دانلود کتاب صوتی قدرت درونتان را آزاد کنید با صدای غلامرضا صادقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت درونتان را آزاد کنید اثر آنتونی رابینز

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت درونتان را آزاد کنید

انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قدرت درونتان را آزاد کنید

کتاب صوتی قدرت درونتان را آزاد کنید نوشته آنتونی رابینز است این کتاب که با ترجمه فریبا سبزچمنی و صدای غلامرضا صادقی منتشر شده است به شما فرمولی برای رسیدن به بالاترین حدِ عملکرد یاد می‌دهد.

درباره کتاب قدرت درونتان را آزاد کنید

مغزِ انسان ۲ میلیون سال قدمت دارد و برای این طراحی نشده که شما را خوشحال نگه دارد، بلکه مغز برای این طراحی شده که شما را نجات بدهد و برای همین است که مغز همیشه دنبالِ یک مشکل می‌گردد.

جوینده عاقبت یابنده است و شما دنبالِ هرچیزی بگردید؛ آن را پیدا می‌کنید. این یکی از حقایقِ زندگی است. چه چیز و یا احساسی باعث می‌شود که ما اهداف‌مان را پیگیری نکنیم؟ قطعاً ترس.

امروزه ما در دنیایی به شدت پیچیده و پر استرس زندگی می‌کنیم و انتظارات یکی از بزرگترین مواردی است که حال ما را خراب می‌کند. پس انتظارات‌تان را با قدردانی جایگزین کنید تا تمامِ زندگی شما تغییر کند؛ چون وقتی چیزی را که انتظار دارید، اتفاق نیافتد، حال شما بد می‌شود.

ما باید از مغز و قلب در کنار هم استفاده کنیم تا احاس خوبی داشته باشیم و برای این کار باید انتظارات خود را از دیگران کم کنیم به جای آن حس قدردانی خود را افزایش دهیم.

هیچ مشکلی نیست که نتوانید حلش کنید؛ چون هر مشکلی که داریم توسطِ خودمان ساخته شده. است و هر مشکلی که خودمان ساخته باشیم را می‌توانیم حل کنیم. پس باید یاد بگیرید که چطور الگوهای قدیمی خودتان را از بین ببرید و الگوهای جدیدی جایگزین آنها کنید.

داستان و دید خود را در زندگی تغییر دهید و اقدام کنید، در این صورت حال‌تان تغییر می‌کند و می‌توانید زندگی خود را تغییر دهید.

شنیدن کتاب قدرت درونتان را آزاد کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به دنبال موفقیت هستید شنیدن این کتاب را از دست ندهید.

درباره آنتونی رابینز

آنتونی رابینز نویسنده، سخنران، مربی و بازیگر آمریکایی است. او که یکی از مشهورترین نویسندگان و سخنرانان انگیزشی در جهان است، اصرار دارد به جای سخنران انگیزشی، مربی منتهای کارایی نامیده ‌شود. آنتونی رابینز در ۲۹ فوریه ۱۹۶۰ در شمال هالیوود در کالیفرنیا در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد. علاوه بر گرفتاری‌های مالی، بر اثر پرخوری، بیش از صد و بیست کیلوگرم وزن داشت، و به علت چاقی، دچار تنبلی، بی‌حالی و خواب‌آلودگی شده‌بود. اما در عین فقر و فلاکت، رویاها و آرزوهای جاه‌طلبانه‌ای داشت. اما در نهایت تصمیم گرفت با چاقی خود مبارزه کند. بدون استفاده از رژیم غذایی و عمدتا با شیوه‌های روانشناسی و کنترل فکر و ذهن و در مدت کمتر از دوماه پانزده کیلوگرم از وزنش را کم کرد. به همین ترتیب او توانست در بقیه‌ی زندگی‌اش هم به آرزوهایش برسد.

شهرت آنتونی رابینز در ایران به خاطر سلسله کتاب‌هایش در مورد موفقیت است، کتاب‌های «قدرت نامحدود» که در سال ۱۹۸۷ منتشر شد و کتاب «به سوی کامیابی» که در سال ۱۹۹۴ منتشر شده است از شناخته شده‌ترین کتاب‌های او در ایران است. علاوه بر این آنتونی رابینز در سال ۱۹۹۱ بنیادی غیرانتفاعی را به‌وجود آورد که هدف آن، کمک به کودکان عقب مانده، افراد بی‌خانمان، سالمندان و زندانیان است.

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظرات کاربران

امین شیرمحمدی
۱۴۰۰/۰۳/۲۲

این کتاب میتونم بگم فوق العادست و با گویندگی غلامرضا صادقی دیگه حرفی برای گفتن نمیمونه.

نگار
۱۴۰۱/۰۷/۲۶

کتابی عالی با راهبردهایی منحصربفرد

زمان

۱ ساعت و ۳۳ دقیقه

حجم

۸۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۳۳ دقیقه

حجم

۸۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان