دانلود کتاب صوتی خاطرات حسنعلی‌خان مستوفی با صدای حامد فعال + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خاطرات حسنعلی‌خان مستوفی اثر ابوالفضل زرویی نصرآباد

دانلود و خرید کتاب صوتی خاطرات حسنعلی‌خان مستوفی

گوینده:حامد فعال
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی خاطرات حسنعلی‌خان مستوفی

کتاب گویای «خاطرات حسنعلی خان مستوفی» نوشته ابوالفضل زوریی نصرآباد، شاعر، طنزپرداز و پژوهشگر ایرانی است. زرویی در این اثر دست به خلق دو شخصیت خیالی با نام‌های حسنعلی خان مستوفی و میرزا حسین پیشکار زده است، که یکی به تقریر و بازگویی خاطرات دیگری مشغول است و جالب اینجاست که هر دو نیز از اساس وجود خارجی ندارند. او در این کتاب روایتی کلاسیک به سبک ادبیات دوران قاجار برای بیان خاطرات حسنعلی خان انتخاب کرده است، روایتی که می‌شود رد پای آن را در آثار متفاوت و بکری مثل روزنامه خاطرات اعتماد السلطنه دید و البته زرویی با زیرکی تمام با حفظ ساختار زبانی این خاطرات در این سبک روایی؛ از برخی عبارت و اصطلاحات قدیمی و ناملموس قجری پرهیز کرده و با عبارات و اصطلاحات رایج که به حد لزوم به آن افزوده شده است به این متن جذابیت زیادی بخشیده است. این کتاب را با روایت حامد فعال از انتشارات کتاب نیستان بشنوید.

نظرات کاربران

M.A.L
۱۳۹۹/۰۱/۲۵

طنز جالب و متفاوتی بود من که لذت بردم.

alefzed
۱۴۰۱/۰۱/۱۹

راستش هنوز هدف نویسنده رو از نوشتن این کتاب متوجه نشدم شاید فقط سرگرمی و بس یا شابد به چالش کشیدن اطلاعات تاریخی خودش هرچند از حق نگذریم ی سری اطلاعات درست رو می‌شد از لا به لای کلماتش بدست اورد و ی

- بیشتر
Alone.E.
۱۴۰۰/۱۲/۰۴

فقط میتونم بگم به طرز احمقانه و عجیبی ، بسیار جالب و جذاب بود مخصوصا دفن شدن هیتلر در کنار منزل استاد😂 ،...گویندگی بسیار خوب حامد فعال کامل روی متن میشینه و جذابترش می‌کنه .

زمان

۴ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۲۴۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۲۴۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان