دانلود کتاب صوتی چگونه باید رئیس بود؟ با صدای فرهاد اتقیایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه باید رئیس بود؟ اثر برند اشترومبرگ

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه باید رئیس بود؟

معرفی کتاب صوتی چگونه باید رئیس بود؟

کتاب چگونه باید رئیس بود؟ براساس یک سریال تلویزیونی کمدی آلمانی تالیف شده است. ندا متانی این کتاب را به فارسی بازگردانده است. این کتاب صوتی را می‌توانید با صدای گرم فرهاد اتقیابی بشنوید.

درباره کتاب صوتی چگونه باید رئیس بود؟

کتاب چگونه باید رئیس بود؟ براساس یک سریال تلویزیونی کمدی در آلمان با عنوان اشترومبرگ، نوشته شده است. شخصیت اصلی این سریال مدیر نالایق و پرمدعا یک اداره است که آقای اشترومبرگ نام دارد. او به‌عنوان نماد بی کفایتی در مدیریت شناخته می‌شود. در سال ۲۰۰۷، هرتز با نام مستعار برند اشترومبرگ این کتاب را تالیف کرد. کتاب چگونه باید رئیس بود؟ در دسته‌ی کتاب‌های پر فروش غیرداستانی آلمان قرار گرفته است. کتاب پیش‌رو زبان روسا و سوتفاهم‌ها میان آنان و کارمندان را به تصویر می‌کشد. شاید بتوان گفت نویسنده کتاب به دنبال بهبود روابط میان روسا و کارمندان بوده است.

شنیدن کتاب صوتی چگونه باید رئیس بود؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن کتاب صوتی چگونه باید رئیس بود؟ را به کارمندانی که با رئیس خود مشکل دارند یا مدیرانی که در روابطشان با کارمندانشان دچار چالش هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

Dexter
۱۳۹۸/۱۰/۰۷

چاپی این کتاب رو خوندم، چیز عجیبی که در مورد این کتاب وجود داره اینه که نکاتی رو میگه که همه ی ما بد می دونیم در رفتار یک رئیس یا سرپرست ولی واقعی هستند و هر روز می بینیم

- بیشتر

زمان

۱ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۱۱۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۱۱۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۲,۵۰۰
تومان