دانلود و خرید کتاب چگونه باید رئیس بود؟ برند اشترومبرگ ترجمه ندا متانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه باید رئیس بود؟ اثر برند اشترومبرگ

کتاب چگونه باید رئیس بود؟

معرفی کتاب چگونه باید رئیس بود؟

کتاب چگونه باید رئیس بود؟ براساس یک سریال تلویزیونی کمدی آلمانی نوشته شده است. ندا متانی این کتاب را به فارسی ترجمه کرده است. این کتاب روایتی جذاب است که شما را با خود همراه می‌کند.

درباره کتاب چگونه باید رئیس بود؟

کتاب چگونه باید رئیس بود؟ براساس یک سریال تلویزیونی کمدی در آلمان با عنوان اشترومبرگ، نوشته شده است. 

اين سريال از محبوب‌ترين ســريال‌های كمدی در كشور آلمان است كه جوايز بسياری از جمله جايزه تلويزيون آلمان را كسب کرده است . تمامی سری‌های اين مجموعه نيز در حال حاضر به صورت DVD به فروش می‌رسد.

شخصیت اصلی این سریال مدیر نالایق و پرمدعا یک اداره است که آقای اشترومبرگ نام دارد. او به‌عنوان نماد بی‌کفایتی در مدیریت شناخته می‌شود. در سال ۲۰۰۷، هرتز با نام مستعار برند اشترومبرگ این کتاب را تالیف کرد. کتاب چگونه باید رئیس بود؟ در دسته‌ کتاب‌های پر فروش غیرداستانی آلمان قرار گرفته است. کتاب چگونه باید رئیس بود زبان رئیسان و سوتفاهم‌ها میان آنان و کارمندان را به تصویر می‌کشد. شاید بتوان گفت نویسنده کتاب به دنبال بهبود روابط میان روسا و کارمندان بوده است.

خواندن کتاب چگونه باید رئیس بود؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که حس می‌کنند در محیط کار مشکل دارند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چگونه باید رئیس بود؟

 دقيقا اين جاست كه بايد به عنوان يک تازه رئيس خودتان را نشان دهيد. شما در حال حاضر يک رئيس هستيد. جناب آقای رئيس!

حتی اگر هيچ كاری هم صورت ندهيد مهم اين است كه مشكل پيش آمده را فقط مديريت كنيد. كمک رسانی در اداره ، يک دور باطل است كه برای آن، شما به عنوان رئيس متحمل سختی‌های زيادی خواهيد شد. بارها ديده َ شده هر بلايی كه سر آدم می‌ياد از كمک به ديگران است. ً مثال مصيبت‌هايی كه مادام ترزا يا گاندی كشــيدند. آنها اولش خواســتند فقط به مردم كمک كنند ولی بعد چی شـد؟

حاضرم قســم بخورم كه هيچ كدام از اين دو نفر حتی يک آخر هفته هم مال خودشان نبودند كه بتوانند بروند ماهيگيری ، قايق‌رانی يا گلف، بازی كنند. به هيچ وجه!

بنابراين اگر شما در شروع كارتان به عنوان رئيس برای كمک به همكارانتان روی خوش نشان بدهيد مجبوريد اين راه را تا آخر ادامــه بدهيد و قيد هر تفريحی را هم به كل بزنيد. پس تا آن جا كه ممكن اســت از اين مسئله دوری كرده و حواستان باشد. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۴۷,۰۰۰
تومان