دانلود کتاب صوتی جوان و ثروتمند بازنشسته شوید با صدای مهبد قناعت‌پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جوان و ثروتمند بازنشسته شوید اثر رابرت کیوساکی

دانلود و خرید کتاب صوتی جوان و ثروتمند بازنشسته شوید

معرفی کتاب صوتی جوان و ثروتمند بازنشسته شوید

کتاب صوتی جوان و ثروتمند بازنشسته شوید اثری از رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب مشهور پدر پولدار پدر بی پول و یکی از اساتید حوزه سرمایه‌گذاری است. او در این کتاب دیدگاه‌های اقتصادی را با شما درمیان می‌گذارد که به ثروتمند شدنتان آنهم در اوج جوانی کمک می‌کند.

تیم ترجمه رادیو مثبت این اثر را به فارسی برگردانده و با صدای مهبد قناعت پیشه منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی جوان و ثروتمند بازنشسته شوید

رابرت کیوساکی در حوزه اقتصاد فردی کارآفرینی موفق‌ است. او در این کتاب به این موضوع که چگونه می‌توانیم با استفاده از سرمایه‌گذاری‌ به‌صورت هوشمندانه در زمینه‌های مختلف سرنوشت مالی‌مان را در دست بگیریم و در زمان بازنشستگی با آرامش از زندگی خود لذت ببریم، می‌پردازد.

او در این کتاب به ما می‌آموزد چگونه با استفاده از اهرم طلایی و روش استفاده از آن به ثروت برسیم. او تمامی این نکات و اهرم‌ها را در یک کتاب معرفی کرده است، این اهرم‌ها هر کدام معنی و هدف جداگانه‌ای دارند و می‌توانند ما را به مسیر موفقیت هدایت کنند. به عقیده رابرت کیوساکی این اهرم‌ها عاملی هستند که بعضی از افراد را به پول و ثروت و بعضی دیگر از افراد را به فقر می رساند.

اندیشه و رویای هر كسی است كه بتواند در سنین جوانی آنقدر ثروتمند شود كه خودش زمان بازنشستگی‌ اش را تعیین کند، به گونه‌ ای كه بداند به قدری پول دارد كه قادر است یک عمر بدون دغدغه مالی زندگی كند.

در کتاب جوان و ثروتمند بازنشسته شوید، رابرت كیوساكی، به عنوان یک معلم مسائل اقتصادی با نگرشی عملی به ما یاد می‌دهد كه چگونه با برنامه‌ریزی پولی، نه تنها به ثروت برسیم بلكه بتوانیم آزادانه درمورد سن بازنشستگی‌مان تصمیم بگیریم. نویسنده با تكیه و کمک به تجربه‌های خودش به ما نشان می‌دهد که با سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف مانند املاک و سهام اختیار مالی‌مان را به‌دست بگیریم. خود نویسنده در سن چهل و نه سالگی بازنشسته شده است، خوبی بازنشستگی در جوانی، این است وقت آزاد زیادی داریم و می‌توانیم ثروتمند شویم. کتاب جوان و پولدار بازنشسته شوید اصول ساده اما راهبردی را به ما می آموزد تا با رعایت آنها ثروتمند شویم

چرا باید کتاب جوان و پولدار بازنشسته شوید را مطالعه کنیم؟

ما در این کتاب یاد می‌گیریم چگونه از اهرم‌های مختلف برای پولدار شدن استفاده کنیم و متوجه می‌شویم چرا عده‌ای پولدار می‌شوند و دیگران، نه؟ این کتاب به ما کمک می‌کند یاد بگیریم چطور برای حقیقت جدید مالی‌مان برنامه‌ریزی کنیم تا بتوانیم جوان و پولدار بازنشسته شویم.

خواندن این کتاب را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

اگر شما جزو کسانی هستید که کار کارمندی و سخت را دوست ندارید و رویایی بزرگتر از پشت میز نشستن دارید برای پولدار شدن عجله می‌کنید این کتاب برای شما نوشته شده است.

درباره رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی در سال ۱۹۴۷ در هاوایی به‌دنیا آمد. او اقتصاددان، سرمایه‌‌گذار و نویسنده‌ی ژاپنی-آمریکایی است و در خانواده‌ای تحصیل کرده و مرفه بزرگ شد. کیوساکی بعد از تمام کردن مقطع دبیرستان برای ادامه تحصیل به نیویورک رفت و با عنوان افسری در سال 1969 در مقطع کارشناسی فارغ‌ التحصیل شد. رابرت کیوساکی در سال ۱۹۹۴ با کیم کیوساکی ازدواج کرد.

او پس از تمام کردن دوره دانشگاه برای مدتی به ارتش رفت. او برای مدت کوتاهی در ارتش آمریکا خدمت کرد. او در سال 1977 بعد از تمام شدن جنگ آمریکا و ویتنام تصمیم گرفت از ارتش جدا شود و کسب و کار خودش را راه‌اندازی کند. تولید کیف پول مردانه اولین تجربه‌ی رابرت کیوساکی در این زمینه بود. اگرچه در ابتدا فروش چشم‌گیری نداشت اما پس از چندی، شرکت او معروف شد و سود چند میلیون دلاری را تجربه کرد. اگرچه محصولات شرکت کیوساکی بسیار مورد توجه مجلات مطرح مانند ساکسز مگزین قرار گرفت، اما در نهایت این شرکت ورشکسته شد.

نویسنده‌ی کتاب پرفروش جوان و پولدار بازنشسته شوید، بعد از اولین تجربه‌ی شکست خود تصمیم گرفت شانس خودش را این بار در تجارت خرده فروشی امتحان کند. او در دومین شرکت خود به تجارت پوشاک مشغول بود. اما تلاش‌های او باز نتیجه‌ای در بر نداشت و او برای بار دوم ورشکست شد.

درباره مهبد قناعت پیشه

مهبد قناعت‌ پیشه، گوینده، دوبلور و بازیگر، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ متولد شد. در رشته دامپزشکی تحصیل کرد و در دوره‌های صداسازی آواز سنتی کویندگی و دوبله شرکت کرده است. او در رادیو ایران و رادیو صبا به همکاری مشغول است. برای بسیاری از برنامه‌های تلویزیون گویندگی می‌کند.

مهبد قناعت پیشه علاوه بر این فعالیت‌ها، در صداپیشگی تیزر برای شرکت‌های مختلف نیز حضور داشته است و کتاب‌های صوتی بسیاری نیز با صدای او منتشر شده‌اند.

فهرست کتاب جوان و پولدار بازنشسته شوید

خش 1: اهرم ذهن شما

بخش 2: اهرم برنامه‌ریزی

بخش 3: اهرم رفتار شما

بخش 4: اهرم اولین گام

بخش‌هایی از کتاب جوان و پولدار بازنشسته شوید

پدر بی‌پولم اغلب به من توصیه می‌کرد: "به مدرسه برو. خوب درس بخوان. نمرات خوب بگیر ‌تا بتوانی شغل خوبی پیدا کنی. سخت کار کن و پولهایت را پس‌انداز کن. او همچنین جملات بسیار مهم و مشهوری را همیشه به من گوشزد می‌کرد: "نه قرض بگیر و نه قرض بده. پس‌انداز تو بخشی از درآمد تو خواهد بود. یا اینکه اگر توانایی پرداخت هزینه‌ای را نداری، هرگز به آن فکر نکن. همیشه پول نقدت را پس‌انداز کن."

پدر بی‌پولم اگر خودش به توصیه‌هایی که به من می‌داد گوش می‌داد زندگی بهتری داشت. اما او نیز همانند بسیاری از مردم تصور می‌کرد هر آنچه که خودش فکر می‌کند و یا می‌گوید حقیقت محض است. در حالی که همه دروغ و یا توهمی بیش نبودند. او برای خرید خانه و اتومبیلش از این و آن پول قرض می‌گرفت و هرگز در سرمایه‌گذاری‌ها شرکت نمی‌کرد و همیشه می‌گفت: سرمایه‌گذاری خطرناک است و بهتر است به جای آن پول خود را پس‌انداز کند. هرگاه که او در شرایط سخت و دشوار قرار می‌گرفت از پس‌انداز خود خرج می‌کرد. او دقیقاً برای کارهایی از دیگران پول قرض می‌گرفت که به شدت او را فقیر و نیازمند می‌کردند اما در مقابل برای کارهایی که برای او سودآور بودند هیچ واکنشی از خود نشان نمی‌داد. همین مسئله بسیار کوچک شرایط زندگی او را به کلی تغییر داده بود. از این رو او قادر نبود حتی ‌تا سن شصت و پنج سالگی بازنشسته شود. حتی او مجبور بود در روزهایی که بیماری سرطانش شدت یافته بود سخت کار کند و زحمت بکشد. او شبانه‌روز سخت کار می‌کرد و در شش ماه آخر زندگی‌اش از سرطان رنج می‌برد.

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظرات کاربران

sadegh
۱۴۰۲/۱۲/۲۹

عالی

کاربر ۶۸۵۷۴۶۶
۱۴۰۲/۰۴/۱۵

بسیارعالی بود

میرمحمودسیدصدیق
۱۴۰۱/۰۳/۳۱

کیوساکی در این کتاب یاد میدهد که چگونه می‌توان قبل از پیری به ثروتی رسید که نیاز به کار نباشد و در ادامه زندگی به اهداف دیگر متمرکز شد

زمان

۱ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۶۸٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۶۸٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان