکتر مهدی گلشنی با صدای محمدحسن قائمی در اختیار شما قرار دارد. 

درباره‌ی کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر مهدی گلشنی

نگاه کردن به دنیا، زندگی و هدف آن همیشه از دیدگاه عرفا و فلاسفه بررسی شده است. اما نگاه کردن به این موضوع از منظر فیزیک و متافیزیک نگاهی جدید است. شاید بینشی که از این طریق به دست می‌آوریم، بینشی متفاوت از آن چیزی باشد که تا به امروز می‌شناخته‌ایم. اما اگر دوست داریم که با زندگی آشنا شویم و آن را از ابعاد و جنبه‌های متفاوت مورد بررسی و موشکافی قرار بدهیم، این نوع نگاه هم می‌تواند جالب باشد. کتاب زندگی و بس؛ دکتر مهدی گلشنی که نگرش دکتر مهدی گلشنی به زندگی و هدف نهایی آن است، از دیدگاه فیزیکی به موضوع نگاه می‌کند.

کتاب زندگی و بس؛ دکتر مهدی گلشنی دو بخش دارد. در بخش اول با زندگینامه‌ی دکتر مهدی گلشنی که از چهره‌های برتر علم فیزیک است آشنا می‌شویم. بخش دوم کتاب زندگی و بس؛ دکتر مهدی گلشنی با نام زندگی از فیزیک تا متافیزیک بینش او نسبت به زندگی است.  

کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر مهدی گلشنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر مهدی گلشنی برای دوست‌داران و علاقه‌مندان به علم فیزیک کتابی جذاب است. اگر دوست دارید با نگاه یک فیزیکدان به زندگی آشنا شوید، کتاب زندگی و بس؛ دکتر مهدی گلشنی را بخوانید. 

درباره‌ی کریم فیضی 

کریم فیضی در سال ۱۳۵۸ تبریز متولد شد. او در سال ۱۳۸۰ از دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد. اولین اثرش با نام عرفان شیعی را در ۱۷سالگی نوشت و در سال ۱۳۸۰ منتشر کرد که به سرعت نایاب شد و کمی بعد خودش نسخه اصلی آن را از بین برد. در سال ۱۳۸۵ از رشته‌ی فلسفه فارغ‌التحصیل می‌شود. از میان آثار او می‌توان به مجموعه‌ی زندگی و بس، صدها سال تنهایی و هوشنگ دوم (گفتگو با هوشنگ مرادی کرمانی)‌ اشاره کرد. کریم فیضی سال‌ها است که به تدریس و تحقیق مشغول است.

جملاتی از کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر مهدی گلشنی

اگر زندگی را به مثابه یک مجهول تلقی کنیم، ره‌حل این مجهول در کجاست؟

این بستگی دارد به اینکه شما به چه چیزی اعتقاد داشته باشید؛ اگر شما اعتقاد داشته باشید، ممکن است راه‌هایی وجود داشته باشد که ما بتوانیم، اطلاعاتی درباره‌ی دنیا، جهان، خلقت و... پیدا کنیم که متدینین به ادیان معمولا چنین فرضی می‌کنند. آن وقت در بعضی جهات شما در واقع می‌توانید از آن اطلاعات استمداد بکنید. اینکه جهان هدف دارد، در اصل یک ادعای عام است. ما با چند آزمایش نمی‌توانیم اثبات کنیم جهان هدف دارد. حداکثر این است که یک سلسله کارها را از یک عده مشاهده می‌کنیم که با هدف انجام می‌دهند. یک‌سری کارها هم هست که اصلا نمی‌توانید توجیه کنید چرا در طبیعت صورت می‌گیرد و انجام می‌شود. بنابراین صرف ملاحظه‌ی معمولی کفایت نمی‌کند. 

فهرست

  • مقدمه
  • زندگی و بس
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۳۲۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۳۲۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۷,۰۰۰
۸,۵۰۰
۵۰%
تومان