دانلود کتاب صوتی چگونه قیمت‌گذاری کنیم؟ با صدای کاوه یانقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه قیمت‌گذاری کنیم؟ اثر گروه نویسندگان سایت هاو کن یو

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه قیمت‌گذاری کنیم؟

معرفی کتاب صوتی چگونه قیمت‌گذاری کنیم؟

کتاب صوتی چگونه قیمت‌گذاری کنیم؟ یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در انتشارات نوین کتاب گویا به صورت صوتی تولید شده است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی گروه نویسندگان هاو کن یو با ترجمه مریم قمیشی و صدای کاوه یانقی می‌شنوید. 

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب صوتی چگونه قیمت‌گذاری کنیم؟

استراتژی‌های قیمت گذاری در بازاریابی و فروش فراوان هستند و احتمالا اگر به دنبال این مهارت بازاریابی هستید احتمالا با استراتژی قیمت گذاری کاتلر آشنا هستید. در این مقاله به چندین استراتژی قیمت گذاری پرداخته خواهد شد تا بتوانید حرفه ای‌تر کسب و کار و فرایند فروش خود را مدیریت کنید.

قیمت گذاری برای هر محصولی بسیار پیچیده و سخت است، زیرا این کار نتیجه محاسبات، کار تحقیقی، توانایی خطر کردن و شناخت بازار و مشتریان است. بخش مدیریت یک شرکت قبل از قیمت گذاری باید به همه چیز اشراف داشته باشد. این “همه چیز” شامل تقسیم بندی محصول، توانایی پرداخت مشتری برای محصولات، شرایط بازار، عمل رقیبان، هزینه ی محصول و مواد خام یا به عبارت دیگر هزینه  تولید و البته ما به تفاوت‌های سود.

شنیدن کتاب چگونه قیمت‌گذاری کنیم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب رابه تمام صاحبان کسب و کار که بهدنبال قیمت‌گذاری محصولاتشان هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چگونه قیمت‌گذاری کنیم؟

استراتژی قیمت گذاری روشی است برای یافتن قیمت رقابتی یک محصول یا خدمات. این استراتژی با دیگر استراتژی‌های قیمت گذاری بازار که عبارتند از استراتژی ۴P (محصول، قیمت، مکان، ارتقاء [معادل های انگلیسی هر چهار کلمه با حرف P آغاز می شود])، الگوهای اقتصادی، رقابت و نیاز بازار و در نهایت ویژگی‌های محصول ترکیب می شود تا بهترین قیمت را برای یک محصول یا خدمات مشخص کنند.

این استراتژی یکی از مهمترین اقدامات اولیه بازاریابی است، چرا که بر روی تولید و افزایش سود سازمان تاثیر گذار است که در نهایت به سود دهی شرکت تبدیل می شود. درک شرایط بازار و تقاضاهای برآورده نشده  مشتریان در کنار قیمتی که مشتریان می خواهند برای تقاضاهای برآورده نشده شان بپردازند راهکار نهایی کسب موفقیت در استراتژی قیمت گذاری برای یک محصول یا خدمات است.

فراموش نکنید که هدف نهایی شرکت به حداکثر رساندن سود و در رقابت بودن با رقبا و همچنین حفظ بازار رقابتی است. با این حال برای به حداکثر رساندن سود در کنار حفظ مشتری‌تان باید مطمئن شوید که استراتژی قیمت گذاری درستی را انتخاب کرده‌اید. استراتژی صحیح به شما در نائل شدن به اهدافتان به عنوان یک سازمان کمک می‌کند. شما باید بدانید با توجه به شرایط بازار و رقبا و تامین رضایت مشتریان بهترین قیمت برای فروش محصول و خدماتتان چیست

نظرات کاربران

zamani asl
۱۴۰۱/۰۲/۱۸

محتوای جامع و کاملی برای آشنایی کلی با مبحث قیمت گذاری محصول و خدمات دارد و استراتژی های مختلف را به خوبی شرح می دهد

داود سعادتی
۱۴۰۰/۰۲/۱۳

من فقط کتاب متنی دوست دارم و به کتاب صوتی علاقه ندارم

زمان

۱۶ دقیقه

حجم

۱۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۶ دقیقه

حجم

۱۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
تومان