دانلود کتاب صوتی هیچ یک از آنها باز نمی‌گردد با صدای اعظم حبیبی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هیچ یک از آنها باز نمی‌گردد اثر آلبا  دِ سِس‌ پِدِس

دانلود و خرید کتاب صوتی هیچ یک از آنها باز نمی‌گردد

گوینده:اعظم حبیبی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی هیچ یک از آنها باز نمی‌گردد

هیچ یک از آن‌ها باز نمی‌گردد نوشته آلبا دِسس پِدِس، نویسنده ایتالیایی کوبایی‌تبار است. این اثر روایتگر سرگذشت زندگی دختران جوانی است که به دنبال یافتن زندگی بهتر و سرشار از عشق و امید پانسیون را ترک می‌کنند.

درباره کتاب هیچ یک از آنها باز نمی‌گردد

داستان درباره دختران جوانی است که در زمان جنگ داخلی اسپانیا و آغاز جنگ جهانی دوم، هرکدام به امیدی برای تحصیل در یک شبانه‌روزی در شهر رم جمع شده‌ند. وحشت از جنگ نابهنگام در تمام خطوط این کتاب موج می‌زند و همین ترس از فاشیسم نازی بر جذابیت داستان می‌افزاید.

شنیدن کتاب هیچ یک از آنها بازنمی‌گردد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به خواندن رمان های خارجی را به شنیدن این اثر دعوت می‌کنیم

بخشی از کتاب هیچ یک از آن‌ها باز نمی‌گردد

چرا این قدر عجله داری؟ تو هنوز بیست سال هم نداری. ـ به خاطر سنم نیست. من، دختر فقیری هستم و مسئولیت مادرم نیز به دوش من است. نمی‌توانم او را ترک کنم و با این وضع فعلی هم چه کسی مرا می‌گیرد؟ هیچ کس. دخترانی که در طفولیت همبازی‌ام بودند همه دارند ازدواج می‌کنند، بقیه نامزد می‌کنند... به دیدنم می‌آیند و همه با لحنی پیروزمندانه این چیزها را برایم تعریف می‌کنند و در همان حال، با تبسمی به روی لب به من خیره می‌شوند انگار می‌خواهند بگویند: و تو هنوز در خانه مانده‌ای؟ و بعد اگر هم در باره ازدواج یا نامزدی خودشان حرفی نزنند می‌آیند و به من در باره سایر دوستان یا اقوام می‌گویند: «راستی می‌دانی فلانی هم ازدواج کرد. نمی‌دانی چه جشن عروسی گرفته بودند! » شاید هم این چیزها را از خودشان درمی‌آورند یا مبالغه می‌کنند. و من، میخکوب در این جا. نمی‌دانی محیط این خانه چه چیزی است. آن دو تا برادر مدام سیگار برگ می‌کشند که هوا را خفه می‌کند. و ما دو نفر که مدام آشپزی می‌کنیم. سر میز از آن‌ها پذیرایی می‌کنیم، ظرف می‌شوریم. صبح، وقتی از خواب بیدار می‌شوند، بوی شرابی که شب قبل در میکده نوشیده‌اند فضای اتاق را آکنده کرده است و بعد از خانه خارج می‌شوند و ما باید رختخوابشان را جمع کنیم، مرتب کنیم، لباس آن‌ها را بشوریم، به کارهای خانه برسیم... راستی شنیدی که لیندا هم دارد عروسی می‌کند؟

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد