دانلود کتاب صوتی رسیدن به استقلال مالی با صدای مهبد قناعت‌پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رسیدن به استقلال مالی اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی رسیدن به استقلال مالی

معرفی کتاب صوتی رسیدن به استقلال مالی

کتاب صوتی رسیدن به استقلال مالی نوشته برایان تریسی که با ترجمه محسن واعظی و صدای مهبد قناعت‌پیشه منتشر شده است به این می‌پردازد که یک فرد در ابتدای مسیر تلاش برای استقلال چگونه باید قدم بردارد.

درباره کتاب صوتی رسیدن به استقلال مالی

نویسنده در کتاب رسیدن به استقلال مالی می‌گوید خیلی از مردم نمی‌دانند که در بهترین دوران تاریخ برای کار کردن و پول درآوردن متولد شده‌ایم. هیچ‌گاه در تاریخ بشری انسان‌هایی با این اندازه تفاوت و جایگاه‌های مختلف نتوانسته‌اند ثروت داشته باشند پس اگر شنونده این کتاب هستید یعنی فرصت موفقیت شما از دیگران بیشتر است چون اهل مطالعه‌اید. در گذشته همیشه ثروت در اختیار گروهی محدود و خاص قرار داشته است، و سایر افراد جامعه امکان دسترسی به آن را نداشتند.

این مزیت فوق العاده باعث میشود جزو بهترین ها باشید.و به خوبی می دانید، که به ندرت میشود کسی را یافت که این واقعیت ها و این تکنیک های موثر را بداند. حال اینکه از این برتری و مزیت چطور استفاده کنید بستگی به خودتان دارد.برای خودتان هدف تعیین کنید.

با عمل به این قوانین این کتاب باهوش‌تر، حسابگرتر، منطقی‌تر و واقع‌بین‌تر خواهید شد و در کارهایتان و روش‌های رسیدن به استقلال مالی بسیار موفق خواهید شد.

شنیدن کتاب صوتی رسیدن به استقلال مالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنم

این کتاب برای کسانی که در ابتدای راه استقلال و رشد هستند مناسب است چون به آن‌ها کمک می‌کند از اولین قدم عاقلانه تصمیم بگیرند.

درباره برایان تریسی نویسنده کتاب صوتی رسیدن به استقلال مالی

«برایان تریسی» نویسنده و سخنران انگیزشی در زمینه بهبود مهارت‌های حرفه‌ای و خودیاری، در ۵ ژانویه ۱۹۴۴ در شارلوت‌تاون کانادا و در یک خانواده فقیر به دنیا آمد. پدرش کار دائمی نداشت و نمی‌توانست هزینه‌های جاری زندگی را به آسانی تامین کند. به همین دلیل برایان و سه برادرش با کمک نهادهای خیریه تحصیل کردند و او همیشه تلخی فقر را در زندگی خود حس می‌کرد. برایان تریسی خیلی زود مجبور به ترک مدرسه شد تا به کارهای سخت و فیزیکی کم‌درآمد بپردازد. تا اینکه در دهه ۲۰ سالگی خود، سفرهایش به سرتاسر جهان را آغاز کرد. او با خودرواش از کانادا به آمریکا و سپس با کشتی به انگلیس رفت. فرانسه و اسپانیا و پس از آن آفریقا مقصدهای بعدی او بودند. تریسی مدتی در آفریقای جنوبی کار کرد و در رشته کاراته، کمربند سیاه گرفت. تریسی ۲ سال را در ژوهانسبورگ سپری کرد و سفرهایش را به سوی خاورمیانه و شرق آسیا ادامه داد.

تریسی در این سال‌ها با شعار «مطالعه کن، گوش کن و پیوسته بیاموز و رشد کن» به موفقیت‌های زیادی دست یافت. تریسی می‌گوید: «هیچگاه اجازه ندهید خودروی شما حرکت کند بدون اینکه در طی آن چیزی بیاموزید. هر کتاب یا همایشی، به صورت صوتی در دسترس شماست!»

نخستین شغل پس از این سفرها، فروشندگی بود. تریسی درباره مهارت‌های فروش مطالعه و تحقیق کرد و در طول چندین سال کار جدی و مطالعه فرایندهای مرتبط با فروش، در چندین شرکت بزرگ، تجارب خود در زمینه‌های مدیریت و فروش را گردآوری و تدوین کرد. او آموخته‌هایش را ساماندهی و یک ساختار مشاوره‌ای را بر اساس آن پایه‌ریزی کرد.

تریسی یکی از افراد موفق در زمینه مشاوره مدیریتی و توسعه نیروی انسانی است و شرکتی بین‌المللی به نام خودش را راه‌اندازی کرده است. برایان تریسی در کشورهای گوناگون و شرکت‌های مطرح جهان، برنامه‌های مشاوره‌ای و آموزشی برگزار می‌کند. کتاب‌های برایان تریسی، توسط ناشران متعددی به زبان فارسی ترجمه شده است و او را تبدیل به نویسنده‌ای شناخته‌شده در ایران کرده است.



معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵۰ دقیقه

حجم

۴۶٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۰ دقیقه

حجم

۴۶٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان