دانلود کتاب صوتی عید پاک با صدای محمد رضاعلی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عید پاک اثر لئو تولستوی

دانلود و خرید کتاب صوتی عید پاک

معرفی کتاب صوتی عید پاک

کتاب صوتی عید پاک، مجموعه داستان‌هایی از نویسندگان مختلف دنیا با موضوعاتی متفاوت مانند گناه، طمع، شک و تردید، نابرابری و انتقام است که توسط محسن سلیمانی ترجمه شده‌اند و انتشارات سوره مهر آن را منتشر کرده است.

درباره‌ی کتاب صوتی عید پاک

در مجموعه کتاب صوتی عید پاک داستان‌ها مختلفی از نویسندگان معروف دنیا می‌خوانیم. ریچارد رایت در داستان «تو سیاه‌پوستی»، قصه‌ای کوتاه اما تاثیرگذار از تبعیض نژادی را روایت می‌کند. تولستوی در داستان «عید پاک» ما را به دنیای بی‌کینه کودکان می‌برد که نزاعشان مثل باران بهاری کوتاه و زودگذر است.داستان «قبل از کشتار» هنرناندو تلت، تردید‌ها و دودلی‌های یک سلمانی مبارز است برای کشتن دشمنی که حالا زیر تیغ اونشسته است. داستان «زور» نوشته ویلیام کارلوس ویلیامز مقاومت دختربچه‌ای را در برابر پزشک و پدر و مادرش را روایت می‌کند که مانع کشف بیماری اوست. «به بانک ما خوش آمدید» اثر هنری سلسار نیز روایت جذابی از یک ایده قدیمی در ادبیات و سینما یعنی دزدی از بانک است. «تکه نخ» گی دو موپاسان هم داستان فردی که هرچه برای اثبات بی‌گناهی‌اش بیشتر دست‌و‌پا می‌زند، بیشتر در مرداب ناباوری‌های مردم فرو می‌رود. «بی‌نام و نشان» اثر رالف الیسون و «یک آدم چقدر زمین می‌خواهد» نوشته تولستوی از دیگر داستان‌های خواندنی این مجموعه‌اند که بارها مورد اقتباس سینمایی قرار گرفته‌اند.

کتاب صوتی عید پاک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی عید پاک گزینه‌ی جذابی از داستان‌های کوتاه از نویسندگان معروف و مطرح سرتا سر جهان است. اگر خواندن داستان کوتاه را دوست دارید یا دوست دارید آثار نویسندگان مختلف را بخوانید، این کتاب را انتخاب کنید.

درباره محسن سلیمانی

محسن سلیمانی، زاده ۱۳۳۸ در تهران و فارغ‌التحصیل رشته زبان و ادبیات انگلیسی بود. او که در حوزه ترجمه و نقد ادبیات داستانی و داستان‌نویسی فعالیت داشت، همکاری با مجله کیهان فرهنگی، دبیر سرویس ادبی روزنامه همشهری (۱۳۷۰)، روزنامه صبح امروز (۱۳۷۹) و روزنامه بهار (۱۳۷۹)، معاونت  امور بین‌الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول بخش فرهنگی ایران در لندن و نیویورک را در کارنامه خود دارد. از محسن سلیمانی بیش از هفتاد کتاب ترجمه شده و تالیفی به جا مانده است. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ۱۸ تیرماه ۱۳۹۴ به سلیمانی نشان درجه‌یک هنری در زمینهٔ ادبیات داستانی اعطا کرد.

محسن سلیمانی در تاریخ ۲ بهمن ۱۳۹۶ درگذشت.

فهرست

  • تو سیاه‌پوستی
  • گربه
  • به بانک ما خوش آمدید
  • بی نام و نشان (یک)
  • بی نام و نشان (دو)
  • یک آدم چقدر زمین می‌خواهد (یک)
  • یک آدم چقدر زمین می‌خواهد (دو)


معرفی نویسنده
عکس لئو تولستوی
لئو تولستوی
روس | تولد ۱۸۲۸ - درگذشت ۱۹۱۰

لئو تولستوی نویسنده و فعال اجتماعی-سیاسی روسی است که از طلایه‌داران ادبیات جهان نیز به شمار می‌رود. بسیاری از مورخان ادبی معتقدند تولستوی را می‌توان در کنار «هومر»، «دانته»، «شکسپیر» و «گوته»، ستون‌های ادبیات غرب دانست و به جرأت می‌توان گفت که آثار هیچ نویسنده‌ای در جهان به اندازه‌ی او، در فهرست «کتاب‌هایی که باید پیش از مرگ خواند» قرار نگرفته است.

نظرات کاربران

سحر مصلی نژاد
۱۴۰۲/۰۲/۳۰

تنها در صورتی توصیه میکنم که دوست داشته باشید مثل من پولتون رو دور بریزید.

زمان

۳ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۱۶۶٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۱۶۶٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان